Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peksu_M20
    replied
    Originally posted by jussi_r View Post
    Olisko ovilukkojen moottorit valmiit? Ikkunat eivät liiku ovia avatessa.
    Juu tuon sainkin selville että roadsterissa ei ikkunan kuulu liikahtaa ovea avattaessa. Kuskin ovimoottorissa oli ainekin häikkää kun purin sen niin sisäisissä mikrokytkimissä tuntuis olevan ohmit päin persikkaa tai näyttää välillä vähän mitä sattuu

    Leave a comment:


  • Z3M setä
    replied
    Originally posted by jussi_r View Post
    Olisko ovilukkojen moottorit valmiit? Ikkunat eivät liiku ovia avatessa.
    Tuota, kyllä ainakin Z3M Coupessa on ns. drop down ikkunat eli kun oven avaa niin ikkuna laskee muutaman sentin. Sitten kun oven lyö kiinni niin ikkuna nousee ja kiristyy ylös.

    Luulisin että myös Z3M Roadsterissa on ihan samat ovet ja elektroniikka joten siinäkin ikkunat käyttäytyvät luultavasti samoin ? Eli tuo olisi ominaisuus eikä vika, mutta en ole tästä varma koska omaa kokemusta on vain Coupesta.

    Sitä en tiedä miksi oven lukot eivät pelaa mutta tuskin ne molemmat ovat yhtä aikaa rikkoutuneet joten vika lienee ohjauselektroniikan puolella eikä välttämättä lukoissa ?
    Last edited by Z3M setä; 08-04-2013, 19:18.

    Leave a comment:


  • jussi_r
    replied
    Originally posted by pekka_hirvonen View Post
    Onkos kellään tietoa z3m roadster ja keskuslukko ei toimi ollenkaan ovissa eli moottorit ei edes naksahda? Kontti toki sulkeutuu niin kaukasäätimellä kuin ovestakin. Kuuluuko ikkunan laskeutua hiukan ovea avattaessa?
    Olisko ovilukkojen moottorit valmiit? Ikkunat eivät liiku ovia avatessa.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Ahaa ok. No mitä kaikkea pitää vaihtaa jos haluaa 210 perän?
    Vetarit ja kardaani kustomina nyt ainakin. Sitten en tiedä, sopiiko tuo TYP188 takakansi suoraan TYP210, jossei, niin sitten pitää jo sekin kustomoida että saa oikeanlaisen kiinnikkeen.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    Ahaa ok. No mitä kaikkea pitää vaihtaa jos haluaa 210 perän?
    Ainakin relaoem väittää että myös M-malleissa on typ188 perä.
    210-perän laittaminesta ei tietoa, mutta miksi sinne sellainen pitäis saada?

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    Ahaa ok. No mitä kaikkea pitää vaihtaa jos haluaa 210 perän?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Omas ainakin Typ188

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    En muista kysyinkö joskus, mutta kysympä uudelleen... Onko tavallisissa kutos'koneisissa Z3:ssa typ210 perä vai onko se vain M:läisten juttu?

    Leave a comment:


  • Peksu_M20
    replied
    Onkos kellään tietoa z3m roadster ja keskuslukko ei toimi ollenkaan ovissa eli moottorit ei edes naksahda? Kontti toki sulkeutuu niin kaukasäätimellä kuin ovestakin. Kuuluuko ikkunan laskeutua hiukan ovea avattaessa? Onko muualla sulakkeita kun konepellin alla?

    Leave a comment:


  • Riedle
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Vahvasti veikkaan ettei tuohon mitään ole vaihdettu, 110tkm rullattu. Tää on tätä valinnan vaikeutta
    Jos alkuperäiset ovat kestäneet sen 110tkm ja +10 vuotta, niin eiköhän uudet alkuperäiset kestä saman verran... :think

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Riedle View Post
    Itse varmaan laittaisin kaikki puslat kumisina. Jos siis et ole autoa kovempaan ajoon varustamassa. Tuskin niitä kerran kesässä tarvitsee vaihtaa. Onko sun autoon vaihdettu puslat tehtaan jälkeen?
    Vahvasti veikkaan ettei tuohon mitään ole vaihdettu, 110tkm rullattu. Tää on tätä valinnan vaikeutta

    Leave a comment:


  • Riedle
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Mites, powerflexiä vaiko ei? En halua mitään kolinoita aiheuttavia kivikovia puslia sinne, kun ei ole tarkoitus radalla kuitenkaan ajaa. Huolestuttaa vaan laittaa alkuperäiset siinä mielessä, että jos niitä joutuu sitten kerran kesässä vaihtamaan.
    Itse varmaan laittaisin kaikki puslat kumisina. Jos siis et ole autoa kovempaan ajoon varustamassa. Tuskin niitä kerran kesässä tarvitsee vaihtaa. Onko sun autoon vaihdettu puslat tehtaan jälkeen?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Tyyppivika mutta pikku vika silti. Muistaakseni juhis joskus sanoi mistä toi johtuu, joku kytkinpolkimen tms pusla... väsynyt rättinivelkin kai voi aiheuttaa jotain kolinoita.

    Leave a comment:


  • mmh79
    replied
    Mulla on takapää, poislukien vakaajan puslat powerflexiä. Ajan ympäri vuoden tolla omalla zetalla, eikä ne kyllä omasta mielestä ole epämukavia. Enkä nyt huomannu noitten vaihdon jälkeen tavallista suurempaa kolinaa. 1-2-3 vaihteen vaihdossa kuuluu kyllä kolinaa. Se taitaa olla "tyyppivika" näissä autoissa?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    mulla on powerflexin violettia kaikki eikä todellakaan oo yhtään liian jäykkä.
    Itseasiassa koska vaihdettiin tiukempi takavakaaja ni noi rear antiroll bar bushingsit ei ole tällähetkellä powerflexiä ja kyllä ketuttaa kun hetken jo oli!
    Vähän katosi tarkkuutta alustasta tuon myötä.

    Leave a comment:

Working...
X