Originally posted by 928 GTS
View Post
Muutosehdotus auton rakenteen muuttamisesta
Collapse
X
-
Esimerkiksi Audin RS-sarjaan tai BMW:n M-sarjaan kuuluvia malleja ei tule rinnastaa saman merkin muihin malleihin, koska kyseiset mallit eivät ole samaa mallisarjaa.
BMW:n tehdas on kyllä vähän toista mieltä mutta ei anneta pikkuasioiden häiritä.
Leave a comment:
-
Tässä kiteytettynä asia joka kaikkien pitäisi lukea ja ymmärtää.Originally posted by peeämwee View PostYksi sana: Suomi. Eniten virkamiehiä@tavallinen tallaaja. Täällä voidaan keksiä ihan mitä vaan. Itse en kyllä etukäteen riemusta kiljuisi ennen kun on mustaa valkoisella. Vaikka olisi kuinka varmaa tietoa etukäteen.
Leave a comment:
-
Yksi sana: Suomi. Eniten virkamiehiä@tavallinen tallaaja. Täällä voidaan keksiä ihan mitä vaan. Itse en kyllä etukäteen riemusta kiljuisi ennen kun on mustaa valkoisella. Vaikka olisi kuinka varmaa tietoa etukäteen.Originally posted by kmn View PostKukaan hullu ei varmaan ole nyt mennyt keksinyt sellaista, että ahtimista ja käytetyistä osista pitää olla jotain tyyppihyväksyntä-lappuja....

Leave a comment:
-
Tarkoittaisko sitä, että EuroIII standardi on tullut käyttöön tammikuussa 2001, mutta tätä aikaisemmin on jo alettu valmistaa autoja, jotka putoo tuohon päästöluokkaan?Originally posted by Sädde View PostTää on autowikista, mutta siinä näkyy näin
Euro 3 Joulukuu 1997
Ps, en tiedä onko luotettava tiedonlähde
Tuolla on taas että EuroIII tuli vasta January 2000 (January 2001)
-CO - 2.3 g/km
-HC - 0.20 g/km
-NOx - 0.15
-PM (Particulate matter) - no limit
https://www.theaa.com/motoring_advic...standards.html
Kukaan hullu ei varmaan ole nyt mennyt keksinyt sellaista, että ahtimista ja käytetyistä osista pitää olla jotain tyyppihyväksyntä-lappuja....
Leave a comment:
-
Noniin, tässähän saakin sitte alkaa omaa 528 e39 ahtamaan
m5:lle kaveriksi sitte remmi e39 
Mulla on tuossa pihalla e39 raato, joka on 96vm. Aikalailla hylsy alkaa olemaan. Jos jotain sattuu kiinnostaan
Leave a comment:
-
Tää on autowikista, mutta siinä näkyy näin
Euro 3 Joulukuu 1997
Ps, en tiedä onko luotettava tiedonlähde
Tuolla on taas että EuroIII tuli vasta January 2000 (January 2001)
-CO - 2.3 g/km
-HC - 0.20 g/km
-NOx - 0.15
-PM (Particulate matter) - no limit
Leave a comment:
-
Eli mitenkä?
Mistä eteenpäin vaatii pussitestit?
Oma E36 M3 04/97...mites tämän kanssa?
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEuro 3 päästöluokitus bensiinimoottoreille on tullut voimaan tammikuussa 1997.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Euro-päästöluokituksetMiten mulla on sellainen kutina, että tämä tarkoittaa ko ajankohdan jälkeen tyyppihyväksyttyjä uusia automalleja. :thinkOriginally posted by Muurahainen View PostAivan kyllä. Olikin pakuissa vuodesta 2000. Ei taas voi muistaa kaikkea
Originally posted by Euro-päästöluokituksetEuro-päästöluokituksilla säädetään EU:n tyyppihyväksyntädirektiivissä ajoneuvojen terveydelle haitallisten päästöjen enimmäisrajoista. Päästöjen enimmäisrajoja alennetaan asteittain noin viiden vuoden välein.[1] Uusin Euro 6 -luokka sitoo moottoriajoneuvojen tyyppihyväksyntää 1. syyskuuta 2014 alkaen ja rekisteröinnin sekä myynnin osalta uusia henkilö- ja pakettiautoja 1. syyskuuta 2015 mennessä.[2] Edellinen Euro 5 -luokka astui voimaan vuoden 2011 alussa myytyihin autoihin.
Leave a comment:
-
Hieno muutos kun ainakin omaa harrastamista helpottaa! Tosin hommat oli tehty jo tästä muutoksesta tietämättä. Saa kyllä dynossa tapella tehot aika alas.
Leave a comment:
-
-
Jos tuo on euro 3 luokan auto niin ei.Originally posted by Spiddu View PostOlen laiska en jaksa lukea mutta saako tuon muutoksen jälkeen e36 328 vm98 leimattua esim remmille ilman pussitestejä yms
Leave a comment:
-
Olen laiska en jaksa lukea mutta saako tuon muutoksen jälkeen e36 328 vm98 leimattua esim remmille ilman pussitestejä yms
Leave a comment:
Leave a comment: