Originally posted by Tzeimi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
-
-
Ei ole koukkua juu. Johtosarjasta haarottuu muovipusurin alla toinen johtonippu, mikä menee oikean takapyörän takana olevaan summeriin - siltä se ainakin vaikuttaa. Semmonen pesäpallon kokoinen möykky.
Ja kontin puolella ei tule minkään valtakunnan liitintä vastaan. Johdot menee isompaan nippuun, joka jatkuu ohjaamoon.
Mötikässä on kaksi osaa. Metallinen ja muovinen palikka. Ne kun irroittaa toisistaan, löytyy numero joka antaa googlella että kyseessä olisi joku gps tracker moduuli.Last edited by Tzeimi; 06-08-2019, 16:46.
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostMötikässä on kaksi osaa. Metallinen ja muovinen palikka. Ne kun irroittaa toisistaan, löytyy numero joka antaa googlella että kyseessä olisi joku gps tracker moduuli.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Mosse View PostMikähän mahtaa olla vm. 2009 35i Z4 bluetooth pin koodi tai mistähän sen voisi löytää? Käyttöohjekirjaa ei ole.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
E89 penkkien välissä oleva pieni säilytyslokero päätti olla pysyvästi kiinni. Kahva liikkuu jonkun verran, mutta kohtuullinen voimankäyttö ei vaikuta. Kontin puolelta saa sen hyllykkö-osan irti, mutta en oikein sieltäkään keksiny että mikä sitä luukkua jumittaa.
Osaako joku sanoa että mihin kohtaan väkivaltaa kohdistamalla tuon saisi auki ja mielellään vielä korjattuakin.
Comment
-
-
En äkkiseltään löytänyt mitkä on tekniikan osalta suurimmat erot 3.5 vs. 3.5IS
N.35hp tehoero ja is:ssä overboost toiminto.
Mutta mitkä fyysiset erot?
Lähinnä mietin Onko IS:n ostamisesta mitään iloa jos kumminkin vaihtelee perinteiset viritysrojut koneeseen?
IS:ssä taisi olla se sähkösäätöinen alusta vakiona mutta molemmissa joko manuaali tai se tuplakytkinlaatikko.
Vähän alkanut polttelee tällainen E89 ja alkanut kaivelee informaatiota Kyseisistä autoista.
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostEn äkkiseltään löytänyt mitkä on tekniikan osalta suurimmat erot 3.5 vs. 3.5IS
N.35hp tehoero ja is:ssä overboost toiminto.
Mutta mitkä fyysiset erot?
Lähinnä mietin Onko IS:n ostamisesta mitään iloa jos kumminkin vaihtelee perinteiset viritysrojut koneeseen?
IS:ssä taisi olla se sähkösäätöinen alusta vakiona mutta molemmissa joko manuaali tai se tuplakytkinlaatikko.
Vähän alkanut polttelee tällainen E89 ja alkanut kaivelee informaatiota Kyseisistä autoista.
Jos aiot autoa virittää on ihan sama kumman ostat, samat tehot niistä saa.
Is alusta tosiaan adaptiivinen vakiona, mutta laatikon saa vain is dct minun käsittääkseni.. Pakoputkistossa on eroa ja is pitää hiukan kovempaa ääntä. Samoin mittaristossa on erilainen pohja niissä on is logo. Peilinkuoret on is hopeat aina.
Noi sähköiset alustat on loppu (rupeaa vuotamaan) 100tkm ja iskarit maksaa 750€/kpl.
Mukava ja suht ongelmaton auto, saa mukavasti tehoa pienellä kustannuksella. itsellä nyt 35 tkm takana tälläisellä. Mun autolla nyt 130tkm ajettu ja muuta vikaa ei ole minun aikana ollut kuin vuotavat sähkösäätöiset iskarit 95tkm silloin kun auton ostin. Itse 183 cm pitkä ja just mahdun ajamaan kun selkänoja ihan takaseinään kiinni, tosin tykkään ajaa jalat ihan suorana kun istuu niin matalalla.
Ainut miinus oikeastaan rengasmelu kun ajaa katto kiinni, mutta sen kanssa on vaan elettevä tälläisellä autolla.Last edited by miyli; 30-11-2019, 08:46.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Iso kiitos miyli!
Eli asia oli vähän niinkuin epäilinkin.
Toi melu mulle aika pieni tekijä kun puolkuuro muutenkin ja ei noi harrastevälineet ole ikinä ollut hiljaisia mulla
Eikä tuo F20 runflat renkailla todellakaan ole hiljainen..
Kiitos paljon myös tuosta tila-analyysistä. Itse olen 178cm niin mahdun hyvin. Itsekkin tykkään ajella matalalta.
Lukenutkin että noissa ei nyt mitään älyttömiä tyyppivikoja ole ollut. Noi iskarit just yksi. Katotkin yleisesti ollut aika luotettavasti toimivia.
Mites muuten noi stereot? Onko kaikissa penkkien takana subit? Ja meinaako Idrive automaattisesti jotain proffahifejä? Itselle aivan ehdoton tuo bluetooth yhteys luuriin kun siihen on oppinut.
Pitää tässä nyt alkaa kartoittaa tarjontaa suomessa/saksassa ja alkaa miettiä ykkösen hävittämistä
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostIso kiitos miyli!
Mites muuten noi stereot? Onko kaikissa penkkien takana subit? Ja meinaako Idrive automaattisesti jotain proffahifejä? Itselle aivan ehdoton tuo bluetooth yhteys luuriin kun siihen on oppinut.
Comment
-
-
Mulla hifi sarja ja ei se hääppösesti soi. Vaihdoin kajarit DSP top hifi settiin ja hiukan parani. Parempi vahvari pitäis vielä laittaa jos paremman haluaa.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Z4 Alkuperäinen alusta?
Moikka, onko kaikissa z4 tämä= S704 M Sports Suspension alusta ja jos ei niin mitkä iskarit ja jouset tuohon kuuluu? Bilsteiniä katsellut ja aloin sitten miettimään että mikä niistä B4, B6 vai B8 vastaisi parhaiten tuota alkuperäistä? Auto on mukava ja hyvä ajaa nyt, mutta etuiskarista tullut vähän öljyä pihalle niin on pian vaihto edessä ja haluaisin pitää ajotuntuman suunnilleen ennallaan.
Comment
-
Comment