tästä on kyllä ollut paljon puhetta. itse olen asennellut noita bemarin softia mutta en kokeillut usb sovitinta koskaan. tässä kuitenkin linkki saksalaisella forumilla olevaan asennusohjeeseen jossa on suositeltu usb sovitin jos haluaa serialin käyttöön. ei mitään takuuta ett toimiiko kyseinen sovitin ads väylän kanssa. http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=722199
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA asennus ongelma
Collapse
X
-
Ei toimi.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Kokeilin huvikseen josko toimisi INPA 5.02 + EDIABAS windows 10:ssä..
Asennus meni mielestäni ihan täysin ohjeiden mukaan, mutta kun sovellusta yrittää avata tulee näytölle tällainen teksti " error opening error log file -> abort ! " ..jonka jälkeen ohjelma sulkeutuu. Mikähän mahtaisi olla vialla? Googlen kautta ei paljoa apua löytynyt ainakaan englanniksi.
Oon muunnellut kaikki sovellustiedostot yhteensopimaan tilassa win xp järjestelmän kanssa ja kokeillut asentaa kaikki uudelleen muutamaan otteeseen mutta aina sama lopputulos.
Comment
-
-
Originally posted by ///saMi View PostKokeilin huvikseen josko toimisi INPA 5.02 + EDIABAS windows 10:ssä..
Asennus meni mielestäni ihan täysin ohjeiden mukaan, mutta kun sovellusta yrittää avata tulee näytölle tällainen teksti " error opening error log file -> abort ! " ..jonka jälkeen ohjelma sulkeutuu. Mikähän mahtaisi olla vialla? Googlen kautta ei paljoa apua löytynyt ainakaan englanniksi.
Oon muunnellut kaikki sovellustiedostot yhteensopimaan tilassa win xp järjestelmän kanssa ja kokeillut asentaa kaikki uudelleen muutamaan otteeseen mutta aina sama lopputulos.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko vika jossain asetuksissa vai missä kun olen kyllä kaikista autoista saanut moottorin,airbagin,laatikon ym. luettua mutta mihinkään erikoisempaan kuten esim. huoltovalon nollaukseen en pääse käsiksi? Onko kellään inpasta versiota joka pääsee autosta riippumatta kaikkiin bokseihin sisälle? Piuhana mulla on tuo perus kiinanpojan usb K+DCAN.
Comment
-
-
Originally posted by TeiniDX View PostOnko vika jossain asetuksissa vai missä kun olen kyllä kaikista autoista saanut moottorin,airbagin,laatikon ym. luettua mutta mihinkään erikoisempaan kuten esim. huoltovalon nollaukseen en pääse käsiksi? Onko kellään inpasta versiota joka pääsee autosta riippumatta kaikkiin bokseihin sisälle? Piuhana mulla on tuo perus kiinanpojan usb K+DCAN.
Comment
-
Comment