Pakkasen aiheuttamia oireita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 174000
    replied
    Originally posted by Mr.Speed View Post
    Maailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.
    Kyllä se on ihan mukava, kun luukun saa ilman käsiä auki, eikä tartte laskea ostoksia maahan. Tarkistapa ensihätään onko systeemissä ölppää tarpeeksi. Searchillä löytyy asiaa.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Bouma View Post
    Vittu mä en jaksa noita seiskan ovia. Aina sama juttu eli jäässä. Auki saa aina mutta ei mene kiinni. Autoa ei voi pestä talvella ollenkaan. Muuten ei mitään oireita, -24'C ja kuin palmun alta käymään.
    E39:ssä auttoi kun laittoi litran perus CRC:tä lukkoihin :think

    Ja joo jalkoja kyllä vähän palelsi kun töihin käveli aamulla

    Leave a comment:


  • Bouma
    replied
    Vittu mä en jaksa noita seiskan ovia. Aina sama juttu eli jäässä. Auki saa aina mutta ei mene kiinni. Autoa ei voi pestä talvella ollenkaan. Muuten ei mitään oireita, -24'C ja kuin palmun alta käymään.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    3 päivää ja 3 aamukäynnistystä, joista 1 ilman Eberiä sigun käyttiksellä. Alkuperäinen 11-vuotias akku ja hyvin hoitaa käynnistyksen ja Eberin. Alkuperäiset hehkut !

    Ainoa ongelma tuo hidas lämpeneminen. EGR- ja päätermostaatti uusittu vuosi sitten, sähkövastus ollut vuosia pimeänä. Ajossa tuntuu vuosi vuodelta lämpenevän hitaammin. Eilen tuli laitettua pahvia munuaisten eteen ja syylarin alareunaan - ei havaittavaa vaikutusta. Olisiko tähän kellään ajatuksia?

    Edit: Pakkasta näinä aamuina ollut keskimäärin -12 astetta.

    Leave a comment:


  • Jusa20
    replied
    Rupesin pohtimaa, mikä on ruvennu nyt pakkasilla kolisemaa tossa e36 takapäässä. No tänää tutkin; takakontti ei oo menny kiinni. Niin jäässä lukkosysteemit ettei saanu vieläkää kiinni vaikka mitä teki, koliskoot sielä ei kiinnosta tuola pakkasessa paljain käsin yhtää enempää väsätä

    Leave a comment:


  • NAL-E
    replied
    Puhaltimen laakerit alkanu vinkumaan, Weba ja defan laturi + sisähaara odottas asennusta, mutta miten helvetti näillä keleillä, kylmässä tallissa mitään asentaa...

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by SaHe View Post
    melkeen kävi akkusaatanat mutta ei iha
    Tulipa se tuokin kokeiltua eilen prkl. Sammu meinaan 5km ajon jälkeen auto ja tietty klo 16 ruuhkaan. Kaiken kruunas vielä se, että akku veti sen verran kuivaks ettei jaksanu ees hätävilkkuja vilkutella, kivaa oli rekkojen seassa

    Uus akku kiinni ja sillä mennään edelleen. Aamulla pelitti ihan ok, mutta tarttee latausjännitteet kattella tuossa kun töiltä kerkee, oma mittari jossain jemmassa, ni ei eilen saanu mitattua.

    ps. Onneks ei tarvinnu "Marttia" soittaa paikalle, pikapuhelu kaverille auttoi tässä tilanteessa ja tästä suuri kiitos Homerille. Jäi kuulemma pitsa syömättä ja kaikkee

    Leave a comment:


  • mixxis
    replied
    Olisin odottanut jotain kauheampaakin, kun auto seisoi lauantaiaamusta maanantai-iltaan Puuppolassa ja lämmitysjohtokin jäi kotiin. Eilen autoa hakiessa -24,5'c. Lähti käyntiin, ovet aukesi, ei onkelma. Ohjaus nyt oli ekat 10km niin jäykkä että väistöliikkeitä ei olisi pystynyt suorittamaan

    Jossain vaiheessa matkaa (kone jo lämmin) alkoi kuskin puolen keskisuuttimista tulla pelkkää kylmää, lämmintä sai vasta kun sammutti auton ja starttasi uudelleen ... sen puolen vesiventtiillissä on kyllä todettu jumi, mutta eipä se noin ole ennen tehnyt (vaikuttaa tuulilasin ja jalkatilan puhalluksiin vaan niin että antaa pelkkää kuumaa) :think

    Ovet, tai niiden mekanismit toimii vähän kankeasti, "paiskaamalla" ei jää kiinni vaan "raolleen". Saa kuitenkin kiinni asti jäämään kun laittaa huolellisesti...

