Originally posted by Hiace
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostItsellä on 60w lämmitin akulle.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
E36 325 sedan:
-Takakonttiin ei pääse mitenkään, unohdin rasvata tiivisteet
-Vänkärin takaovi aukeaa muttei mene kiinni. Joutui emäntä istumaan takana pitämässä ovea kiinni n.15km matkan, jonka aikana kuskikin sai tietoonsa että se ovi on ihan v*tun raskas ja siinä hommassa puutuu kädet
-Kaiuttimista (kai?) kuuluu tietyllä kierrosalueella häiriöääntä, vaikkei ole edes mankka päällä. Kierrosalue vaihtelee vaihteen mukaan
Muuten toiminut jopa ihan epäilyttävän hyvin!
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostLinkkiä näille?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Compactissa ilmeisesti lohkolämppäri semisti liikkunut ja tihkuttaa välistä nestettä. Lähtee välillä kolmella käymään (M44B19). Ohjaustehostin aika jäykkä aluksi.
Talon volkkarissa ei mitään oireita
Edit. Compacti ei lähtenyt käyntiin.. alle 1v akku ja vastikää ladattu... prkl..Last edited by Janza182; 08-01-2016, 13:32.
Comment
-
-
Eipä Luuskalla sen kummempia ku kytkin vähän jäykkä ja kaasu jää välillä jumiin, ei siis niin että se on koko ajan päällä vaan niin että kun mie nostan jalan kaasulta niin siihen jää ja saa vähän voimaa käyttää. Lukot ja ovet toimii kun alkutalvesta kävin hallissa sitä sulattelemassa.
Seiskassa ovet ei halua mennä kiinni ja kylmänä alkaa nykimään, ei oikein muuta.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
E87 toimii moitteetta, kun se on kotona tallissa ja työpaikalla lämmityspiuhassa. E46:sta en ole viikkoon kokeillut, se on pihalla odottamassa jarruosia, saattaapi käynnistyä kerrasta tai sitten ei.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
E30 m10b18 joka aamuyö pärähtänyt normaalisti käyntiin. Kytkin jäykistyy aavistuksen viimassa työmatkan ensimmäisen kolmanneksen aikana. Eihän se tosin mihinkään vaikuta. Kovin pakkanen -32 astetta. Lämmintäkin puhaltaa mukavasti. Iso peukku e30:n talvi-ominaisuuksille.
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Comment
-
-
Sigun e36 toiminut suhteellisen oireitta, vänkärin ovi jää välillä auki, muutaman tipan tipauttaa nestettä ilmeisesti lämppärin välistä roikassa ollessa ja ohjaus aika jäykkä välillä.
Muuten kyllä oiva talviauto, tarjoaa tarvittaessa perää edelle ja pikku ajon jälkeen alkaa kopissa tarkenemaanProjekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
Käyttis:Transporter T5 2.5tdi
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostTäysin virheetöntä menoa ollut E39:llä pakkasilla. Asiaan auttaa viime keväänä laitetut uus laturi ja akku. No, rattiakselin ympärillä olevat muovit narisee rattia kääntäessä tjsp.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
BMW toiminut yleensä aina pakkasilla hyvin, mutta tänä talvena semmoista ei ole ajossa.
Punto ei jaksanut käynnistyä eräänä aamuna. Apuvirralla lähti.
-cd soitin ei lue levyjä
-nopeusmittarin vaijeri piti hirveää surinaa.
-vaihdelaatikko tahmea. Käynnistämisen jälkeen meinaa ryömiä eteenpäin vaikka vaihde vapaalla.
-konepellin pidikkeen muovi meni paskaksi
-saatanan kylmä auto ajaa
-ohjaus on jäykkä jonkin aikaa.
-Skodaan joutui laittaan pahvin maskin alle. Eipä juuri muuta ongelmaa siinä.
Kyl sitä mielummin ajasi jollain mulla, mutta minkäs asialle nyt voi..BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Kyllä täytyy sanoa, että on sigun e39 lämmin auto ajella vielä tuossa -30. Pyynti ihkasta 22 ja se pysyy hyvin kopissa ja saavuttaa sen suht. nopeasti:think
Minullahan on kaksi kiertovesipumppua. Toinen on vesiventiilien alla ja toinen on Latent heat accumulatorin yhteydessä. Katoin tuossa salavalikosta kun ajelin, niin moottorinlämpö seilaa sielä 84-88, asteessa, tuossa -27 pakkasessa. Termari on 92´C, vaikka alkuperäinen oli 88´. Miettinyt, että pitäiskö tuon lämpöakun vuoksi vaihtaa tuo 88-asteinen termari, kun se sinne alunperin kuuluu?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment