Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tonnizi
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    K-Line tai K+DCAN adapteri, josta löytyy FTDI, koska sellainen itsellänikin on. Ja tietysti OTG- kaapeli puhelimen/tabletin ja adapterin väliin.
    Osaatkos sanoa mistä tuolasen voi ostaa, ton otg piuhan kans?

    Vai voiks ton otg piuhan ostaa vaik verkkokauppast? Ja mistä muut piuhat/adapterit esim

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    laitetaan tännekin video yhdestä toisesta projektistani:


    Pienin/halvin K-Line adapteri, onko tässä ? Tossa on siis parin euron level-shifteri ebay:sta ja siihen tinattu diodi..


    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    sama täällä, löytyy Samsung galaxy s5 ja Oneplus one

    ja tulee torstaina E39 525tds

    Hmm... Milläs obd laitella tää tulee toimii, kelpaako tollanen ebaystä vai mistä nyt tilasinkaan ton bluethootilla toimivan obd lukian.
    K-Line tai K+DCAN adapteri, josta löytyy FTDI, koska sellainen itsellänikin on. Ja tietysti OTG- kaapeli puhelimen/tabletin ja adapterin väliin.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Ovlov View Post
    Kiinnostava proggis. Voisin myös innostua testaileen. Löytyy Galaxy S2 ja Note 10.1 2014 edition sekä E39 M57D30 ja E46 M54B30.

    Pistä vaikka privalla viestiä, jos kiinnostuit.
    sama täällä, löytyy Samsung galaxy s5 ja Oneplus one

    ja tulee torstaina E39 525tds

    Hmm... Milläs obd laitella tää tulee toimii, kelpaako tollanen ebaystä vai mistä nyt tilasinkaan ton bluethootilla toimivan obd lukian.
    Last edited by tonnizi; 03-11-2014, 13:40.

    Leave a comment:


  • Axe27
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Toimiiko sulla muuten INPA ton auton kanssa ? minkävuotinen toi M52 on ja ADS kaapeli vissiin käytössä ?
    Juu kyllä toimii, eikä vikamuistiin tule kuin lambda2 lämmitys.
    Livedataa on vaikea lukea koska auto käy niin pirun huonosti.
    Moottori on 1/96 autosta ja ihan perus k+d-can piuha käytössä, koska tarvetta muihin kuin moottorin ohjaimeen ei ole. Itseasiassa autossa ei ole käytössä kuin moottorin ohjaus boksi, kilpuri kyseessä siis.

    Moottori oli täysin toimiva ennen remonttia/vanoksen poistoa ja asennusta toiseen koriin... Jotenkin tuntuu, että on jäänyt huomaamatta jokin pikkujuttu mikä nyt sotkee koko homman...

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by Axe27 View Post
    Jäi mainitsematta, että vanos otettu pois käytöstä, tajuaako vakioboksi moista ilman ohjelmointia ? Lähinnä nw_ist arvo mietityttää joka muuttuu 5 sek välein vaikka kone ei ole käynnissä...
    Toimiiko sulla muuten INPA ton auton kanssa ? minkävuotinen toi M52 on ja ADS kaapeli vissiin käytössä ?

    Leave a comment:


  • Axe27
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Kyllähän tuon pitäisi vaihdella selvästi kierrosten mukaan ja nyt en ainakaan näe että vaihtuisi esim. kierrosten mukaan ?

    Jäi mainitsematta, että vanos otettu pois käytöstä, tajuaako vakioboksi moista ilman ohjelmointia ? Lähinnä nw_ist arvo mietityttää joka muuttuu 5 sek välein vaikka kone ei ole käynnissä...

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by Axe27 View Post
    Kiitoksia vaan phenolle tästä ohjelmasta !
    Vasta tänään ekan kerran kokeilin ja täytyy myöntää, että aika pihalla olen, kun vaihtoehtoja on melkoisen paljon, Pitää lukea koko topicci läpi ajatuksella...

    Ongelmanahan on M52B25 moottori joka käy todella huonosti.

    En osannut vielä tehdä livedataa tiedostoon, mutta oma epäilys on epämääräinen nokka-akselin signaali.
    Pistän tässä screenshotin, jos joku voisi sanoa suoralta kädeltä, että ihan päin persettä arvot on tai ei ole.
    Auto oli muistaakseni käynnissä 35-40s kohdalla.
    Kyllähän tuon pitäisi vaihdella selvästi kierrosten mukaan ja nyt en ainakaan näe että vaihtuisi esim. kierrosten mukaan ?

    Leave a comment:


  • Axe27
    replied
    Kiitoksia vaan phenolle tästä ohjelmasta !
    Vasta tänään ekan kerran kokeilin ja täytyy myöntää, että aika pihalla olen, kun vaihtoehtoja on melkoisen paljon, Pitää lukea koko topicci läpi ajatuksella...

    Ongelmanahan on M52B25 moottori joka käy todella huonosti.

    En osannut vielä tehdä livedataa tiedostoon, mutta oma epäilys on epämääräinen nokka-akselin signaali.
    Pistän tässä screenshotin, jos joku voisi sanoa suoralta kädeltä, että ihan päin persettä arvot on tai ei ole.
    Auto oli muistaakseni käynnissä 35-40s kohdalla.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ovlov
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Mikähän ois hyvä ja etenkin halpa android luuri, jossa toimisi USB OTG ?

    Oisko halukkaita testaajia, jos alkais Android-versiota pikkuhiljaa tekemään vai onko joku torque, tms riittävä ? Loggeria ja livedatanäyttö lähinnä mielessä.

    Kuinka nopea on esim. torquen arvojen päivitysnopeus, yltääkö esim. 10kert/sekunnissa ?
    Kiinnostava proggis. Voisin myös innostua testaileen. Löytyy Galaxy S2 ja Note 10.1 2014 edition sekä E39 M57D30 ja E46 M54B30.

    Pistä vaikka privalla viestiä, jos kiinnostuit.

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Mulla sonyn xperia z2 ja ainaki bmwhat rokkaa usb otg/dcan yhistelmällä...

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Mikähän ois hyvä ja etenkin halpa android luuri, jossa toimisi USB OTG ?

    Oisko halukkaita testaajia, jos alkais Android-versiota pikkuhiljaa tekemään vai onko joku torque, tms riittävä ? Loggeria ja livedatanäyttö lähinnä mielessä.

    Kuinka nopea on esim. torquen arvojen päivitysnopeus, yltääkö esim. 10kert/sekunnissa ?
    Samsung galaxy s 2 tukee ainakin tuota otg:a

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Uutta versiota laitettu, jossa korjattu DDE4KW0 arvot.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Mikähän ois hyvä ja etenkin halpa android luuri, jossa toimisi USB OTG ?

    Oisko halukkaita testaajia, jos alkais Android-versiota pikkuhiljaa tekemään vai onko joku torque, tms riittävä ? Loggeria ja livedatanäyttö lähinnä mielessä.

    Kuinka nopea on esim. torquen arvojen päivitysnopeus, yltääkö esim. 10kert/sekunnissa ?

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Italian poika testaillu ja ottanu logia ohjelmalla. Sillä on LC-1 ja LMA-3 (jossa kylläkin vain pari anturia vedetty). Testo osaa käyttää Innovaten MTS:n SDK:ta ja näin ollen varmasti suurin osa toimii suoraan. Kaveri värkkäsi M44:lle, DME 5.2:lle myös parametrit, joilla loggaus huomattavasti nopeampaa.

    Leave a comment:

Working...
X