Originally posted by jsr85
View Post
Inpa:lla kämmäystä...
Collapse
X
-
Originally posted by kaikkone View PostKohta iskee kyllästyminen..
Koetan taistella fister profiilin ja NCS expertin kanssa että saisin noi saattovalot toimiin ja sen että vilkut vilkahtaisivat kun sulkee ovet/avaa.
Leave a comment:
-
Miten mulla on muistikuva että alkupään E39:eihin noita ei edes saa? Tietenkin voin olla väärässä.
Leave a comment:
-
Originally posted by kaikkone View PostKohta iskee kyllästyminen..
Koetan taistella fister profiilin ja NCS expertin kanssa että saisin noi saattovalot toimiin ja sen että vilkut vilkahtaisivat kun sulkee ovet/avaa.
teen eka niin että valitsen fister profiilin.
sen jälkee klikkaan VIN/ZCS/FA ->ZCA/FA f. ECU -> valitsen vaikka EWS
-> back
Process ECU, valitsen LCM, Lisään loppuun nuo
read ecu.. sen jälkeen muokkaan sen FSW_PSW.TRC -> FSW_PSW.MAN
ja muutokset/lisäykset.
HEIMLEUCHTEN
ja
QUIT_OPT_ENTSCH
QUIT_OPT_SCHAERF
ja aktiv niihin. tai sitten toinen vaihtoehto oli HEIMLEUCHTENIIN wert_01 tjsp..
Ja sen jälkeen valitsen jobiksi SG_CODIEREN
ja execute..
Menee läpi juu, mutta ei toimi ei..
Toinen on että kokeilin lukea tuon ZSC:n, eli miten se ees oikeasti tapahtuu, se miten olen ite tehny ni olen tuon EWS valinnan jälkeen painanu F1, se kysyy ne tiedot ja ne on nyt automaagisesti täytetty. Tämän jälkeen kun kahtoo tuota FSW_PSW.TRC tiedostoa ni se on iso ja täynnä.
Tämän jälkeen olen kokeillu painaa code car, ilman että olen tehny muutaku kopioinu tuon FSW tiedoston MANIksi. ei mene läpi.. GR3:sen kohalla muistaakseni tulee "error at changing ZCS" no answer from ecu.
Alkaa kyllästyttää kun ei löydä mistään sellasia ohjeita jotka toimiskin :<,
tai ohjeita joita ymmärtäs ite tarpeeks.
Katoppa tuo http://www.btcf.fi/forum/showthread....hlight=progman
olisko tuolta saavilla jotain.
Leave a comment:
-
Kohta iskee kyllästyminen..
Koetan taistella fister profiilin ja NCS expertin kanssa että saisin noi saattovalot toimiin ja sen että vilkut vilkahtaisivat kun sulkee ovet/avaa.
teen eka niin että valitsen fister profiilin.
sen jälkee klikkaan VIN/ZCS/FA ->ZCA/FA f. ECU -> valitsen vaikka EWS
-> back
Process ECU, valitsen LCM, Lisään loppuun nuo
read ecu.. sen jälkeen muokkaan sen FSW_PSW.TRC -> FSW_PSW.MAN
ja muutokset/lisäykset.
HEIMLEUCHTEN
ja
QUIT_OPT_ENTSCH
QUIT_OPT_SCHAERF
ja aktiv niihin. tai sitten toinen vaihtoehto oli HEIMLEUCHTENIIN wert_01 tjsp..
Ja sen jälkeen valitsen jobiksi SG_CODIEREN
ja execute..
Menee läpi juu, mutta ei toimi ei..
Toinen on että kokeilin lukea tuon ZSC:n, eli miten se ees oikeasti tapahtuu, se miten olen ite tehny ni olen tuon EWS valinnan jälkeen painanu F1, se kysyy ne tiedot ja ne on nyt automaagisesti täytetty. Tämän jälkeen kun kahtoo tuota FSW_PSW.TRC tiedostoa ni se on iso ja täynnä.
Tämän jälkeen olen kokeillu painaa code car, ilman että olen tehny muutaku kopioinu tuon FSW tiedoston MANIksi. ei mene läpi.. GR3:sen kohalla muistaakseni tulee "error at changing ZCS" no answer from ecu.
Alkaa kyllästyttää kun ei löydä mistään sellasia ohjeita jotka toimiskin :<,
tai ohjeita joita ymmärtäs ite tarpeeks.
Leave a comment:
-
Originally posted by kaikkone View PostNonniin. Nyt taas menee sormi suuhun. Mielestäni sain aktivoitua leaving home tjsp mut ei toimi ei.. Ja mielestäni aktiivisena pitäs olla myös se että kun kaukkarilla avaa/sulkee ovet niin valot vilkahtas.
