100/45mm pudotus
16t brock 6
225/40 edessä
takana 245/40 takana
etupuskurin alle ei mene luottokortti pystyyn eikä vaakasuunnassa
helman ei mene edes kengänkärki
mutta se on pää aia et NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ
Alustan pitäisi olla -40/-15mm Etujousista ei varmaa tietoa mut takajouset kokeiltu uusilla -15mm jousilla, ei noussu pätkääkään. Niin ja merkki entisen omistajan mukaan eibach mut en sit tiiä ku uusista elitin jousista löyty sama numero takajousista...
Etäisyydet: edessä 310mm
takana 295mm(merkillistä)
Originally posted by EGoman
on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Mutta voisiko joku moderaattori siistiä tämän ketjun.
Häiritsee nuo ihan turhat offtopic höpinät tuolla joka välissä (mukaan lukien tämä teksti). Eli, kaikki postaukset missä ei ole noita mittoja navasta kaareen, voisi poistaa.
Tehdään näin ja jatkossa toimitaan samalla tavalla kuin tuolla rengas/vanne threadissakin, eli ylimääräiset poistetaan.
Ajatellen että olen itse pikkuhiljaa ehkäpä ostamassa uutta alustasarjaa niin olis mukavaa jos näitten mittojen lisäksi aina liitettäisiin kuva mukaan, josta näkisi jäljen myös kuvasta. Kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Auto e39 540i sedan -98 Alunperin M-Sport alusta
Nyt M-Fahrwerkefedern KAWbmwe39/VA60/HA40
Edessä konin säädettävät, takana tavalliset konit.
Edessä 310mm
Takana 320mm
Lisäys edelliseen KAWit asennettu saksassa, eli olivat valmiina.
Alusta vaihdettu takaisin alkuperäiseen M-Sport alustaan, sopii paremmin minun käyttöön ja ei raavi pohja muovit joka paikassa.
Kummallisia alustasarjoja teillä on noissa, yleisin taisi olla 300mm eli 30cm, pirun paljon se tuntuu vain olevan normaalille autolle madallusta..maasturille ehkä mut silti..
Kummallisia alustasarjoja teillä on noissa, yleisin taisi olla 300mm eli 30cm, pirun paljon se tuntuu vain olevan normaalille autolle madallusta..maasturille ehkä mut silti..
Itselläni:
Koni säädettävä 60/40 ilmeisesti.
Lueppas oikein kunnolla ja huolellisesti mitä ekassa viestissä halutaan sanoa.
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Comment