Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Millanes toi aktiivihiilisuodatin on vaihtaa http://realoem.com/bmw/showparts.do?...=16&fg=10&hl=4 ?
-
No lähinnä kiinnosti nelos ja normi kutos'koneisten erot. Ämmä menisi pudjetin yli ja olisi muutenkin vähän turhan hieno peli puukotettavaksi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View Postjouset kai muutaman mm matalemmat, perät mun mukaan eri mutta monen muun mukaan sama, kuitenkin m:ssä jäähdytys rivat.
Originally posted by Remotionm:ssä enemmän casteria edessä, epäkeskopuslalla.
Originally posted by Remotionm:ssä 1,5mm paksumpi vakaaja takana, edessä taitaa olla millin paksumpi.
Leave a comment:
-
Originally posted by MouTine View PostKuinka paljon on eroa alustassa ja varusteissa kääpiö- ja isolohkomallein välillä? Onko esim perät samat? Entäs jouset, iskarit ja jne jne? Entäs sisusta? Koitin varaosakuvia katsella ja vertailla numeroita mutta loppu luppoaika täälä duunissa, joten heitän tän kysymyksen sitten tänne.
m:ssä enemmän casteria edessä, epäkeskopuslalla.
m:ssä 1,5mm paksumpi vakaaja takana, edessä taitaa olla millin paksumpi.
eli ei mitään mitä ei sais non-m:nkin.
taka-akselissa jotai eroa koska se on kapeampi M:ssä = menee pienemmät ET:t vanteissa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View Posthttp://www.driftworks.com/shop/drift...-flywheel.html
Meniskö tää suoraan heittämällä vakiokytkimen kanssa?:think
Saman näköisen v.pyörän merkkiä ja nimeä en muista mutta valuutta oli usd $ muistaakseni ja hinta luku sama. ebay.co.uk tai .com
Tohon s50b32 pitäs kori hommata jostaki:think
Asiasta Zetoriin , Aikeissa olisi z3 coupe 2.8 kesällä ostaa.
Olisiko mitään tietämisen arvosta?
Auton/tekniikan päälle kyllä ymmärrän , mutta jotain nippeli tietoa tai mitä kannattaa etsiä ? Tai karttaa..
Leave a comment:
-
Kuinka paljon on eroa alustassa ja varusteissa kääpiö- ja isolohkomallein välillä? Onko esim perät samat? Entäs jouset, iskarit ja jne jne? Entäs sisusta? Koitin varaosakuvia katsella ja vertailla numeroita mutta loppu luppoaika täälä duunissa, joten heitän tän kysymyksen sitten tänne.
Leave a comment:
-
http://www.driftworks.com/shop/drift...-flywheel.html
Meniskö tää suoraan heittämällä vakiokytkimen kanssa?:think
Leave a comment:
-
Mä vaihdoin just kaikki powerflexeiksi. Ainoa missä huomaa niin nupukivillä kovemmasta äänestä ja tärinästä kuin vanhoilla löysillä orkkispuslilla.
Leave a comment:
-
Powerflex puslat.
Uutena Bemaristina kyselen, mitä mieltä väki on Powerflexin puslista?
Kannattaako ne vaihtaa orkkisten tilalle?
Kannattaako vaihtaa kaikkien alkuperäisten tilalle Powerflexit, vai onko jokin pusla syytä pitää alkuperäisenä?
Hyötyjä / haittoja??
Leave a comment:
-
Sehän se, ohjaustehostimen öljysäiliö. Siihen pääsee käsiksi kun irrottaa tuon imusarjan "kulma"palkeen eli tuon muoviosan jossa on ruudukko-kuviointi päällä ja joka on ilmamäärämittarin ja imukotelon välissä.
Jotkut ovat siirtäneet pidemmillä letkuilla tuon tehostimen öljysäiliön hieman huoltoystävällisempään paikkaan konehuoneessa.
Mutta kuvasta päätellen sulla on tossa isompikin ongelma : ratti on väärällä puolella autoa
Leave a comment:
-
Originally posted by Komu View Posthttp://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/x/34.png
ohjaustehostimen säiliö? Olettaisin näin.
Älä ajele, jos on tuo. Korkin käyt laakkoselta hakemassa ja lisää ainetta.
Täyty vielä pimeesä käydä kurkkimassa konepellin alle varmistamaan asia.
Huomenna ostoksille.
Kiitos Komulle nopeasta vastauksesta.
Leave a comment:
-
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/x/34.png
ohjaustehostimen säiliö? Olettaisin näin.
Älä ajele, jos on tuo. Korkin käyt laakkoselta hakemassa ja lisää ainetta.
Leave a comment:
-
Nyt tarttis viisaampien apua, kun en saa selvitettyä yhtä osaa Zetorin konehuoneesta.
Kyseinen mokkula sijaitsee kuvan nuolen osoittamassa paikassa, imusarjan ja ilmanputsarin alla. Suunnilleen suoraan laturin takana.
Muodoltaan pyöreä(hkö) ja halkaisijaltaan n. 15 cm.
Siinä on ilmeisesti ollut joku korkki tai kansi päällä (halkaisijaltaan n. 25 mm)
Ko mokkula kiinniti huomiota, kun päällä olevassa reiässä ei ollut korkkia/kanssa vaan siellä näkyi olevan jotain nestettä ihan paljaaltaan näkyvissä.
En ole saanut mistää osaluettelosta selvitettyä ko. kikkareen funktiota.
Autolla en oikein uskalla ajella, ennen kun oon saanu selville mitä nestettä se on ja kuuluuko se sinne ja pitäiskö siinä olla korkki.
Parempaa valokuvaa siitä ei tahdo saada... purkamatta imupuolen kanaviaa.
Leave a comment:
-
En ole vielä ehtiny asian kanssa eteenpäin. Eiköhän joku kiveniskuteippi olis kans ihan ok? Takapullistuksiinhan näihin myydään jenkeissä ihan valmista magneettitarraa. Z3C:n autossa olen moisia ihastellut. Hänellä on myös "alkuperäiset" kuraläpät coupessa, jenkeistä nekin tilattu
Leave a comment:
-
Originally posted by Bonne View PostMulla on sama homma edes. Ihan ruosteessa, saiskohan tuohon jotain ihan minimaalisia roiskeläppiä ettei olis heti samas kunnos maalauksen jälkeen...
Mihin viet maalattavaksi? Mul oli etupuskuri maalattavana RunosMaalauksen Mikalla. Voin suositella.
Leave a comment:
Leave a comment: