. Niitä on töissä ihan tarpeeksi. Harrastajatovereita haluan nähdä livenä, se on osa sitä harrastamista! Lisäksi kun on mukavia kavereita tässä tiedossa.
Seitsemän yksilöä löytyy Suomesta, joissa rekisteröinti- ja käyttöönottopäivämäärä ovat samat, ja autoja ei ole yksittäismaahantuotu.
Sanoisin tuon olevan aika hyvä arvio maahantuojan tuonneista . Kuitenkin puhutaan 30 vuotta vanhoista asioista, joten hieman varauksella tulee suhtauta näihin tietoihin.
E31 autoja löytyy yhteensä 187 kpl lähteestäni. Kolme näistä on poistettu liikenteestä, kun Auto on viety ulkomaille. Lisäksi kolme poistettu vaurioituneena. Tiedot muutaman kuukauden vanhoja.
16 Kpl 840, loput 850.
Saataisiinko me Lakun kanssa joku sessio aikaan, jossa vertaillaan tietoja? Vastaukset mielummin privana.
Last edited by Hantte; 11-04-2020, 21:01.
Reason: Typo-korjaus: pielummin -> mielummin
Ei ole faktaa. 4-8 huhuja. 1 Ahvenanmaalle, 1 venäläiselle, joka asuu Suomessa, osa Venäjälle. Sekavaa on .
Seitsemän yksilöä löytyy Suomesta, joissa rekisteröinti- ja käyttöönottopäivämäärä ovat samat, ja autoja ei ole yksittäismaahantuotu.
Sanoisin tuon olevan aika hyvä arvio maahantuojan tuonneista . Kuitenkin puhutaan 30 vuotta vanhoista asioista, joten hieman varauksella tulee suhtauta näihin tietoihin.
E31 autoja löytyy yhteensä 187 kpl lähteestäni. Kolme näistä on poistettu liikenteestä, kun Auto on viety ulkomaille. Lisäksi kolme poistettu vaurioituneena. Tiedot muutaman kuukauden vanhoja.
Harvoin noita näkee kyllä. Omaan sain viime viikolla kilvet takasin. Vielä pitää yksi hela vaihtaa ja pientä huoltoa tehdä, niin pääsee kruisailee
Ajamatta auto on oikeastaan ollut vuodesta 2014, kun entinen omistaja oli töppäillyt hieman auton kanssa ja saanut noin 4800e veromätkyt perään. Verothan sitten vanhenee 5 vuodessa.
Tänään tuli heitettyä 300 km keikka itäisellä Uudellamaalla Koronarajojen sisäpuolella. On se kiva peli kurvailla 3-numeroisilla teillä, jos asfaltti on ehjää. Kartturilla vaan ei meinannut pysyä paperit sylissä mutkissa.
Ajakaa niillä Kaseilla, siksi ne on tehtykin alunperin.
(Joo, CSI:t kannattaa säilöä, kun hinnat vain nousee kohti alkuperäistä.)
BMW:n mukaan Suomeen tuotiin 4 kpl, joista yksi meni Venäjälle. Sitten on se Ahvenanmaan vehje, joka tuli Saksan kautta. Ja muutama harmaatuonti, jotka myytiin uutena Saksaan ja tuotiin sitten "uutena" Suomeen (säästöä varmaan 100 000 mk?).
Ihan tarkkaa ja varmaa tietoa ei näistä Suomi-autoista ole ja kun GPDR kielsi julkiset rekisterit, niin se BMW-lähdekin kuivui...
Huhujen mukaan Suomeen on tullut 4-10 uutena, mutta määrän tarkistaminen vaatisi paljon duunia. Lakulla ja mulla on hyvä pohja-aineisto, mutta ei aikaa tai suhteita?
Mutta kun näitä ei näe edes tapahtumissa, niin harmittaa...
5 vuotta ja 70 000 kilsaa omalla Kasilla.
Huomenna vuoden eka ajotapahtuma.
Harvoin noita näkee kyllä. Omaan sain viime viikolla kilvet takasin. Vielä pitää yksi hela vaihtaa ja pientä huoltoa tehdä, niin pääsee kruisailee
Ajamatta auto on oikeastaan ollut vuodesta 2014, kun entinen omistaja oli töppäillyt hieman auton kanssa ja saanut noin 4800e veromätkyt perään. Verothan sitten vanhenee 5 vuodessa.
Ok, uskotaan , onko Laku:lla kovempaa faktaa asiasta?
BMW:n mukaan Suomeen tuotiin 4 kpl, joista yksi meni Venäjälle. Sitten on se Ahvenanmaan vehje, joka tuli Saksan kautta. Ja muutama harmaatuonti, jotka myytiin uutena Saksaan ja tuotiin sitten "uutena" Suomeen (säästöä varmaan 100 000 mk?).
Ihan tarkkaa ja varmaa tietoa ei näistä Suomi-autoista ole ja kun GPDR kielsi julkiset rekisterit, niin se BMW-lähdekin kuivui...
Huhujen mukaan Suomeen on tullut 4-10 uutena, mutta määrän tarkistaminen vaatisi paljon duunia. Lakulla ja mulla on hyvä pohja-aineisto, mutta ei aikaa tai suhteita?
Mutta kun näitä ei näe edes tapahtumissa, niin harmittaa...
5 vuotta ja 70 000 kilsaa omalla Kasilla.
Huomenna vuoden eka ajotapahtuma.
Moi,
Otin tänään Kasin liikenteeseen kun kävin kaupassa, niin eipä mahtunut kauppakassi takakonttiin. Siellä oli kuskinpuoleinen takasivulasi ja etusisälokasuojat.
Kaikki on poistettu mun autosta viime syksynä.
Takasivulasissa tiiviste vaatii liimailua ja lasi on ehjä.
Etusisälokareissa on halkeamia, kun ne vaihdettiin ehjiin.
Kaikki ovat osia, joita ei enää saa uutena, ainakaan helposti. Jos jollain askarteluhaluisella on kiinnostusta, niin saa noutaa Helsingin Konalasta. Ei toimitusta ja osat ovat ilmaisia.
Leave a comment: