Joo no kaveri ostaa pamautti sen viininpunasen mikä oli siellä hämeenlinnan kasimiitissäkin. Aikaslailla sillä on ajokin suhteen suunnitelmia, jopa värin vaihdonkin suhteen...eli rakenteluhommiksi menee.:think Eiköhän se kuitenkin nähdä sitten ensikevään/kesän kasimiitissä uudessa kuosissa.
Oma auto 150km:n päässä, joten ihan heti voi tarkistaa...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Oma auto 150km:n päässä, joten ihan heti voi tarkistaa...
Mutta kun tuossa kuvan vilkussa on ruuvilla kiinnitys ja tässä minun taas ei ole... Se hämää, vai voiko nuo RealOem:n kuvat olla niin paljon pielessä??
Sunhan auto oli Japanista tuotu. Onko se varustelistan mukaan Europe version?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Sunhan auto oli Japanista tuotu. Onko se varustelistan mukaan Europe version?
Eipä ole tullut varustelistaa hankittua. USA mallihan sen pitäisi olla ja ainakin perävälitys on USA malleja vastaava eli 3.64.
Sivuvilkun varaosanumero on sama sekä Europe- että USA malleissa... Ei tässä kai oikein kohta auta kuin kylmästi tilata se kasin oma sivuvilkku ja katsoa mitä tulee...
Eipä ole tullut varustelistaa hankittua. USA mallihan sen pitäisi olla ja ainakin perävälitys on USA malleja vastaava eli 3.64.
Sivuvilkun varaosanumero on sama sekä Europe- että USA malleissa... Ei tässä kai oikein kohta auta kuin kylmästi tilata se kasin oma sivuvilkku ja katsoa mitä tulee...
Japaninvienti mallihan se on ainakin mitä kaikissa laatoissa siinä lukee...
Ja Japanistahan se mulle tuli...
Näin on mutta olen ymmärtänyt että japaninvienti mallit ovat USA malleja vastaavia, ainakin tässä mallissa tuo perävälitys on sama kuin USA malleissa.
Omasta perästä en tiedä, täytyy selvittää keväällä, kun perä otetaan irti ja alas joka tapauksessa. Menee lähes kaikki perän puslat uusiksi ja lukkoyksikkö paikalle .
Mun auto on myös Japanista, Japaninvientimalli, mutta varustelistankin mukaan country version Europe. Eli ei pidä paikkaansa, että olisivat USA-malleja aina.
Mun auto on myös Japanista, Japaninvientimalli, mutta varustelistankin mukaan country version Europe. Eli ei pidä paikkaansa, että olisivat USA-malleja aina.
Olen. Sopivasti kun sain, vaikken ikinä tule talvella tuolla ajamaankaan .
Comment