Mulla ei matrix ledeistä ole kokemusta, mutta eikös normaali ledit ainakin ole joko on/off. Laserithan kirkastuvat (valoteho nousee) sitä enemmän mitä pimeämpää on. Tuossa mun i4 on laserit, ja tuolla kainuun korvessa yömyöhäällä ajettaessa (kun ei ole yhtään valosaastetta), laserit pelaavat kyllä esimerkillisesti. Puolen kilometrin pääsä oleva P-paikan merkki tuntuu häikäisevän enemmän kuin 100m päässä oleva P-paikan ennakkomerkki (varmaan sen vuoksi että "häikäisynesto" havaitsee tuon aikaisemman merkin). Sitä en osaa sanoa pystyykö tuota valotehon määrää suhteutettuna ympäröivään valaistusasteeseen säätämään mitenkään.
iX
Collapse
X
-
Originally posted by bittivirhe View PostSaisipa bemareihin Porschen valot...
Comment
-
-
Saako tuohon iDrive 8.5:n keskinäyttöön eri "sovelluksia" samaan tyyliin kuin iDrive 7:ssä - vaiko ainoastaan vasempaan laitaan niitä pieniä widgettejä ja valtaosan näytöstä vie aina kartta tai joku vähemmän hyödyllinen asia kuten auton selfie? Eli onko mahdollista jakaa näyttö vaakasuunnassa esim. kolmeen osaan, joista yhdessä näkyisi vaikkapa matkan tiedot (kulutus ym.), yhdessä kartta ja yhdessä mediatiedot?
Entä saako mittaristoon näkyviin samanaikaisesti kartan ja kulutustiedot+rangen? Ei pikaisella räpeltämisellä löytynyt, miten tuo onnistuisi.
X5-kuskille iX 60:ssä yllättäviä asioita mm. soft closen toiminta (ovia saa kiskoa aika kovaa ennen kuin soft close hoitaa hommansa) ja hieronta (joka on vain alaselälle eikä koko selälle ynnä pyrstölle, kuten X5:ssä). Hiljainen tuo iX on ja 600-700 kilometrin range alkaa jo olla aika kiva. Alusta on i4:ään verrattuna mukava, ei tunnu jokainen kivennokare takapuolessa. B&W-äänentoisto on sekin varsin mukiinmenevä. Melkein tekee mieli tuollaista. Melkein.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Tuli tuossa etelä-Suomen lomareissulla huvikseen otettua muutaman tunnin koeajolla Espoon Hediniltä iX60. Charged M-sport varusteilla. Ilmajouset sekä 4p-ohjaus. Ilman lasikattoa oli tämä auto. Onhan se aivan jäätävän hiljainen vielä noilla 22” vanteilla. Alla oli uudet Hankookin iON evo kesärenkaat (vaahtomuovi sisällä). Auto on kyllä todella ketterä ja miellyttävä ajaa. Tuossa on jo semmosta taikamatto-fiilistä koska auto lipuu niin eleettömästi maantiellä. Mutta iX on vähän ongelmallinen auto. Tuotanto ei enää jatku tämän LCI:n jälkeen. Vuoden kahden sisään tulee paljon uutta BMW:n sähköisestä lineupista ulos neue klasse sarjat (iX3), G65 iX5 jne. Itse taidan jäädä odottelemaan mitä tarjonta on vuoden päästä koska onhan iX jo vähän vanhahtavaa tekniikkaa vaikka hieno auto muuten onkin.
Comment
-
-
Tuli tuossa etelä-Suomen lomareissulla huvikseen otettua muutaman tunnin koeajolla Espoon Hediniltä iX60. Charged M-sport varusteilla. Ilmajouset sekä 4p-ohjaus. Ilman lasikattoa oli tämä auto. Onhan se aivan jäätävän hiljainen vielä noilla 22” vanteilla. Alla oli uudet Hankookin iON evo kesärenkaat (vaahtomuovi sisällä). Auto on kyllä todella ketterä ja miellyttävä ajaa. Tuossa on jo semmosta taikamatto-fiilistä koska auto lipuu niin eleettömästi maantiellä. Mutta iX on vähän ongelmallinen auto. Tuotanto ei enää jatku tämän LCI:n jälkeen. Vuoden kahden sisään tulee paljon uutta BMW:n sähköisestä lineupista ulos neue klasse sarjat (iX3), G65 iX5 jne. Itse taidan jäädä odottelemaan mitä tarjonta on vuoden päästä koska onhan iX jo vähän vanhahtavaa tekniikkaa vaikka hieno auto muuten onkin.
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View Post600-700 kilometrin range alkaa jo olla aika kiva.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Kyllä mun m60 pääsee koko ajan yli 500 km yhdellä latauksella. Toki talvella tilanne eri. Eli ei mitään ongelmaa rangen kanssa. 21" kesäkiekot alla.BMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by torso1 View PostTuli tuossa etelä-Suomen lomareissulla huvikseen otettua muutaman tunnin koeajolla Espoon Hediniltä iX60. Charged M-sport varusteilla. Ilmajouset sekä 4p-ohjaus. Ilman lasikattoa oli tämä auto. Onhan se aivan jäätävän hiljainen vielä noilla 22” vanteilla. Alla oli uudet Hankookin iON evo kesärenkaat (vaahtomuovi sisällä). Auto on kyllä todella ketterä ja miellyttävä ajaa. Tuossa on jo semmosta taikamatto-fiilistä koska auto lipuu niin eleettömästi maantiellä. Mutta iX on vähän ongelmallinen auto. Tuotanto ei enää jatku tämän LCI:n jälkeen. Vuoden kahden sisään tulee paljon uutta BMW:n sähköisestä lineupista ulos neue klasse sarjat (iX3), G65 iX5 jne. Itse taidan jäädä odottelemaan mitä tarjonta on vuoden päästä koska onhan iX jo vähän vanhahtavaa tekniikkaa vaikka hieno auto muuten onkin.
Sitten hajakommentti --> itsellä on ollut nyt tämä iX 2,5 vuotta. Yleensä olen auton vaihtanut tässä ajassa ainakin kerranmutta nyt tuntuu siltä että pidäön tätä ptkään. Täydellinen menopeli mulle. Kaikki varusteet otin mitä listalta sai ja vallankin Bowers & Wilkins saa aina naaman näkkärille
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostKyllä mun m60 pääsee koko ajan yli 500 km yhdellä latauksella. Toki talvella tilanne eri. Eli ei mitään ongelmaa rangen kanssa. 21" kesäkiekot alla.
Hetken jo kuvittelin, että voisi pian siirtyä sähköautokantaan, mutta olin taas väärässä.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
Comment