Omassa ollut vuodesta -94 rek BMV-850(silloin ei saanut W:tä kuin peräkärryhin),mun edellinen suomi 850 oli ollut uutena rekkarilla TON-1 nykyisin MIM-871, yksi musta melkein suomi kasi on ollut uudesta rek.VEE-12, myös rekkarilla BMW-850 ja BMW-840 löytyvät.
Ok. Kilvet.comin mukaan ei TON-1 ole tietoa siitä, että on ollut joskus Kasissa. Vaihtunut kyllä tiuhaan. Tuon VEE-12 olen myynnissä nähnyt mm. Loimaalla mustana, muistelen kyllä 90-luvun puolivälin jälkeen nähneeni sen tummanvihreänä tai sitten kyse oli WEE-12, joka ainakin nykyään on Jaguarissa. Oliko tuo MIM-871 peräti alkuperäinen Suomi-auto ? Minkä värinen?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Melkein väittäisin, että sulla on autossa jotain (MAF?) vikaa. Mulla oli autossa 4.10 perävälitys, kulutus matkassa aika tasan 14 eikä käynyt sekään ihan häiriöttömästi.
Kasissa on perän takakantta/-kannaketta lukuunottamatta ihan normi typ.210-perä, että siitä vaan E34/E32-raatojen kimppuun maistuvampaa välitystä valitsemaan.
Äähh, muistin väärin. Kulutus siis noin sadan vaudissa on 12l luokkaa. Jotain pikku vikaakin autossa kuitenkin on koska aina kun kylmänä käynnistää niin käy todella heikosti ensimmäiset about 60 sekuntia kunnes tasaantuu...
Mutta kiitos tuosta perätiedosta. Eli siis takakannet keskenään vaihtamalla voin siihen sovittaa minkä tahansa typ210 perän...
Tuo VEE-12 pyöri noin 8 vuotta sitten Tuusulassa. Junnuna tuli ihailtua kyseistä autoa
Samoin ko. auto pyöri Turussa n. vuonna 1996....
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuossa nyt sitten on aikalailla mun unelmien auto väriä myöten ! Voihan v., mikä tapa myydä ko. yksilöä. Tuon kun saisi, mutta hinta alkaa kivuta liikaa
Ei pöllömpi peli. Rekkariks B-12 ? Vai pitikö olla vähintään kaksi kirjainta? BEE-12
Jep, vähintään 2 kirjainta oltava eli BEE-12 kävis, jos on vapaana .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ok. Kilvet.comin mukaan ei TON-1 ole tietoa siitä, että on ollut joskus Kasissa. Vaihtunut kyllä tiuhaan. Tuon VEE-12 olen myynnissä nähnyt mm. Loimaalla mustana, muistelen kyllä 90-luvun puolivälin jälkeen nähneeni sen tummanvihreänä tai sitten kyse oli WEE-12, joka ainakin nykyään on Jaguarissa. Oliko tuo MIM-871 peräti alkuperäinen Suomi-auto ? Minkä värinen?
Rekisteri otteen mukaan siinä mun vanhassa kasissa oli ollut vuoteen -98 asti rek.TON-1 ja sen jälkeen MIM-871 ja se oli ihan oikea suomi-auto, ohjekirjakin oli suomeksi mikä olisi pitänyt ehdottamasti ottaa itselle kun auton myin tai vähintään kopioida.
Väri oli se legendaarinen viininpunainen ja tällä hetkellä auto makailee loviisassa, kahteen vuoteen ei ole katsastettu jne...
OK, olen puristi ja old-skool ja vaikka mitä mutta mun nenään tuo ilmoitus paitsi haisee niin myös oksettaa.
840/850, mikä se on? molemmat koneet vai moottorin/korinvaihto?!
Alpina M-paket?! niitä saa varmaa Biltemasta mutta BMW:n lisävarustelistalta ei tommosia löydy.
Alpinan vanteet, gigantin soitin, joku 2000-luvun ratti, kattoluukku poistettu...
