Tarkoitin lähinnä myllytyksellä sitä että se pinta pitää olla aivan virheetön jos siihen haluat pinnoitteen, kaikki meinaan näkyy siitä läpi mitä virheitä alle jääpi.. kyllä se aina kannattaa vähintäänkin kevyesti ajaa se pinta kuntoon ennen pinnoitusta. Ja näin varmasti fikserit tekevätkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Antti O View PostTarkoitin lähinnä myllytyksellä sitä että se pinta pitää olla aivan virheetön jos siihen haluat pinnoitteen, kaikki meinaan näkyy siitä läpi mitä virheitä alle jääpi.. kyllä se aina kannattaa vähintäänkin kevyesti ajaa se pinta kuntoon ennen pinnoitusta. Ja näin varmasti fikserit tekevätkin.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
Originally posted by Midas View PostKuvia vaadittu, niin tässä pari pesun jälkeistä. Kohtuu tiukassa istuu paska tuossa teipissä, joten kyllä se tosiaan poistuu tässä kevään kynnyksellä. Ei enää esim. pyöränkaarista tahdo lähteä, vaan jää kellertämään, vaikka autolla ei ole talvella varsinaisesti edes ajettu, vaan on ollut liikkeessä rivissä. Täytyy tilata fiksarille aika, joka saa sen poistaa ja vetää sitten alta paljastuvalle pinnalle jonkun hyvän käsittelyn. Olisiko noista käsittelyistä mielipiteitä? Jonkinverran tulee itsekin harrasteltua noita pesuhommia, mutta nuo kovapinnoitteet eivät ole minun juttuni ja mielelläni sellaisesta hyvästä maksankin.
Ilmottele millaiseen ratkaisuun päädyt, itsekin varmaan vien talven jäljiltä jonkun ammattilaisen käsiteltäväksi, mutta vaihtoehdot vielä kartottamatta. Normipesut teen itse.2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Onneksi olkoon MIdas ostoksesta.
kävin itsekkin sitä katsomassa mutta antoivat niin huonon tarjouksen omasta että en tehnyt vaihtoja.
nyt sain sit omani cashillä myytyä mutta kiinnostuksen kohteet ovat hävinneet.
Kai sit suuntaan katseeni 3 sarjaan käyttikseksi ja hankin caterhamin leluksiMV Agusta F4 1000R 2009 MYYNNISSÄ, Kawasaki Z750 1983 caferacer, Porsche Cayenne Hybrid S 2015, BMW 435 M Performance coupe 2014, Caterham 1991 Ford 2,0 Zetec
Comment
-
-
Kiitoksia.
Vaihtotarjous kolmoseen olin omallakin kohdalla sellainen, että kävin tuon ostamassa suoralla. Kolmonen täytyy myydä itse, kunhan ehtii sen leimalla käyttää.
Originally posted by martosh79 View PostOnneksi olkoon MIdas ostoksesta.
kävin itsekkin sitä katsomassa mutta antoivat niin huonon tarjouksen omasta että en tehnyt vaihtoja.
nyt sain sit omani cashillä myytyä mutta kiinnostuksen kohteet ovat hävinneet.
Kai sit suuntaan katseeni 3 sarjaan käyttikseksi ja hankin caterhamin leluksiModel 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
Mahtuuko golf-bägi & kärryt Z4(M) Coupeen? (Oli mulla kriteerinä ennen ostoa)
Mahtuu.
Clickgearin kokoiset kärryt (61 x 35,5 x 33 cm) menee taitettuna takaosaan (Ämmässä akku haukkaa tilaa vs normi Coupe) ja kärrybägi mahtuu etuosaan ujuttamalla poikittain. Draiveri täytyy ottaa pois.
Ja muutama hakusana: BMW Z4 M Coupe golf bag trunkLast edited by Sampsa; 20-04-2015, 13:53.2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Nonnii, nyt on sit Z4 Suomen kilvissä. Tarkoitus ois pitää mahdollisimman orkkiksena. Onko noissa tullut tuo ensiapupakkaus uutena messissä? Toisin sanoen kuuluuko vakiovarustukseen? Varoituskolmio löytyy takakontista, mutta noita muita romppeita ei.
Sitten tuli eteen semmonen pieni probleema, että nää Suomen rekisterikilvethän on jotain ihan kummallista kokoa. Saksassa ja Ruottissa on paljon leveämpi kilpi. Googletin aiheesta ja tuntuu olevan aika yleinen ongelma. Taakse kilven sai helposti ja siististi kiinni ruuvaamalla EU-taustalevyn puskurissa oleviin Saksan kilven reikiin. Mitä tulee etummaiseen rekisterikilpeen, nettiautojen zetoissa näkyy olevan ainakin kahta ratkaisua:
1) Rekisterikilpi kiinni suoraan puskurissa:
2) Rekisterikilpi kiinni pitkässä taustalevyssä:
Kysymys kuuluu: Mikä on Suomi-autojen rekisterikilven kiinnitystapa?
Entä onko tuota taustalevyä saatavilla kapeampana versiona, joka on Suomen kilven mittoihin sopiva? Marmoritiskillä eivät tienneet. Etukilven taustalevy on pop-niiteillä kiinni, joten en viitsinyt sitä ihan heti ruveta repimään irti. Ja joojoo, kilven saa läntättyä helposti joko puskuriin tai taustalevyyn kiinni. Tavoitteena on kuitenkin huikean siisti lopputulos, joten tätä joutuu vähän miettimään.sigpic
Exät:
1975 BMW 1502 E114
2008 BMW Z4 Coupe E86
Nykyiset:
2007 BMW M Coupe E86
2021 BMW X5 45e G05
Comment
-
-
Antti O, ootko tehnyt uudet reiät taustalevyyn? Ootko peittänyt Saksan reikiä jollakin tavalla? Mietin jos jättäis tuon taustalevyn paikoilleen, mut kehittelis siihen jonkinlaisen mustan pleksin, jolloin ruuvien kiinnitysreiät jäisivät piiloon. Periaattees uusien reikien tekemiseltä säästyy, jos ruuvaa EU-taustalevyn vielä ton saksalaisen päälle, mut ei sil ratkasul tyylipisteitä heru.sigpic
Exät:
1975 BMW 1502 E114
2008 BMW Z4 Coupe E86
Nykyiset:
2007 BMW M Coupe E86
2021 BMW X5 45e G05
Comment
-
-
Originally posted by BMelo View PostTunnustan, mä ostin sen mustan pois Sipilältä.
Eipä olekaan muutamaan kuukauteen myynnissä yhtään ämmää näkynyt..
Itsellä nyt 4kk ja n. 4000 km ajoa takana ilman ensimmäistäkään ongelmaa, toivottavasti meno jatkuu samaan malliin. Kulutus on noussut omassa ajossa talven 12 litrasta -> keväällä pidon parannuttua 13,5 litraan / 100 km.2006 E86 Z4M Coupe
Comment
-
-
Itse olen ajellut Zetalla vasta kuukauden päivät ja ihan nautiskelumielessä. Saundit on ihan mielettömät noilla Supersprintin Race-vaimentimilla mutta kulutus on kyllä muistaakseni pysynyt kympin korvissa. Ilmeisesti maatieosuudet laskee sitä. Kaikin puolin hieno auto tuli ostettua.
Oikeastaan ainoa harmi oli hankala Bluetoothin käyttöönotto.
Jos sulla on se sininen mikä oli Raisiossa myynnissä niin kävin sitäkin katsomassa, ehdit vaan ostaa sen ensinBMW E46 M3
BMW Z4M
Comment
-
Comment