Announcement

Collapse
No announcement yet.

INPA asennus ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PVDK
    Newbiemmer
    • Jul 2014
    • 13
    • Kokkola

tästä on kyllä ollut paljon puhetta. itse olen asennellut noita bemarin softia mutta en kokeillut usb sovitinta koskaan. tässä kuitenkin linkki saksalaisella forumilla olevaan asennusohjeeseen jossa on suositeltu usb sovitin jos haluaa serialin käyttöön. ei mitään takuuta ett toimiiko kyseinen sovitin ads väylän kanssa. http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=722199
    Vikakoodien lukua Kokkolan suunnalla

Comment

• böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2855
      • Tampere

Ei toimi.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

Comment

• PVDK
        Newbiemmer
        • Jul 2014
        • 13
        • Kokkola

näin vähän arvelinkin.
        Vikakoodien lukua Kokkolan suunnalla

Comment

• ///saMi
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1198
          • 52300

Kokeilin huvikseen josko toimisi INPA 5.02 + EDIABAS windows 10:ssä..

Asennus meni mielestäni ihan täysin ohjeiden mukaan, mutta kun sovellusta yrittää avata tulee näytölle tällainen teksti " error opening error log file -> abort ! " ..jonka jälkeen ohjelma sulkeutuu. Mikähän mahtaisi olla vialla? Googlen kautta ei paljoa apua löytynyt ainakaan englanniksi.

Oon muunnellut kaikki sovellustiedostot yhteensopimaan tilassa win xp järjestelmän kanssa ja kokeillut asentaa kaikki uudelleen muutamaan otteeseen mutta aina sama lopputulos.

Comment

• HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10949
            • Joensuu

Originally posted by ///saMi View Post
            Kokeilin huvikseen josko toimisi INPA 5.02 + EDIABAS windows 10:ssä..

Asennus meni mielestäni ihan täysin ohjeiden mukaan, mutta kun sovellusta yrittää avata tulee näytölle tällainen teksti " error opening error log file -> abort ! " ..jonka jälkeen ohjelma sulkeutuu. Mikähän mahtaisi olla vialla? Googlen kautta ei paljoa apua löytynyt ainakaan englanniksi.

Oon muunnellut kaikki sovellustiedostot yhteensopimaan tilassa win xp järjestelmän kanssa ja kokeillut asentaa kaikki uudelleen muutamaan otteeseen mutta aina sama lopputulos.
            Kyllä INPA toimii windows 10:ssä. Itsellä on win10 x64 INPA ja toimii ilman mitään yhteensopivuustiloja tms. Veikkaisin jotain vikaa asennuspaketissa, lataa toinen paketti ja koita asentaa.
            e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Tikkunen85
              BTCF Member
              • Mar 2006
              • 892
              • Paltamo

Onko vika jossain asetuksissa vai missä kun olen kyllä kaikista autoista saanut moottorin,airbagin,laatikon ym. luettua mutta mihinkään erikoisempaan kuten esim. huoltovalon nollaukseen en pääse käsiksi? Onko kellään inpasta versiota joka pääsee autosta riippumatta kaikkiin bokseihin sisälle? Piuhana mulla on tuo perus kiinanpojan usb K+DCAN.

Comment

• Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

Originally posted by TeiniDX View Post
                Onko vika jossain asetuksissa vai missä kun olen kyllä kaikista autoista saanut moottorin,airbagin,laatikon ym. luettua mutta mihinkään erikoisempaan kuten esim. huoltovalon nollaukseen en pääse käsiksi? Onko kellään inpasta versiota joka pääsee autosta riippumatta kaikkiin bokseihin sisälle? Piuhana mulla on tuo perus kiinanpojan usb K+DCAN.
                Vaatiiko E36:ssa ADS kaapelia tuon huoltovalon nollaukseen? Vaikkakin K+DCAN johto käy 328:iin moottorinohjaukseen yms. mutta miten on mittaristo?

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