    Leave a comment:


  • SaHe
    replied
    melkeen kävi akkusaatanat mutta ei iha

    Leave a comment:


  • 535SD
    replied
    Originally posted by Mikhou View Post
    Mitä kannattaa e87 120d lle tehdä jotta lämpöä saisi ylös työmatka n. 40km moottoritietä ja yöllä -23 ei noussut oikein, että olisi lämmintä puhaltanut sisälle ?
    Valmiita viimasuojia tähän ei taida löytyä ?
    No termarit nyt aluksi vaihtoon niin eiköhän lämpene.
    Mulla ei ainakaan tarvinut viritellä mitään "pahveja" viritellä edelliseen e91 320d kun oli termarit kunnossa ja pakkasta oli välillä ihan kunnollakin. eihän tuo -23 ole edes vielä kunnolla kylmää.

    Leave a comment:


  • Mr.Speed
    Guest replied
    Originally posted by Eepo View Post
    Asiaa hieman sivuten, kaverin pihassa seisoo joku uuden nihkeä Ford jossa on oletettavasti myös tälläinen napista avautuva peräkontti. olipahan kesä, syksy, ilta tai päivä niin harvasen päivä se näyttää töröttävän auki ja autossa loistaa kaikki valot sisällä

    Joo, nämät tämmöiset on vähä turhan arkoja laitteita tänne pohjolaan, missä ensin sataa puoli vuotta vettä enemmän tai vähemmän joka päivä ja sitten nappaa -20c pakkasta

    Se on tuo bemun luukku semmoinen että kun se ei pakkasella jaksa nostaa, niin se sitten alkaa vain vetämään kiinni. Pakkasella huonolla akulla käy kalpaten jos ei auto ole käynnissä. Vetää meinaan akun aika nopeasti tyhjäksi.

    Leave a comment:


  • Eepo
    replied
    Originally posted by Mr.Speed View Post
    Maailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.
    Asiaa hieman sivuten, kaverin pihassa seisoo joku uuden nihkeä Ford jossa on oletettavasti myös tälläinen napista avautuva peräkontti. olipahan kesä, syksy, ilta tai päivä niin harvasen päivä se näyttää töröttävän auki ja autossa loistaa kaikki valot sisällä

    Leave a comment:


  • Mr.Speed
    Guest replied
    Maailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Silikonia e39 oven tiivisteisiin ja saa hommata kuulosuojaimet.
    Liekkö niitäkin sitten erilaisia, yhteen oveen laitoin ostaessa silikoniöljysprayta ja natisi/vikisi aivan kamalasti.

    Välissä käytin Autoglymin rubbercarea, joka ei oikein ole tarkoitettu tuohon, mutta toimi vallan mainioisti.

    Nyt laitoin jotain merkitöntä pullonpäässä olevalla sienellä levitettävää eikä mitään natinoita ole vielä ilmennyt.

    Leave a comment:


  • väiski525
    replied
    Originally posted by Mikhou View Post
    Mitä kannattaa e87 120d lle tehdä jotta lämpöä saisi ylös työmatka n. 40km moottoritietä ja yöllä -23 ei noussut oikein, että olisi lämmintä puhaltanut sisälle ?
    Valmiita viimasuojia tähän ei taida löytyä ?
    tee itse vaikka telttapatjasta tai saunan perseenalusista munuaisten taakse palat ja vaikka nippareilla kiinni. vähän kun käyttää järkeä niin saa täysin huomaamattomat ellei ole nenä kiinni munuaisissa katsomassa.

    itse tehnyt näin lähes jokaiseen autoon viime talvet ja auttanut huomattavasti. just askartelen parhaillaan mersuun suojia kun aamulla ei meinannu lämmöt nousta kunnolla kun parikymmentä melkein oli asteita aamulla.

    Leave a comment:

Working...
X