Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Midas View PostSaako Z4:ssä apukuskin airbagin pois päältä? Ei vaan pääse yli Z4M coupe kuumeesta, joten taitaa lähteä Z3 coupe vaihtoon. Olisi vaan mukava, jos saisi pikkuakan kioskille kyytiin ja voisi työmatkalla heitettyä sen hoitoon, eikä tarvitsisi välillä käydä autoa vaihtamassa.2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Sampsa View PostKuinka vanhasta lapsesta kyse? Eihän tuota tarvitse kuin turvakaukalon ja alle vuoden ikäisen kanssa. Omassa 06 Z4M Coupessa ei ole tuohon kytkintä, mutta 2 ja 4v kulkee mukana istuimillaan vöihin kiinnitettynä.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
Originally posted by Sampsa View PostEi löytynyt nopeasti haulla. Mitä pyyhkijöitä olette käyttäneet Z4:ssä ja mistä ostaneet? Boschilta olisi ilmeisesti tarjolla Super Plus spoilerilla tai ilman sekä Aerotwin. Kokemuksia jälkimmäisestä?
Hinta yhteensä toimituskuluineen £17.95 ja saapui lähipostiin viikossa.2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Midas View PostTänään on sit Z4M coupe kotiutettu. Kysymys kuuluukin: saako tuota vehjettä koodattuna mitenkään englanninkieliseksi? Saksan ja saati Ranskan kieli valikoissa ei taitu kovinkaan vahvasti...
Jos ei englantia löydy niin vaatinee navin firmiksen päivityksen, itse tai sitten huollossa:
Kuvia kaivataan2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Originally posted by Sampsa View Post
Kuvia tulee, kunhan kelit sallivat.
Juurikin se valkoiseksi teipattu on tuolla tallissa.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Comment
-
-
Kuvia vaadittu, niin tässä pari pesun jälkeistä. Kohtuu tiukassa istuu paska tuossa teipissä, joten kyllä se tosiaan poistuu tässä kevään kynnyksellä. Ei enää esim. pyöränkaarista tahdo lähteä, vaan jää kellertämään, vaikka autolla ei ole talvella varsinaisesti edes ajettu, vaan on ollut liikkeessä rivissä. Täytyy tilata fiksarille aika, joka saa sen poistaa ja vetää sitten alta paljastuvalle pinnalle jonkun hyvän käsittelyn. Olisiko noista käsittelyistä mielipiteitä? Jonkinverran tulee itsekin harrasteltua noita pesuhommia, mutta nuo kovapinnoitteet eivät ole minun juttuni ja mielelläni sellaisesta hyvästä maksankin.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Comment
-
-
Onhan noita hyviä pinnotteita tarjolla erilaisia, ja osan voi vaikka itsekin laitella jos osaa myllyttää ensin sen pinnan kuntoon. Kannattaa lueskelle pesukintaalta kokemuksia erilaisista pinnotteista.
Itse olen ihan vaan myllyttänyt nuo omat autot ja vetänyt normaalia carnaubavahaa pintaan parin kk välein, on pysynyt hyvä kiilto ja hyvä beading. Tokihan siinä on hieman enempi työtä kun pinnoitteessa, mutta on se hintakin ihan eri luokkaa. Collinite purkista vahaa varmaan 50 kertaa auton.
Hyvä juttu kun otat tuon teipin pois, varmasti hieno yhdistelmä musta auto punaisella verhoilulla. Etuvalot ilmeisesti jotenkin tummennettu?
Comment
-
-
Pesukinnas on ahkerassa käytössä ja Projectechiltä tulee pakettia silloin tällöin, mutta tuohon myllytykseen en kyllä itse uskalla alkaa. Ja en vielä edes tiedä, että onko tuolla teipin alla edes tarvetta kovinkaan suurille töille.
Valoissa on kalvot päällä. Pitää katsoa, kuinka istuu mustaan autoon.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Comment
-
Comment