E31 850/840 Myydään/ostetaan/netistä bongattu

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hantte
    replied
    Moi,
    Kiitos vinkistä, mutta oli huonokuntoinen: kumit vaativat uusintaa ja oli välystä. Eli sama kuin vaihtaisin omiin uudet kumit, mutta kolina ei loppuisi. Satasen kumit...

Etsintä jatkuu......

Leave a comment:

• jx166
    replied
    Hinnoista puheenollen

Moi,

Uudessa Classic Carissa on seurattu myös 850 Csi-hintoja. Ilmeisesti pientä laskua ja Autoscoutin tarjonnan perusteella hintaluokassa 50-60k on jo OK autoja. Tuntuu, että vähän aikaa sitten oltiin menossa jo pysyvästi yli 60, jopa 70 keur. Saa nähdä miten keväällä taas mennään...
    Attached Files

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Kerro lisää, jos voit. Hannula on jo itsessään stoori.
    Onko autosi rekisterin numerot 833?
    Pistä vaikka privalla tai soitellaan Hannulasta, en kaveria itse tunne lainkaan.

Auto on rekisteristä poistettu toimestani, mutta aikanaan siinä oli kilven numerot -936. Kun palautan sen joskus liikenteeseen, tullee siihen erityiskilvet kuten omissa E31:ssänikin.

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Minulla on Turun Hopean omistuksessa ollut (Hopea-Auto Oy) E24. Ostin v. 1998 Turun ulosoton pakkohuutokaupasta käräjäoikeuden pihalta. Tuo tilaisuus olisi tarina itsessään.
    Kerro lisää, jos voit. Hannula on jo itsessään stoori.
    Onko autosi rekisterin numerot 833?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Sitä tarkoitin. Olin ostamassa sitä varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Tuli vaan mieleen, kun aika tarkkaan tiedätte Suomessa olevat yksilöt.
    Minulla on Turun Hopean omistuksessa ollut (Hopea-Auto Oy) E24. Ostin v. 1998 Turun ulosoton pakkohuutokaupasta käräjäoikeuden pihalta. Tuo tilaisuus olisi tarina itsessään.

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Osittain olen juu. Tarkoitatko Turun Hopean autoa? En tiedä sen kohtalosta, mutta oliko se myynnissä pari vuotta sitten?
    Sitä tarkoitin. Olin ostamassa sitä varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Tuli vaan mieleen, kun aika tarkkaan tiedätte Suomessa olevat yksilöt.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Laku kun on ilmeisesti Turun suunnalla, niin kysympä että tiedätkö nummenpakalla erään jalometallitehtaan tallissa olleen kasisatasen kohtalosta?
    Musta ja valkoinen nahkasisusta.
    Osittain olen juu. Tarkoitatko Turun Hopean autoa? En tiedä sen kohtalosta, mutta oliko se myynnissä pari vuotta sitten?

Leave a comment:

• TFV
    replied
    Laku kun on ilmeisesti Turun suunnalla, niin kysympä että tiedätkö nummenpakalla erään jalometallitehtaan tallissa olleen kasisatasen kohtalosta?
    Musta ja valkoinen nahkasisusta.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Hantelle:

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Hinnat vaan nousee, vaikka kauppoja ei tulisikaan:
    Bid for the chance to own a 1994 BMW 850CSi at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #26,350.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/850/10996545

Tämä auto oli viimeksi nettiautossa myynnissä 2014 ja pyynti oli 12900€. Oli silloin ajettu 165tkm ja alla 20" TSW:t....:think
    Tuo on kyllä hieno yksilö!

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Hintakehityksenseurantaa

https://www.nettiauto.com/bmw/850/10996545

Tämä auto oli viimeksi nettiautossa myynnissä 2014 ja pyynti oli 12900€. Oli silloin ajettu 165tkm ja alla 20" TSW:t....:think

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Smiidiltä käytetty:

Ruotsista:

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Vetoakseleita kaivataan

Moi,

Nyt kun moottoriongelmat on saatu suunnilleen haltuun, on aika vaihtaa vanhat vetoakselit uusiin. Marmorilta ilmoittivat, että ei saa nyt eikä tulevaisuudessa. Tarvikkeina noita ei liene koskaan tehty.

Onko jollain nurkissa pari ehjää, niin olen kiinnostunut?

https://www.realoem.com/bmw/enUS/par...018&series=E31
    Eli sama keppi on ollut yllä olevan linkin malleissa.

Leave a comment:

• Roisto
    replied
    Isohkoilla kilsoilla, mutta upea väriyhdistelmä ja varustepaketti tarjolla:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...Lub3ljIjDWayRI
    Jumalauta että on komea!

Leave a comment:

Working...
X