Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carbonfiber
    replied
    Millanes toi aktiivihiilisuodatin on vaihtaa http://realoem.com/bmw/showparts.do?...=16&fg=10&hl=4 ?

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    No lähinnä kiinnosti nelos ja normi kutos'koneisten erot. Ämmä menisi pudjetin yli ja olisi muutenkin vähän turhan hieno peli puukotettavaksi.

    Leave a comment:


  • Riedle
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    jouset kai muutaman mm matalemmat, perät mun mukaan eri mutta monen muun mukaan sama, kuitenkin m:ssä jäähdytys rivat.
    Perät on neloskoneisissa ja joissakin kuutosissa Typ168, muissa Typ188. M:ssä erilainen takakansi.

    Originally posted by Remotion
    m:ssä enemmän casteria edessä, epäkeskopuslalla.
    Myös tukivarsi on erilainen M:ssä, mikä antaa enemmän casteria.

    Originally posted by Remotion
    m:ssä 1,5mm paksumpi vakaaja takana, edessä taitaa olla millin paksumpi.
    Kaikkien Z3:en vakaajien mitat löytyy tästä threadista.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Kuinka paljon on eroa alustassa ja varusteissa kääpiö- ja isolohkomallein välillä? Onko esim perät samat? Entäs jouset, iskarit ja jne jne? Entäs sisusta? Koitin varaosakuvia katsella ja vertailla numeroita mutta loppu luppoaika täälä duunissa, joten heitän tän kysymyksen sitten tänne.
    jouset kai muutaman mm matalemmat, perät mun mukaan eri mutta monen muun mukaan sama, kuitenkin m:ssä jäähdytys rivat.

    m:ssä enemmän casteria edessä, epäkeskopuslalla.

    m:ssä 1,5mm paksumpi vakaaja takana, edessä taitaa olla millin paksumpi.

    eli ei mitään mitä ei sais non-m:nkin.

    taka-akselissa jotai eroa koska se on kapeampi M:ssä = menee pienemmät ET:t vanteissa.

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    http://www.driftworks.com/shop/drift...-flywheel.html

    Meniskö tää suoraan heittämällä vakiokytkimen kanssa?:think
    Ite ostin puol vuotta sitten. Ei ole vielä kiinni.
    Saman näköisen v.pyörän merkkiä ja nimeä en muista mutta valuutta oli usd $ muistaakseni ja hinta luku sama. ebay.co.uk tai .com

    Tohon s50b32 pitäs kori hommata jostaki:think


    Asiasta Zetoriin , Aikeissa olisi z3 coupe 2.8 kesällä ostaa.

    Olisiko mitään tietämisen arvosta?

    Auton/tekniikan päälle kyllä ymmärrän , mutta jotain nippeli tietoa tai mitä kannattaa etsiä ? Tai karttaa..

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    Kuinka paljon on eroa alustassa ja varusteissa kääpiö- ja isolohkomallein välillä? Onko esim perät samat? Entäs jouset, iskarit ja jne jne? Entäs sisusta? Koitin varaosakuvia katsella ja vertailla numeroita mutta loppu luppoaika täälä duunissa, joten heitän tän kysymyksen sitten tänne.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    http://www.driftworks.com/shop/drift...-flywheel.html

    Meniskö tää suoraan heittämällä vakiokytkimen kanssa?:think

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Mä vaihdoin just kaikki powerflexeiksi. Ainoa missä huomaa niin nupukivillä kovemmasta äänestä ja tärinästä kuin vanhoilla löysillä orkkispuslilla.

    Leave a comment:


  • Koukku Z3
    replied
    Powerflex puslat.

    Uutena Bemaristina kyselen, mitä mieltä väki on Powerflexin puslista?
    Kannattaako ne vaihtaa orkkisten tilalle?
    Kannattaako vaihtaa kaikkien alkuperäisten tilalle Powerflexit, vai onko jokin pusla syytä pitää alkuperäisenä?
    Hyötyjä / haittoja??

    Leave a comment:


  • Z3M setä
    replied
    Sehän se, ohjaustehostimen öljysäiliö. Siihen pääsee käsiksi kun irrottaa tuon imusarjan "kulma"palkeen eli tuon muoviosan jossa on ruudukko-kuviointi päällä ja joka on ilmamäärämittarin ja imukotelon välissä.

    Jotkut ovat siirtäneet pidemmillä letkuilla tuon tehostimen öljysäiliön hieman huoltoystävällisempään paikkaan konehuoneessa.

    Mutta kuvasta päätellen sulla on tossa isompikin ongelma : ratti on väärällä puolella autoa

    Leave a comment:


  • tniemin
    replied
    Originally posted by Komu View Post
    http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/x/34.png
    ohjaustehostimen säiliö? Olettaisin näin.
    Älä ajele, jos on tuo. Korkin käyt laakkoselta hakemassa ja lisää ainetta.
    No sehän se...
    Täyty vielä pimeesä käydä kurkkimassa konepellin alle varmistamaan asia.
    Huomenna ostoksille.

    Kiitos Komulle nopeasta vastauksesta.

    Leave a comment:


  • Komu
    replied
    http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/x/34.png
    ohjaustehostimen säiliö? Olettaisin näin.
    Älä ajele, jos on tuo. Korkin käyt laakkoselta hakemassa ja lisää ainetta.

    Leave a comment:


  • tniemin
    replied
    Nyt tarttis viisaampien apua, kun en saa selvitettyä yhtä osaa Zetorin konehuoneesta.

    Kyseinen mokkula sijaitsee kuvan nuolen osoittamassa paikassa, imusarjan ja ilmanputsarin alla. Suunnilleen suoraan laturin takana.
    Muodoltaan pyöreä(hkö) ja halkaisijaltaan n. 15 cm.

    Siinä on ilmeisesti ollut joku korkki tai kansi päällä (halkaisijaltaan n. 25 mm)

    Ko mokkula kiinniti huomiota, kun päällä olevassa reiässä ei ollut korkkia/kanssa vaan siellä näkyi olevan jotain nestettä ihan paljaaltaan näkyvissä.

    En ole saanut mistää osaluettelosta selvitettyä ko. kikkareen funktiota.
    Autolla en oikein uskalla ajella, ennen kun oon saanu selville mitä nestettä se on ja kuuluuko se sinne ja pitäiskö siinä olla korkki.

    Parempaa valokuvaa siitä ei tahdo saada... purkamatta imupuolen kanaviaa.


    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    En ole vielä ehtiny asian kanssa eteenpäin. Eiköhän joku kiveniskuteippi olis kans ihan ok? Takapullistuksiinhan näihin myydään jenkeissä ihan valmista magneettitarraa. Z3C:n autossa olen moisia ihastellut. Hänellä on myös "alkuperäiset" kuraläpät coupessa, jenkeistä nekin tilattu

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Bonne View Post
    Mulla on sama homma edes. Ihan ruosteessa, saiskohan tuohon jotain ihan minimaalisia roiskeläppiä ettei olis heti samas kunnos maalauksen jälkeen...
    Mihin viet maalattavaksi? Mul oli etupuskuri maalattavana RunosMaalauksen Mikalla. Voin suositella.
    Tein itse maalauksen jälkeen tuohon omaani metritavara-kumilevystä pienet läpät jotka tulee about sentint yli joka puolelta. Ei ehkä esteettisin, mutta hyvin suojaa.

    Leave a comment:

Working...
X