Originally posted by Jondis
View Post
Muutosehdotus auton rakenteen muuttamisesta
Collapse
X
-
Mitenkäs nuo e39:sit? Voiko niissä vetää suoraan rajan johonki valmistuskuukauteen, jonkä jälkeen autot on tulleet tehtaalta euro 3:sena? Tai onnistuuko sen selvitys netissä/vaan soittamalla jonnekkin? Ei viitsis aina ennen kuin on autoja menossa katsomaan käydä konttorilla kyselemässä 10 auton päästöluokitusta
Pahoittelut jos tästä löytyy tieto jo jostain, en ainakaa searchilla löytänyt..
Leave a comment:
-
E36 M52B28 -> M62B35
M52B28 = 193hp / 280Nm
M62B35 = 232 hp / 320Nm
1.20 x 193hp = 231hp saa olla voimaa enemmän paperilla.
Muuttuuko tuo M62B35-moottori E36-kopassa lailliseksi, jos sitä virittää alemmas (-1hp vähintään) vai jyrääkö tuo max 20% tehosääntö sen?
Leave a comment:
-
Niissä onkin eroja kun toisessa on hammastanko ja v8 malleissa simpukka.Originally posted by Tctic View PostMiten tuo nyt menee. Auton on siis alustaltaan vastattava riittävän tehokasta mallia jos esim e39 528i:n ahtaa, mutta mitä alusta sisältää? Jarrut toki, mutta entä ohjauksen osat ja tukivarret jos niissä on eroja 528 vs 540?
Leave a comment:
-
Miten tuo nyt menee. Auton on siis alustaltaan vastattava riittävän tehokasta mallia jos esim e39 528i:n ahtaa, mutta mitä alusta sisältää? Jarrut toki, mutta entä ohjauksen osat ja tukivarret jos niissä on eroja 528 vs 540?
Leave a comment:
-
voihan sitä kutsua millä nimellä vaan. vaikka yhdistelmä moottoriksi.Originally posted by sonkko123 View Posteikös s38 omavalmistemoottori ole M30b30+moniventtiilikansi

mutta järjestelmään se kirjataan 99% todennäköisyydellä
m30b30 + s38 kansi jonka teho on n.5/6 kannen alkuperäisestä tehosta
riippuu tietty mistä s38 kannesta puhutaan.
kannattaa lukea ajatuksella ne ohjeisrukset
Leave a comment:
-
sitä ei lue. olis hyvä jos lukisi, mutta voi olla vaikea määritellä ja siksi jäänyt tekemättä.Originally posted by Keme View PostMissä noin lukee ja miten omavalmistemoottori määritellään?
mutta se lukee että jos muuttaa tilavuutta niin tehon katsotaan muuttuneen samassa suhteessa ja tehon josta se suhteutetaan määrittää kannen alkuperä ja alkuperäinen teho ellei toisin todistetaLast edited by Tonton; 10-12-2015, 17:20.
Leave a comment:
-
niin eiköhän tuo poistunut tämän uudistuksen myötä näistä ->eur2 mutta edelleen eur3 autoon ei voi laittaa eur1/2 luokan moottoria vaikka on samat päästövaatimuksetOriginally posted by Pazi88 View PostJep jep eli vanha sääntö on poistunu. Jos vaikka väsäis e46:een m10 turbo koneen
Leave a comment:
-
Mitataan vain mitä tulee putkesta katsastuksessa, vaikka T-fordin koneen laittaisit.Originally posted by Pazi88 View PostMutta onko edelleen voimassa se sääntö, että uuden moottorin on oltava vähintään sitä päästöluokkaa, mitä auton alkuperäinenkin? Eli koska s38 on niin vanhaa päästöluokkaa, että sitä ei saa pistää e46/e39/e38 jne. koriin. Jos se nyt muuten vaikka oliskin laillista.
Leave a comment:
-
Mutta onko edelleen voimassa se sääntö, että uuden moottorin on oltava vähintään sitä päästöluokkaa, mitä auton alkuperäinenkin? Eli koska s38 on niin vanhaa päästöluokkaa, että sitä ei saa pistää e46/e39/e38 jne. koriin. Jos se nyt muuten vaikka oliskin laillista.
Leave a comment:
Leave a comment: