Originally posted by Justabanana
View Post
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by tuumas View PostNyt on pariin otteeseen alkanut varashälytin huutamaan itsekseen, onko vinkkejä? Ainakin joku konepeiton anturi ilmeisesti ollut ongelmallinen :think Sattuipa tosin että veljenpoika istuskeli autossa pari päivää sitten ja juurikin sen jälkeen on nuo hälyt alkanut huutamaan eli olisiko voinut painella jotakin sekasin napeista??
Leave a comment:
-
Nyt on pariin otteeseen alkanut varashälytin huutamaan itsekseen, onko vinkkejä? Ainakin joku konepeiton anturi ilmeisesti ollut ongelmallinen :think Sattuipa tosin että veljenpoika istuskeli autossa pari päivää sitten ja juurikin sen jälkeen on nuo hälyt alkanut huutamaan eli olisiko voinut painella jotakin sekasin napeista??
Leave a comment:
-
Originally posted by Justabanana View PostPari kyssäriä
1) Millainen näissä vekottimissa on polttoainesuodattimen vaihtoväli? Huoltokirjan taulukoissa ei mainita ollenkaan (Gyntterin kielellä tosin, että ehken vain tajua). Eikä muukaan huolto-ohjelma tai taulukko, joita olen onnistunut löytämään, ota asiaan mitään kantaa. Kyseessä siis 3.0i vm -01.
2) Miten on toteutettu roadsterissa katon vedenpoisto? Autoa pestessä vesinorot näyttäisivät kulkeutuvan katon/sivuikkunan alakulmaan, ja siitä valuvat alas jonnekin auton syövereihin. Mietin, että sen valumakäytävän voisi tarkistaa ja putsata. Ahdistaa ajatus, että jonnekin koteloon muodostuu sisämeri. Tällaista kukaan duunannut?
Perusjuttuja, varmaan on jossain täällä dokumentoitu, mutta olen nyt parina iltana etsinyt ja vesiperä on seurannut.
Leave a comment:
-
Pari kyssäriä
1) Millainen näissä vekottimissa on polttoainesuodattimen vaihtoväli? Huoltokirjan taulukoissa ei mainita ollenkaan (Gyntterin kielellä tosin, että ehken vain tajua). Eikä muukaan huolto-ohjelma tai taulukko, joita olen onnistunut löytämään, ota asiaan mitään kantaa. Kyseessä siis 3.0i vm -01.
2) Miten on toteutettu roadsterissa katon vedenpoisto? Autoa pestessä vesinorot näyttäisivät kulkeutuvan katon/sivuikkunan alakulmaan, ja siitä valuvat alas jonnekin auton syövereihin. Mietin, että sen valumakäytävän voisi tarkistaa ja putsata. Ahdistaa ajatus, että jonnekin koteloon muodostuu sisämeri. Tällaista kukaan duunannut?
Perusjuttuja, varmaan on jossain täällä dokumentoitu, mutta olen nyt parina iltana etsinyt ja vesiperä on seurannut.
Leave a comment:
-
Ihmetyttää nuo jarrut kun tapit liikkuu ja sylinteri hyvin niin miksi ne laahaa, onko abs,eissa joku joka ajaa palat liian lähelle ???
Ehkä tuo on niistä johtuvaa kun välillä ei mitään tärinää kuten kun lähdin töistä ja aamulla , ja taas välillä tärisee niin että tekis mieli jättää kotiin koko härveli.
Jos ny viikon jaksais niin lomat alkaa ja ottais isompaan syyniin vaihtais samalla alustan.
Leave a comment:
-
Originally posted by jarruu View PostOnkos kellään ollut ongelmaa tärinän kanssa, kun tuossa omassa Z3 2.8 cabissa on päivä päivältä koventunut nyt ei oikein löydä nopeus aluetta jossa ei tärisisi aamulla jouduin ekankerran pysähtymään kun luulin että rengas on rikki .
Asensin juuri muutamia uretaani puslia etutukivarren taka ja taka kelkan isot kori puslat , ei auttanut asiaan .
Vanteet suoria ja painoitettu monet kerrat .
Voisiko vetarit antaa värinän???
Myös etu jarrut laahaa kummasti mutta ei ole männät eikä holkit jumissa.
Leave a comment:
-
Originally posted by jarruu View PostOnkos kellään ollut ongelmaa tärinän kanssa, kun tuossa omassa Z3 2.8 cabissa on päivä päivältä koventunut nyt ei oikein löydä nopeus aluetta jossa ei tärisisi aamulla jouduin ekankerran pysähtymään kun luulin että rengas on rikki .
Onko toisia renkaita ja vanteita mitä voisit kokeilla alle, ainakin selviäisi heti että onko vika niissä vai ei...
Leave a comment:
-
Onkos kellään ollut ongelmaa tärinän kanssa, kun tuossa omassa Z3 2.8 cabissa on päivä päivältä koventunut nyt ei oikein löydä nopeus aluetta jossa ei tärisisi aamulla jouduin ekankerran pysähtymään kun luulin että rengas on rikki .
Asensin juuri muutamia uretaani puslia etutukivarren taka ja taka kelkan isot kori puslat , ei auttanut asiaan .
Vanteet suoria ja painoitettu monet kerrat .
Voisiko vetarit antaa värinän???
Myös etu jarrut laahaa kummasti mutta ei ole männät eikä holkit jumissa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Riedle View PostSiis...sullahan on nyt tuo 3,15 ja jos se on sun mielestä liian lyhyt, niin ei sinne auta ainakaan mitään 3,73-välitteistä perää pistää...
Joten 2 alkavaa pitää etsiä varmaan jostain dieselistä, tai sitten vaan ajaa kun tuo kesäkin on pian loppu .
Leave a comment:
-
Originally posted by jarruu View PostMikäs tuossa nyt sitten olisi ettei turhaan liian harvaa hommaa , katoin ebay,stä että 3.15 ja 3.73 ainakin löytyis pelkkiä rattaita ja jos tuon avaa niin laakerit ajattelin vaihtaa ja uskon että välitys tuola huutaa eikä laakerit kuitenkin.
Leave a comment:
-
Mikäs tuossa nyt sitten olisi ettei turhaan liian harvaa hommaa , katoin ebay,stä että 3.15 ja 3.73 ainakin löytyis pelkkiä rattaita ja jos tuon avaa niin laakerit ajattelin vaihtaa ja uskon että välitys tuola huutaa eikä laakerit kuitenkin.
Leave a comment:
Leave a comment: