Mä en juuri Lapissa tai Pohjoisessa käy, Seinäjoki on melkein pohjoisin. Työkaveri käy Kuopiossa, muttei taida autoon mahtua (Celica). Mietitään. Lähtökohtaisesti tahtoisin kaikki putket Espooseen
Tuosta x-pipesta vielä sen verran että käsittääkseni porukka on yleensä tehnyt/teettänyt sen itse. Helppo hommahan tuollainen on tehdä. Supersprintin tai Englin x-pipet tuskin muokkaamatta sopisivat nekään tässä tapauksessa.
Kyllä ääntä maailmaan mahtuu!
Ja jos tuo Race aiheutaa liikaa pahennusta naapurustossa niin aina on paljon helpompi vaimentaa kun lisätä mölyä, pystyyhän sinne lisäämään putkimallin vapaa-virtausvaimentimet lisäksi jos katkaisee pätkän putkea ja sovittaa väliin.
Ulkomaan foorumeilla ovat haukkuneet Sporttia liiankin vaisuksi...mutta kuullostellaan miten tuo Race toimii, katsotaan ja viritellään sitten tarvittaessa kun on putket saatu ja asennettu.
Miten tehdään tuon toimituksen rahdin kanssa, otetaanko lisähintaan jako erikseen vai onko herroilla tiedossa lapin reissuja tms. milloin kulkisitte Kuopion ohi? Toki itsekkin liikun sillon tällöin etelässä, seuraavan kerran Tammikuun puolivälin jälkeen, mutta nuo tuskin ehtivät siihen mennessä tulla..
Tuosta x-pipesta vielä sen verran että käsittääkseni porukka on yleensä tehnyt/teettänyt sen itse. Helppo hommahan tuollainen on tehdä. Supersprintin tai Englin x-pipet tuskin muokkaamatta sopisivat nekään tässä tapauksessa.
Leave a comment: