Pakkasen aiheuttamia oireita?
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
Ylläripylläri sai ruveta taas pakkasten tullen koliysistä akkua latailemaan. Toivottavasti selviää sillä.
Myös hiukan jäähdytysnestettä näköjään valuttanut. Ei eka e39 missä nämä oireet heti pakkasten tullen. Kunhan ei huohotin jäätyisi.
					
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Ei ongelmia toistaiseksi... Tosin eihän tässä ole pakkastakaan ollu vastaku maksimissaan -15c.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Joka alkutalviset viat e39
1.Edellistalvena hyväksi havaittu akku ei jaksa. (kolmas talvi, kolmas akku. Tosin en ole ihan uutta akkua koskaan raaskinukaan ostaa).
2.Puhallin vinkuu.(pari talvea odottanu uus moottori muttei viittis alkaa vaihtamaan).
3.Tasonsäädön herja,vasta eka tälle vuodelle.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
	
	
	Guest repliedAkku jäätyi. Tuo koliysi niin vitunmoinen laitos kuluttaan virtaa että sais ilmanmuuta olla ylläpitolaturi :think webasto ei ole käytössä.
Lisäksi on epäily että lämppärin etuvastus tai ilmastoinnin flekti nyt syö salaa virtaa. Keskiviikkona auto lähti käyntiin ja ajoin yhtä soittoa jonku 45min, ja eilen perjantaina ei lähtenytkään käyntiin. Kaikki valot syttyi normaalisti ym. mutta ei jaksanut pyöräyttää. Akku irti ja lämpimään, missä ruuvasin akusta korkit irti niin wtf?!? akkuvesi jäässä monta senttiä pinnasta
 
Akku on viime helmikuussa ostettu, ja auton laturi kyllä toimii moitteettomasti.
Edit. Akku on ollut yön yli sulaamassa ja tänään varsin mittasin niin 11,78V oli jännite (varaustila 0%). Laitoin lataukseen, ja katsotaan nyt mitä sanoo.Last edited by Guest; 01-12-2012, 11:36.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Carpaloa haettu merkkarilta, sanoivat ettei saa laittaa muualle kuin yläreunan karvatiivisteeseen. Ilmeisesti hyviä kokemuksia jokapaikkaan sutimisesta? Oli muuten julmetun kallis pikkuputeliOriginally posted by Clavurion View PostJuu, mä tungen tuota carpaloa joka paikkaan ja viimeistelen KY:llä. Carbaflo on periaatteessa fluoripohjainen liukaste/kuivavoiteluaine.
					
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Jos on samanlainen kuten E90ssä tuo tankin läppä, niin kannattaa suosiolla painaa se vapautin mekanismi pohjaan niin ei jumita vaikka olisi millainen pakkanen.Originally posted by -J-T-A- View PostLäppä toiminut nyt mainiosti kuivatteluiden ja rasvailujen jälkeen. Toinen pakkasilla esiin tullut ongelma eli koneen lämpiämättömyys korjautui myös päätermarin vaihdolla.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
...eikö ne muuta autoa tuohonkaan juttuun löytäny

Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Muovi E46 toimi oikeen hienosti (vaikka etukäteen vähän jännittikin kun katto sääennustetta) pakkaset ilman mitään moottorilämmittimiä. Kuskia vaan vitutti kylmyys. Pari kertaa latasin akun varmuuden vuoksi. Aina lähti saman tien tulille eikä mitään pimpelipom-ääniä tai vikavaloja tai muuta. Kait nää on yksilöitä.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Näitä pakkastopicceja on niin kiva lukea täällä turkissa työmatkan ratoksi!
					
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
Tänä aamuna paloivat ASC, ABS ja jarruvalot mittaristossa, ja töihin sai lähteä ilman noita (jarrut sentään toimivat
), kävin tankkaamassa ja kun jatkoin matkaa niin valot olivat poissa. Ilmeisesti se takapyörän anturi on menossa rikki kun ei pakkasta kestä? Siinä tankatessa varmaan jarrut lämmittivät sen toimintakuntoon.
Autona E46 330d.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
E23 728i '85 lähti aamulla käyntiin, mutta ei ottanut kierroksia yli kolmen tonnin. Nitkuttelin vähän matkaa sillä ja palasin takaisin kotiin. Kerran sammui risteyksessä eikä meinannut millään lähteä käyntiin. Työpäivän jälkeen täytyy alkaa tutkimaan syytä, pakkasta oli aamulla noin -32 - 33 astetta.
EDIT: Pakkanen nyt noin -22 astetta ja auto toimi kuin ennenkin. Mitään en tehnyt sille, joten vika korjaantui itsekseen. Uusi polttoainesuodatin odottelee asennusta.Last edited by Jukka K; 09-02-2012, 08:03.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
e87 120d 2006
Läppä toiminut nyt mainiosti kuivatteluiden ja rasvailujen jälkeen. Toinen pakkasilla esiin tullut ongelma eli koneen lämpiämättömyys korjautui myös päätermarin vaihdolla.Originally posted by -J-T-A- View PostPolttoainetankin läppä jumissa/jäässä jo kolmannen kerran tänä talvena. Nyt kuivailtu ja rasvattu lukkomekanismia. Toivottavasti auttaa...
Vaikutti aluksi hankalaltakin vaihtaa, mutta ei siinä mitään ihmeellistä ollut, kun purkaa riittävästi rojua pois tieltä. (TIssISTÄ ohjeet M47TU / M47T2 koneille)
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
E32 mittaristossa pikselishow aina kun lämpötila -20ast tai alle. Kun on vähän lämmennyt kabiini ja virrat käyttää pois niin toimii normaalisti.
Leave a comment:
 - 
	
	
	
	
pikkasen rapia -25 viime viikolla... noin 5v. seissy 750 alko saamaan oireita:
bensapumppu kyykkäs... koputtelulla eloon... seuraavana päivänä paluuletku vuotaa, paikattu, kone käy enää kuudella, jännä... seuraavana päivänä 2 paluuletkun pätkää vuotaa eri kohdista, paikattu, käy vieläkin kuudella, tutkimista, seuraava päivä, PALUULETKU VUOTAA! neljännestä kohdasta
 taitaa olla aika haperoa letkut noin seisonnan jälkeen... samalla huomasin myös et toinen kaasuläppä jäässä, siksi ilm. ei käy ku kuudella.. 
nooh, lämmitellää ny sisällä vähä läppää ja toivotaan et herää viel eloon, uusi kun on sen verta kallis ettei jaksas lähtee ostaan ku muutenki alkaa olla aika hyvin rahaa menny tohon nyt lähipäivinä
					
Leave a comment:
 
	
Leave a comment: