Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supra^
    replied
    Hejsan pojkarna!

    Mulla on tuo taka-akseliston purkaminen lähtenyt käyntiin. Ehkä jopa huomenna saisi sen tallin lattialle
    Tarkoitus on puslat vaihtaa, perä ehostaa, sun muuta pientä hifistelyä. Pistehitsit katsoin jo, ja ei ole prakannut mistään vielä, joten en lähde vielä vahvistamaan.

    Mites, powerflexiä vaiko ei? En halua mitään kolinoita aiheuttavia kivikovia puslia sinne, kun ei ole tarkoitus radalla kuitenkaan ajaa. Huolestuttaa vaan laittaa alkuperäiset siinä mielessä, että jos niitä joutuu sitten kerran kesässä vaihtamaan.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Esim?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Onkos se ihan välttämättä oltava Quaife?
    Eikös tonnillakin sais jo ihan oikean lukon sinne?

    Leave a comment:


  • mmh79
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Onkohan Schmiedmann halvin paikka hankkia Quaifen lukko ja kuinka helppo ja nopea operaatio sen vaihto on?
    Tossa pikkasen halvemmalla. http://www.race.fi/fi/product/31920-...3%A4t+Bmw.html

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Onkohan Schmiedmann halvin paikka hankkia Quaifen lukko ja kuinka helppo ja nopea operaatio sen vaihto on?

    Leave a comment:


  • sparkyy
    replied
    Aapua, osaiskohan joku sanoa paljon "M Sports suspension" varuste on defaulttia matalempana vai onko ollenkaan?

    Uusien vanteiden ja kaarien väli pitää saada pois

    Leave a comment:


  • EGoman
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    ja tyyppi pölli heti mun giffin!!! prkl
    se on mun hurja luonto!

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by EGoman View Post



    ja tyyppi pölli heti mun giffin!!! prkl

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by |jaakko| View Post
    Taidan olla ripulimiehiä
    Ei sillä 205:lla mitään ajo-ominaisuuksia saavuteta, ja 225 venyy kyllä 10"-vanteelle mutta siitä onkin taas ajamisen ilo kaukana Mutta jos on pakko saada ylileveätä väärän ET:n vannetta alle niin minkäs teet

    Leave a comment:


  • |jaakko|
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Hyi helvetti, että tuollaista ripulirengasta zetaan?
    Taidan olla ripulimiehiä

    Leave a comment:


  • EGoman
    replied



    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by |jaakko| View Post
    Justiin ihanan härskisti tulee
    Taakse 225/40 ja eteen 205/45 niissähän jää vielä kuviointi kaaren sisään
    Tein sua varten oman hymiön.

    Last edited by Remotion; 13-03-2013, 09:09.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by |jaakko| View Post
    Justiin ihanan härskisti tulee
    Taakse 225/40 ja eteen 205/45 niissähän jää vielä kuviointi kaaren sisään
    Hyi helvetti, että tuollaista ripulirengasta zetaan?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by EGoman View Post
    pystyy ottamaan, mutta kyseessä on vähän harvinaisemmat rs302:set joita en viitsi muokata. pitää koklata kapeilla renkailla nyt aluksi että saako noita edes alle.
    En ole RS:ien versioihin perehtynyt mutta vaihtoehdot melkeen kuulostais siltä et joko muokkaa ja sopii kärryyn, ajaa patentti renkailla/jousituksella tai sit myy eteenpäin ja ostaa sopivammat.

    Leave a comment:


  • |jaakko|
    replied
    Originally posted by EGoman View Post
    Tuossa kokeilin kesävanteita alle niin tulee aika härskisti ulos kaarista sekä edessä että takana. Kumpihan profiili olisi taakse parempi 225/40 vai 235/35?
    takaset 10" ja etuset 8.5".
    Justiin ihanan härskisti tulee
    Taakse 225/40 ja eteen 205/45 niissähän jää vielä kuviointi kaaren sisään

    Leave a comment:

Working...
X