Originally posted by Harri G
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TIS omalle tietokoneelle?
Collapse
X
-
Originally posted by ammattimies View Postmitä tuolle img tiedostolle pitää sitten tehdä et sen saa pelaamaan?
Ei, pelkkää tiedostoa ei polteta levylle vaan tiedoston sisältö. Esim. Nero taitaa tuntea myös img-tiedostot.EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
Originally posted by Aksu| View PostPolttaa levylle tai mountata. Mounttaus onnistuu esim. www.daemon-tools.cc
Ei, pelkkää tiedostoa ei polteta levylle vaan tiedoston sisältö. Esim. Nero taitaa tuntea myös img-tiedostot.E39 ja E91
Comment
-
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View Post1/2005. Mitäs eroa noitten versioiden välillä on, kun ei ole aiemmin ainakaan mulle selvinnyt.
kun sen googleen lykkää ja hakee vaan mistä lataa. Ilmoittelen onko se lontooksi ja miltä näyttää vai onko tuokin samanlainen kuin vanhat kunhan oon sen asentanut.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View Post1/2005. Mitäs eroa noitten versioiden välillä on, kun ei ole aiemmin ainakaan mulle selvinnyt.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by iceroadracing View Postmitä nää .ccd ja .cue pääteiset tiedostot ovat? ja tarviiko niitä johonkin tarkoitukseen??
http://fin.afterdawn.com/sanasto/tie...atteet/cue.cfmE39 ja E91
Comment
-
-
Älä nyt poista mitään vaan anna olla mountaa se vaikka daemontoolsilla.
Voit asentaa sen sen jälkeen koneellesi sieltä "virtuaali" levyltä ja jos on sopiva versio niin polta sitten talteen dvd:lle tai cd:lle riippuen mikä TIS versio on. Tuo 2006 ei mene kuin DVD:lle vanhemmat taitaa mennä kaikki cd:lle.F26 xDrive20d TwinPower
Comment
-
-
Originally posted by iceroadracing View Postmitä nää .ccd ja .cue pääteiset tiedostot ovat? ja tarviiko niitä johonkin tarkoitukseen??
On sitten niin paljon aikaa kun olen tollasen polttanut, että joku voi korjata jos meni paljonkin pieleen"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View Post1/2005. Mitäs eroa noitten versioiden välillä on, kun ei ole aiemmin ainakaan mulle selvinnyt.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostNyt voi tulla äkkiseltään väärää tietoa, mutta tuolla .cue tiedostolla poltetaan se päätiedosto levylle. Eli laitat ne molemmat samaan kansioon ja esim. Nerolla valitset vain sen .cue tiedoston poltettavaksi. Nero tunnistaa sen ja polttaa sen päätiedoston levylle.
On sitten niin paljon aikaa kun olen tollasen polttanut, että joku voi korjata jos meni paljonkin pieleenNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
Comment