Originally posted by Vmatti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F01/F02/G11 - kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by N54 View PostArvonalenema on samalla kaunein ja kauhein asia F01/-2 omistajuudessa. Tämä tuli aikanaan itsekin koettua. Ostettaessa auto oli noin 100 000€ halvempi kuin uutena, mutta silti pudotti arvoaan hurjaan tahtia ja aika harva liike sitä kovin mielellään olisi ottanut vaihdossa vaikka kilsatkin oli vielä kohtuuden rajoissa (n. 120 tkm).-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
-
Hyvää kommentointia N54 ja mige95. Eroa löytyy tosiaan mitä etsii. Ainahan näissä häviää
Laitan samaan myös kysymykset:
1) Onko tosiaan että F10 ja F01 vanteet on samat kaikilta osin?
2) Jos "haluaisin" etsiä hyviä OEM F01 Individual vanteita 19" koossa - onko hyviä vinkkejä?Last edited by Vmatti; 22-02-2020, 23:20.F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa76 View PostOnko kellään kokemusta et mahtuuko F01 bemariin eteen 10x20 vanne ja millä et:lläNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Onko F01 ja F11 taka-akselin ilmajousitus toteutettu samalla tavalla vai ovatko täysin erilaiset?F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by Vmatti View PostOnko F01 ja F11 taka-akselin ilmajousitus toteutettu samalla tavalla vai ovatko täysin erilaiset?-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostOvat täysin erilaisia. Seiskassa ilmajousi on yhdistettynä iskunvaimentimeen.
F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Täällä F01 palstalla on niin hiljaista ja siksi saa kysyä
Kuka olisi se "guru" joka voisi avata "selko_suomen_kielellä" miksi Diesel Bemarit Palaa?
Mikä on se tilanne kun EGR toimii väärin tai missä tilanteessa?
Sorry!F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by Vmatti View PostTäällä F01 palstalla on niin hiljaista ja siksi saa kysyä
Kuka olisi se "guru" joka voisi avata "selko_suomen_kielellä" miksi Diesel Bemarit Palaa?
Mikä on se tilanne kun EGR toimii väärin tai missä tilanteessa?
Sorry!e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEn ole guru, mutta EGR bypass jumittaa auki, joten ne kuumat kaasut pääsee ilman jäähdytystä muoviseen imusarjaan. Ei tarvitse olla nero ymmärtääkseen miksi tämä on ongelma. Muovi ei vaan sellaisia lämpöjä kestä, joten jossain vaiheessa sinne tulee reikä. Imusarjassa on aina vähän huohotuksen seurauksena tullutta öljyä ym. palavaa, joka sitten syttyy.
Mutta voiko toi tapahtua "ainoastaan" silloin kun DPF poltto käynnissä?Last edited by Vmatti; 10-04-2020, 07:40.F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEn ole guru, mutta EGR bypass jumittaa auki, joten ne kuumat kaasut pääsee ilman jäähdytystä muoviseen imusarjaan. Ei tarvitse olla nero ymmärtääkseen miksi tämä on ongelma. Muovi ei vaan sellaisia lämpöjä kestä, joten jossain vaiheessa sinne tulee reikä. Imusarjassa on aina vähän huohotuksen seurauksena tullutta öljyä ym. palavaa, joka sitten syttyy.
Suurin osa näistä ongelmaikäisistä egr jäähdyttimistä on saatu vaihdettua tähän päivään mennessä parannettuihin versioihin.
Bybassilla ei ole suoranaista osaa tämän asian kanssa. Jos läppä kului auki silloin kaasut kiertävät tuon pahimman ongelma kohdan eli cooleri osuuden.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
Comment