Moro,
Perustetaan nyt tällainenkin ketju seiskoille, kun muillakin on ja ei aina jaksa etsiä, josko jossain vanhassa ketjussa olisi asiaa sivuttu.
Eli asia koskee sigun auton rengaspaineiden valvontajärjestelmää, joka näyttää paineet ja ilmoittaa niiden häviämisestä. Onko kyseessä RDC = Reifen Druck Control järjestelmä ja miten se tulee ottaa huomioon, kun katselee kärryyn uusia vanteita kesäksi? Orggisvanteiden myyjien (esim. Leebmann.de) sivuilla kysytään erikseen, onko autossa ko. järjestelmä ja lisätäänkö moduulit toimitukseen, mutta jos katselee tarvikevanteita, niin suomalaisilla sivuistoilla asiasta ei kysytä mitään. Lähinnä, ettei auto herjaa joka kerta tästä asiasta, jos päädyn ostamaan tarvikevanteet.
Toinen kysymys vanteista, onko haittaa/tarvitseeko spacereita, jos ET (offset) on orkkisvanteissa 8,5x19=24 ja 9,5x19=39 ja eräissä tarvikevanteissa, joita olen katsellut vastaavissa koossa edessä 25 ja takana 30? Oliko sigun autossa keskireikä 72,6 mm ja pulttijako 5x120 mm?
Perustetaan nyt tällainenkin ketju seiskoille, kun muillakin on ja ei aina jaksa etsiä, josko jossain vanhassa ketjussa olisi asiaa sivuttu.
Eli asia koskee sigun auton rengaspaineiden valvontajärjestelmää, joka näyttää paineet ja ilmoittaa niiden häviämisestä. Onko kyseessä RDC = Reifen Druck Control järjestelmä ja miten se tulee ottaa huomioon, kun katselee kärryyn uusia vanteita kesäksi? Orggisvanteiden myyjien (esim. Leebmann.de) sivuilla kysytään erikseen, onko autossa ko. järjestelmä ja lisätäänkö moduulit toimitukseen, mutta jos katselee tarvikevanteita, niin suomalaisilla sivuistoilla asiasta ei kysytä mitään. Lähinnä, ettei auto herjaa joka kerta tästä asiasta, jos päädyn ostamaan tarvikevanteet.
Toinen kysymys vanteista, onko haittaa/tarvitseeko spacereita, jos ET (offset) on orkkisvanteissa 8,5x19=24 ja 9,5x19=39 ja eräissä tarvikevanteissa, joita olen katsellut vastaavissa koossa edessä 25 ja takana 30? Oliko sigun autossa keskireikä 72,6 mm ja pulttijako 5x120 mm?
Comment