X5 F15 yleismallin porinoita
Collapse
X
-
Tänään pistin virrat päälle ja tuli huutomerkki "set time and date". Eilen ajeltu ihan normaalisti. Trippi oli myös nollaantunut. Kertookohan tämä jostain tulevasta viasta? Ihan normaalisti toimi sen jälkeen.
-
-
Oisko öljypumppu pettänyt (tyyppivika), ja kaupan päälle korkeajänniteaukustosta kenno/kennoja pimeänä. Akkutakuu on 5 vuotta/100tkm joten sekään ei auta.
Aika rouhee kustannusarvio korjaukselle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostOnnistuiko korjaaminen vaihtamalla vain istuinosan nahka vai menikö koko penkki uusiksi?
Toi istuinosan nahan vaihtohan ei kai kovin iso rasti ole, jos vaan näyttää uusi enää yhtään samalta kuin muu penkki.
Leave a comment:
-
-
Täälä kans 2017 malliin juuri vaihdettu uudet nahkat eteen. Ajettu 140tkm. Takuuseen!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOn se tyyppivika. 110 tkm ajettuun 2015 käyttöönotettuun saatiin vielä keväällä GW:n piikkiin. Useampaan on Saksassa vaihdettu nahat enemmänki ajettuun.
Toi istuinosan nahan vaihtohan ei kai kovin iso rasti ole, jos vaan näyttää uusi enää yhtään samalta kuin muu penkki.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostOlen laittanut merkille että monessa F15 comfort penkissä on kuskin penkin intuinosan sivun nahka halki pituussuunnassa. Hyvin näkee kuvista kun moni ottaa comfort penkkien säätimistä kuvan. Onko luokiltavissa jopa tyyppiviaksi :think.
Toki tuohon tulee paljon rasitusta kun noustaan autoon ja autosta. Miten on foorumilaisten penkit kestäneet?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostOlen laittanut merkille että monessa F15 comfort penkissä on kuskin penkin intuinosan sivun nahka halki pituussuunnassa. Hyvin näkee kuvista kun moni ottaa comfort penkkien säätimistä kuvan. Onko luokiltavissa jopa tyyppiviaksi :think.
Toki tuohon tulee paljon rasitusta kun noustaan autoon ja autosta. Miten on foorumilaisten penkit kestäneet?
edit: tuossa ylläolevan postaajan kuvissa näkyy tuollaista pitkittäissuuntaista "viivaa" keskellä tuota sivuosaa ja siitä se kohta murtuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostOlen laittanut merkille että monessa F15 comfort penkissä on kuskin penkin intuinosan sivun nahka halki pituussuunnassa. Hyvin näkee kuvista kun moni ottaa comfort penkkien säätimistä kuvan. Onko luokiltavissa jopa tyyppiviaksi :think.
Toki tuohon tulee paljon rasitusta kun noustaan autoon ja autosta. Miten on foorumilaisten penkit kestäneet?
126tkm ajettu. 12/2013 vuoden auto. Pientä kulumaa. Ratti tuntuu enemmän kuluneelta kuin penkki. Meille tuli 110tkm ajettuna. Samalta näytti silloin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by atcc View PostOlen laittanut merkille että monessa F15 comfort penkissä on kuskin penkin intuinosan sivun nahka halki pituussuunnassa. Hyvin näkee kuvista kun moni ottaa comfort penkkien säätimistä kuvan. Onko luokiltavissa jopa tyyppiviaksi :think.
Toki tuohon tulee paljon rasitusta kun noustaan autoon ja autosta. Miten on foorumilaisten penkit kestäneet?
Leave a comment:
-
-
Olen laittanut merkille että monessa F15 comfort penkissä on kuskin penkin intuinosan sivun nahka halki pituussuunnassa. Hyvin näkee kuvista kun moni ottaa comfort penkkien säätimistä kuvan. Onko luokiltavissa jopa tyyppiviaksi :think.
Toki tuohon tulee paljon rasitusta kun noustaan autoon ja autosta. Miten on foorumilaisten penkit kestäneet?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by torso1 View PostJoko löysit sopivan F15 dieselin?
Pari M50d mallia olisi nyt kiikarissa mutta ovat sen verran kaukana että pitäisi jostain ensin löytää aikaa lähteä katsomaan niitä. Minulle ei ole kilometrit niinkään ratkaiseva tekijä vaan varusteet ja kokonaiskunto sekä miten huollettu. Mutta olen nyt kuitenkin pitänyt rajana noin 150tkm. Vähän näitä on tarjolla ja varsinkin aktiivivakkarilla
Sen verran keretty kuitenkin tekemään vertailua että tuli kaverin kanssa käytyä koeajamassa Volvo V90 ja Skoda Kodiaq paikallisissa liikkeissä. Volvo oli hyvillä varusteilla mutta ainut miinus oli D4 kone, vaikka olikin Polestar malli. Kodiaq oli taas lähes kaikilla varusteilla mitä on ollut saatavilla ja siksi ainut mitä mielestäni puuttui oli HUD. Tosin ei Volvossakaan ollut hudia, mutta oli täysdigitaalinen mittaristo.
Volvo oli hyvä ajettava, vaikkakin vähän pintakova alusta. Sisätilojen pienuus yllätti, kun taksien takapenkeillä on tuntunut että näissähän on reilusti tilaa. Ilmeisesti on ollut niin pieniä kuskeja. Oman ajoasennon taakse toki jäi enemmän tilaa kuin F11, mutta ei niin paljon mitä odotin. Kodiaqissa taas tiloista ei jää kiinni, oli nimittäin erittäin tilava joka paikasta. Ja plussana vielä että takapenkkejä sai liikutettua noin 15cm eteen ja taakse kahdessa osassa. Tällä saa optimoitua aika hyvin tilan käytön, missä kulloinkin on tilalle tarvetta. Ajettavuudeltaan ihan hyvä vaikka ei mikään raketti tämäkään, mutta on todella kevyt kokoonsa nähden. Laadun tuntua sisällä ei niin paljon kuin Volvossa, mutta rahalle kyllä saa vastinetta jos pelkällä ärjellä hankintaa ajattelee
Leave a comment:
-
Leave a comment: