No, jotenkin itseä maalaisjärjellä ajateltuna heikottaa jättää vaihteiston parkkilukon varaan tuolla rakenteella(=massalla) varustettu auto ylä/alamäkeen. Käy hardyn kiekon ja koneen + salkun tukikumien päälle sekin.
Ja aiheuttaahan se käyttämättömyys myös niitä leimaongelmia, kun paikat onkin ihan ruosteessa tms. Äkkiä sekin tulee kalliiksi kun joka leimalle käyttää jossain vaihdattamassa taakse levyt + palat.
Tosi hyvä keksintö kyl tää sähköinen käksä. Ainoa miinus minkä oikeasti keksin, on se että sillähän ei pysty avustaan driftausta :think
Ja aiheuttaahan se käyttämättömyys myös niitä leimaongelmia, kun paikat onkin ihan ruosteessa tms. Äkkiä sekin tulee kalliiksi kun joka leimalle käyttää jossain vaihdattamassa taakse levyt + palat.
Tosi hyvä keksintö kyl tää sähköinen käksä. Ainoa miinus minkä oikeasti keksin, on se että sillähän ei pysty avustaan driftausta :think
Comment