Mikään noista ei toimi ei.
Kyseisiä toimintoja ei löydy myöskään key/memory valikosta vaan se löytyy sieltä tiedostosta notepadilla.
Miten siis pirussa tuo toimenpide pitäs tehä yksinkertaisimmillaan sillä notepadilla.
Olen olettanu et fister profiilil se luettas ja sit muutokset ja kirjottaminen, mut voisko vielä joku viisaampi selostaa ettei enää tarvi ihmetellä :P
Leave a comment:
-
Nonniin. Nyt taas menee sormi suuhun. Mielestäni sain aktivoitua leaving home tjsp mut ei toimi ei.. Ja mielestäni aktiivisena pitäs olla myös se että kun kaukkarilla avaa/sulkee ovet niin valot vilkahtas.
Mikään noista ei toimi ei.
Kyseisiä toimintoja ei löydy myöskään key/memory valikosta vaan se löytyy sieltä tiedostosta notepadilla.
Miten siis pirussa tuo toimenpide pitäs tehä yksinkertaisimmillaan sillä notepadilla.
Olen olettanu et fister profiilil se luettas ja sit muutokset ja kirjottaminen, mut voisko vielä joku viisaampi selostaa ettei enää tarvi ihmetellä :P
Leave a comment:
-
Originally posted by ss900 View PostMulla on -99 mallin E39:ssä molemmat, mutta ainoastaan moottoritilan pyörästä liittimestä tapahtuu INPA:lla mitään.
Ja mitä jarruihin tulee, niitä ei taida voidakaan nollata mitenkään. Paloille menevät piuhat vain yhteen. Ehkä koko ominaisuuden saa nokkelammat kytkettyä pois, kuten VAG -konsernin laitteissa?
Tai E90:stä en sittenkään ole varma..
Leave a comment:
-
OBD vs. 20 -napainen
Mulla on -99 mallin E39:ssä molemmat, mutta ainoastaan moottoritilan pyörästä liittimestä tapahtuu INPA:lla mitään.
Ja mitä jarruihin tulee, niitä ei taida voidakaan nollata mitenkään. Paloille menevät piuhat vain yhteen. Ehkä koko ominaisuuden saa nokkelammat kytkettyä pois, kuten VAG -konsernin laitteissa?
Tai E90:stä en sittenkään ole varma..Last edited by ss900; 18-09-2010, 19:00.
Leave a comment:
-
Voisko noissa liittimissä olla kontakti häikkää vai missä nyt olis vika? Eikös tuo pitäisi mennä ihan samalla kaavalla e90:ssä ja e39:ssä? Töpselit kiinni, virrat päälle ja menoks...Vaan eipä toimi tossa vanhemmassa. Ainoa ero on se että tuohon pyöreään liittimeen joutuu laittamaan sen adapterin piuhan päähän. Johto ja purkki ovat melko uusia (mallia USB) ja vaikea olis uskoa että tuossa adapterissa olis vikaa. Ihan siististi tehdyltä ja ehjältä näyttää ainakin päällisin puolin.
Leave a comment:
-
Hei, mikähän mättää? Eilen tuhrasin 2,5 tuntia, enkä saanut yhteyttä tuohon e39:iin. Varmaan oon jotain kämmännyt, mutta kun tietäis mitä? Emännän e90:iin ottaa kontaktin mukisematta ja asetukset on ihan samat. Tää on nyt eka kerta kun yritän saada tuota vanhaa herraa juttelemaan mulle:think.
Heittää jotain PIN 15 herjaa. Että ei muka tuu voltteja. Kerran velipojan e60:n kanssa oli sama herja, mutta silloin oli USB piuha väärässä reijässä. Tässä hämää vielä se, että autossa on sekä se vanhempi pyöreä liitin konetilassa, että kojelaudan alapinnassa se uudemman mallinen liitin. Kumpaan reikään pitäis tökkiä? Kaikki muka kokeilin, mutta mikä vois vielä auttaa?
...Niin ja softa on kyllä tuo BMW DISLast edited by Sami_R; 16-09-2010, 09:31.
Leave a comment:
-
sit sit, kun vahingossa jätän vilkun päälle ja lähen autosta pois avaimet veke jne, ni vilkun puolinen pitkävalo jää palamaan parkkina päälle :o, eikä sammu itekseen,Originally posted by Dunky View PostNäin sen kuuluukin toimia
Leave a comment:
Leave a comment: