Eiköhän tämä ole ihan värkkääjästä ja hänen tietoisuudestaan kiinni, ei softasta.
Inpa ja oheisohjelmistot ovat niitä mitä tehtaalla käytetään autojen kehittelyssä ja näin ollen niillä voi tehdä aika paljon sellaista mitä GT1:llä ei voi tehdä ilman vapautus koodia ja koodin saa tehtaalta jos pystyy perustelemaan sen tarpeen. Aina ei kuitenkaan pysty
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Inpa ja oheisohjelmistot ovat niitä mitä tehtaalla käytetään autojen kehittelyssä ja näin ollen niillä voi tehdä aika paljon sellaista mitä GT1:llä ei voi tehdä ilman vapautus koodia ja koodin saa tehtaalta jos pystyy perustelemaan sen tarpeen. Aina ei kuitenkaan pysty
Toki esim. NCS Expert:llä voi tehdä kaikenlaisia softamuutoksia, mutta noille on tarvetta vain harvoissa erikoistapauksissa. Samalla eksponentiaalisesti kasvaa riski, että jotain saa fataalisti solmuun.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Toki esim. NCS Expert:llä voi tehdä kaikenlaisia softamuutoksia, mutta noille on tarvetta vain harvoissa erikoistapauksissa. Samalla eksponentiaalisesti kasvaa riski, että jotain saa fataalisti solmuun.
Varmuuskopiot
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Onko joku hommannut gt1 testerin kiinaversiona? Joka vielä toimisi? Kiinnostusta olisi tohon kapistukseen. Ohjelmointi tarvitsee ilmeisesti SSS ohjelmiston ja OPS pään... Tuntuu olevan aika kallis tuolta kiinastakin noi versiot...?
Aftermarket softista PA soft nykyversiossaan on ilmeisesti suhteellisen pätevä (/paras?) Ja muista kuin bmwn omista testereistä Autologic tekee lähes saman kuin merkkihuollon laitteet, mutta on sikakallis... Meillä käytössä olevalla autobossilla pystyy koodaamaan joitakin moduuleja, aika yleisesti käytössä olevilla Launch techillä noin puolet siitä, texalla ja boschilla ilmeisesti myös jonkin verran.
Carsoftin ja pa softin välillä (varsinkin maksettuna versiona) valinta ei kohdistuisi missään tapauksessa Carsoftiin (tämän hetken versioilla).
Kyselin Autologicille hintaa suomalaiselta edustajalta, niin se kone pelkästään Bemarin ohjelmalla yhdeksi vuodeksi olisi maksanut 8200 euroa. Jos haluaisi samaa testeriin vielä Mersun ohjelman, niin se maksasi n. 6000 euroa lisää.
Kyselin Autologicille hintaa suomalaiselta edustajalta, niin se kone pelkästään Bemarin ohjelmalla yhdeksi vuodeksi olisi maksanut 8200 euroa. Jos haluaisi samaa testeriin vielä Mersun ohjelman, niin se maksasi n. 6000 euroa lisää.
Ja virallisella noin tuhannen dollarin pa softilla ja läppärillä tekee kuitenkin likimain saman, toki pa softin ongelma on mallirajoittuneisuus, vaikka ostaa molemmat pa softin softat niin aivan kaikkia ei pääse käpistelemään. Monimerkki testereistä Launch tech maksaa noin kolmetonnia ja silläkin pääsee aika pitkälle bmw diagnostiikkaan, puutteita tosin on vielä turhankin paljon moduulien ohjelmoinneissa tai asetusten tekemisessä. Bosch testerien hintatasosta ei ole tarkkaa kuvaa mutta sijoittunevat perusversioillaan launchin ja autologigin puoleenväliin. Mainittua autobossia taas ei kukaan tällä hetkellä myy täällä (/skandinaviassa) joten jos sellaisen halajaa on se hankittava muualta (jenkkilästä), meillä lienee tällä hetkellä ainoa laiteyksilö Suomessa.
BMW GT-1 DIS TIS TESTER 830USD/PCS
Ship to Finland,the shipping cost is 124USD
Total is 954USD(pay us by west union or T/T,The transfe fee charge to you own)
If you pay us by paypal,add 4.2% paypal fee,total is 994USD.our paypal account: [email protected]
Comment