Originally posted by #BMW#
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muutosehdotus auton rakenteen muuttamisesta
Collapse
X
-
Mitään hajua oikeesti, miten e39 kopan kanssa menee? Euro2 ja euro3 välillä meneeko valmistus vuoden mukaan missä menee raja? Euro3:sta ilmeisesti ei remmitys mahdollisuutta ilman VTT mittausta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostJuu, mutta jostain (oliko juurikin tuo ehdotelma) jäi mieleen kun luki, "että moottorin tilavuudella ei ole niin suurta merkitystä enää ja teho/vääntö rajat hoitaa homman paremmin." (siis jotain tuohon suuntaa, ei suora lainaus...)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi tuota vääntörajaa vissiin otettu voimaan ollenkaan vaikka oli mukana jossain ehdotelmassa jos olen oikein tätä seurannut.
+25% iskutilavuusraja on ollut taas voimassa vaikka miten pitkään.)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMilloin noihin ohjeisiin tuli iskutilavuudelle +25% raja ja +20% raja väännöstä on poistunut?
Tänään konttorilla noita pyörittelivät ja selvästi oli ohjeissa +20% teho ja +25% iskutilavuus. Väännöstä ei ollut mitään.
Muistan kun viime kerralla luin tästä, niin iskutilavuuden kasvulle ei ollut rajaa ja väännössä oli sama +20% kuin tehoissa.
+25% iskutilavuusraja on ollut taas voimassa vaikka miten pitkään.
Leave a comment:
-
-
Milloin noihin ohjeisiin tuli iskutilavuudelle +25% raja ja +20% raja väännöstä on poistunut?
Tänään konttorilla noita pyörittelivät ja selvästi oli ohjeissa +20% teho ja +25% iskutilavuus. Väännöstä ei ollut mitään.
Muistan kun viime kerralla luin tästä, niin iskutilavuuden kasvulle ei ollut rajaa ja väännössä oli sama +20% kuin tehoissa.
Leave a comment:
-
-
Riitti kun määritteli käytetyt materiat ja niiden vahvuudet, A-mitat, hitsausolosuhteet, käytetyn hitsauskoneen + sen ominaisuudet. Eli ei kovin kummonen lappu. Mitään laskentaa siinä ei tarvinut ja harvalla katsastusmiehellä olisi kompetenssia tarkistaa laskelmia tai tulkita FEM-kuvia.
Leave a comment:
-
-
Millasen lapun ootte väsänneet muutoskatsastukseen koneenkorvakoitten takia?
Uudet säännät kun vaatii lujuuslaskennat toimitettavaksi Trafille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skunkki^ View PostTuolla ei ole mitään merkitystä, millä vinillä on mikäkin. Esim e28 m5 on tehty kummallakin vinillä, mutta BMW määrittää nuo samaan mallisarjaan.
Trafi vaan noudattaa BMW:n kantaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNo tämä eli ennen ei riittänyt, että samassa korissa oli käytetty S-moottoria jos VIN-numerot eivät täsmänneet oleellisilta osin (WBS vs. WBA). Onko tosiaan niin, että sama shite on voimassa edelleen
Trafi vaan noudattaa BMW:n kantaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostVarmasti vain E30:ssä S14B20.. Sitä en tiedä ovatko Z3M, Z4M, X5M ja X6M eri mallisarjaa kuin perusmallit kuten M3, M4, M5 ja M6 ovat eri mallisarjaa.
Hatusta vedettynä sanoisin että WBA alkuisella runkonumerolla varustettuihin autoihin ei voi käyttää vertailumoottoria WBS alkuisesta autosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostVarmaan jo kysytty sataan kertaan, mutta voiko verrokkimoottoreina käyttää S-moottoreita?
Hatusta vedettynä sanoisin että WBA alkuisella runkonumerolla varustettuihin autoihin ei voi käyttää vertailumoottoria WBS alkuisesta autosta.
Leave a comment:
-
-
Varmaan jo kysytty sataan kertaan, mutta voiko verrokkimoottoreina käyttää S-moottoreita?
Leave a comment:
-
Leave a comment: