Originally posted by Night-Wind
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Current: F10 528iA '11
EXs:
E38 740iA '95
Subaru Impreza 2.0R '06
E61 520dA '07
-
-
Originally posted by Akron View PostOmassa autossa ABS ja luistoneston vikavalot sammuivat vasta kolmannen anturin vaihdon jälkeen. Liitokset tein juottamalla. Lisää johtoa joutui laittamaan, jotta johtoon ei kohdistuisi renkaiden kääntyessä liikaa painetta ja juotokset repeäisi. Vikakoodien nollaus ABS-yksiköltä ja vaihdelaatikolta niin rupesi toimimaan ok.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostMikä vikakoodi sulla oli ja vaihdoitko OEM anturit?
Miltä yksiköltä tuo sun 64 tulee? Onko se ihan INPAn koodi?Current: F10 528iA '11
EXs:
E38 740iA '95
Subaru Impreza 2.0R '06
E61 520dA '07
Comment
-
-
Onko jollain muulla ollut samaa ongelmaa? Auto E38 735i -97.
Eli mittaristossa tulee tasaisesti vuorotellen kaikkien valojen virheilmoitus. Auot siis ilmoittaa, että lamppu olisi palanut, vaikka kaikki toimii normaalisti. Ilmoitus tulee lähestä kaikista lampuista (muistin mukaan ainakin: takavalot, takaparkit, etuparkit, etusumarit, takasumarit, takarekisterivalo).
Edellinen omistaja on vaihtanut jotkut ledit takarekisterivaloiksi takaluukkuun. Voiko se tehdä sen että tulee nuo ilmoitukset? Ymmärtäsin jos tulisi vain rekisterivaloihin, mutta kun tulee kaikki aina vuorotellen.VW Jetta D Mk I
VW CC
Ford Anglia '64
ex: E90 318iA '09
ex: E38 735iA '97
ex: E46 330CiA Cab '02 "The Ultimate Driving Machine"
ex: E34 520i '88
ex: VW Golf Mk II
ex: VW Scirocco Mk III
ex: Wintermode - Audi 80
ex: A3 1.8T '00
ex Työkulkineet: Passat -20, Skodillak -17
ja jotain muita...
Comment
-
-
Originally posted by Janitor View PostOnko jollain muulla ollut samaa ongelmaa? Auto E38 735i -97.
Eli mittaristossa tulee tasaisesti vuorotellen kaikkien valojen virheilmoitus. Auot siis ilmoittaa, että lamppu olisi palanut, vaikka kaikki toimii normaalisti. Ilmoitus tulee lähestä kaikista lampuista (muistin mukaan ainakin: takavalot, takaparkit, etuparkit, etusumarit, takasumarit, takarekisterivalo).
Edellinen omistaja on vaihtanut jotkut ledit takarekisterivaloiksi takaluukkuun. Voiko se tehdä sen että tulee nuo ilmoitukset? Ymmärtäsin jos tulisi vain rekisterivaloihin, mutta kun tulee kaikki aina vuorotellen.
En kyllä ole kuullut että vaikuttaisi enään E38/E39 ikäisissä. Veikataan valomoduulia.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostFaceliftistä.
Voiko viallinen nokka-akselin asentotunnistin sytyttää mittaristoon luistonesto ja abs valot?ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by lepanokka View PostEli tommonen pamahti ajaessa ja ruuttasi öljyt konehuoneeseen. Hajoaako pumppu välittömästi ,kun tehostinöjyt hävisi kokonaan ja tehostaja lakkasi toimimasta?BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
750 2001
Voiko olla mitään muuta vikaa paitsi heräte jos laturi ei ala lataa ennekuin antaa motorille vajaa 3000 kierrosta.
Mittattu että se johto joka menee DMElle on ehjä. Mutta se toinen joka menee Sulake F22lle on poikki?
Jos antaisin 12V suoran siihen laturille siihen F22 sulake takana oleva pinniin niin laturi alkaisi lataa kun käynnistää auto?EXiä.
VW Jetta 1.4 1985
Honda Civic 1.4 2001
E34 518i 1989
E36 325i 1992
VW Golf III 1.8 1995
VW Passat 1.8T 1998
e38 735i 1999
E38 750i 2001
Nyt:
Lexus S190 GS450H 2007
Comment
-
-
730 D käynti ongelma
Onko tietoa kenelläkään , mysteeri käynti ongelma 730 D 2000 .
Normaalisti käymään ja kierrokset pysähtyvät n: 2000rpm
Korjaamoilla sanoivat että putkisto tukossa , kun avaan EGR liitoksen niin johan kierrokset nousevat. OK , purin takapöntöt pois ja keskiputken ( EGR takas kiinni) kierrokset eivät nouse vain 2000rpm . Seuraavaksi Turbon jälkeinen pönttö pois , ei vieläkään kierroksia , vasta kun avaan EGR putken . sitten normaalit täydet kierrokset . Turbon alipaine kello toimii ja liikkuu ,ei jumissa.
Nyt alkaa usko loppumaan . missä vika ??
Comment
-
Comment