Ei sillä 205:lla mitään ajo-ominaisuuksia saavuteta, ja 225 venyy kyllä 10"-vanteelle mutta siitä onkin taas ajamisen ilo kaukana Mutta jos on pakko saada ylileveätä väärän ET:n vannetta alle niin minkäs teet
Mulla on tuo taka-akseliston purkaminen lähtenyt käyntiin. Ehkä jopa huomenna saisi sen tallin lattialle
Tarkoitus on puslat vaihtaa, perä ehostaa, sun muuta pientä hifistelyä. Pistehitsit katsoin jo, ja ei ole prakannut mistään vielä, joten en lähde vielä vahvistamaan.
Mites, powerflexiä vaiko ei? En halua mitään kolinoita aiheuttavia kivikovia puslia sinne, kun ei ole tarkoitus radalla kuitenkaan ajaa. Huolestuttaa vaan laittaa alkuperäiset siinä mielessä, että jos niitä joutuu sitten kerran kesässä vaihtamaan.
mulla on powerflexin violettia kaikki eikä todellakaan oo yhtään liian jäykkä.
Itseasiassa koska vaihdettiin tiukempi takavakaaja ni noi rear antiroll bar bushingsit ei ole tällähetkellä powerflexiä ja kyllä ketuttaa kun hetken jo oli!
Vähän katosi tarkkuutta alustasta tuon myötä.
Mulla on takapää, poislukien vakaajan puslat powerflexiä. Ajan ympäri vuoden tolla omalla zetalla, eikä ne kyllä omasta mielestä ole epämukavia. Enkä nyt huomannu noitten vaihdon jälkeen tavallista suurempaa kolinaa. 1-2-3 vaihteen vaihdossa kuuluu kyllä kolinaa. Se taitaa olla "tyyppivika" näissä autoissa?
Comment