*ottaa lääkkeet, lukee lisävarustelistan ja katsoo loput kuvat*
no onhan se nätti ja individual, mutta moottorin se kaipais...
Jyrki
E31, 1991: M70B50, Showroom ja Project Cinderella
"...jos näät mut joskus pemarin ratissa niin tuu ampumaan..." -vuodelta 1987-
(ex: E30, E32, E34, E36)
OK, olen puristi ja old-skool ja vaikka mitä mutta mun nenään tuo ilmoitus paitsi haisee niin myös oksettaa.
840/850, mikä se on? molemmat koneet vai moottorin/korinvaihto?!
Alpina M-paket?! niitä saa varmaa Biltemasta mutta BMW:n lisävarustelistalta ei tommosia löydy.
Alpinan vanteet, gigantin soitin, joku 2000-luvun ratti, kattoluukku poistettu...
*ottaa lääkkeet, lukee lisävarustelistan ja katsoo loput kuvat*
no onhan se nätti ja individual, mutta moottorin se kaipais...
Sama vika, mutta hyvältä tuo vanteillaan silti näyttää. Muutamia huomioita:
- ALPINAa ei liene kuin nuo vanteet
- Kone ilmeisesti V8, kai tuollakin ehtii, vähän ajettu, jos pitää paikkaansa
- M-paket-kilkkeet lienevät jälkiasennetut
- Individual-maalaus plussaa ja ymmärtääkseni alkuperäinen, kuten sisusta?
- Jos oikein ymmärsin koulusaksallani, kattoluukun toinen toiminto on epäkunnossa, ei poistettu?
- Ratti E38:sta?
Last edited by Laku; 29-08-2010, 11:11.
Reason: Lisäys ratista
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Vakuutusyhtiö sitten otti ja pakkolunasti kasin Eivät suostuneet korjaamaan ja kertakorvauskin oli poissuljettu "liian suurten riskikertoimen" vuoksi, joten ainoastaan lunastus tuli kyseeseen. Keskuskauppakamarin mukaan korrekti lunastushinta oli 11000.. Ei perkele.. Taas tuli turpaan tässäkin keississä..
Seuraavaksi sit CSI:tä kattelemaan, ehkäpä jaappanista..? Talvi nyt sinnitellään e36 320iA:lla.. Ehkäpä nähdään keskiviikkojen stadimiiteissä tai vastaavissa häppeningeissä ennen seuraavaa kasimiittiä..
btw, varmaan tulee mun vanha kasi ihan sikahintaan AVK:lle, mutta jos jostain syystä edukkaan hinnan laittavat ja joku haluaa ostella sen, niin kerron mielelläni tarkan vikalistan. Ei se ihan mahdottomia vaadi kuntoon laittaa, jos vaan löytyy paikka missä tehdä itse ja halua hankkia kalleimmat osat ulkomailta.
Vakuutusyhtiö sitten otti ja pakkolunasti kasin Eivät suostuneet korjaamaan ja kertakorvauskin oli poissuljettu "liian suurten riskikertoimen" vuoksi, joten ainoastaan lunastus tuli kyseeseen. Keskuskauppakamarin mukaan korrekti lunastushinta oli 11000.. Ei perkele.. Taas tuli turpaan tässäkin keississä..
Seuraavaksi sit CSI:tä kattelemaan, ehkäpä jaappanista..? Talvi nyt sinnitellään e36 320iA:lla.. Ehkäpä nähdään keskiviikkojen stadimiiteissä tai vastaavissa häppeningeissä ennen seuraavaa kasimiittiä..
btw, varmaan tulee mun vanha kasi ihan sikahintaan AVK:lle, mutta jos jostain syystä edukkaan hinnan laittavat ja joku haluaa ostella sen, niin kerron mielelläni tarkan vikalistan. Ei se ihan mahdottomia vaadi kuntoon laittaa, jos vaan löytyy paikka missä tehdä itse ja halua hankkia kalleimmat osat ulkomailta.
Ikävä kuulla . Nyt vaan oottelemaan ja jännäämään sun uutta kasia ja AVK:lle ilmaantuvaa vanhaasi .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment