GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaa minä en kyllä ainakaan ole huomannu tuollaista ollenkaan. Hyvin menee kuin kiskoilla vaikka camberitkin on useamman asteen pakkasella. Ainoastaan rengasmelua on noissa hieman enemmän kuin esim. hankookin k110:ssä.Originally posted by Ishvan View PostAinakin FK-452 ovat varsit uraherkät. Lisäksi itsellä ja kaverin autossa tuollaiset joskus olivat ja molemmissa oli sama todella ärsyttävä piirre. Auto tuntui koko ajan suoraan ajaessa tekevän pientä sivuttaista "velloontaa" joka alkoi tosissaan käymään jossakin vaiheessa hermojen päälle. Sitten lähti kumit vaihtoon.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Originally posted by Ishvan View PostAinakin FK-452 ovat varsit uraherkät. Lisäksi itsellä ja kaverin autossa tuollaiset joskus olivat ja molemmissa oli sama todella ärsyttävä piirre. Auto tuntui koko ajan suoraan ajaessa tekevän pientä sivuttaista "velloontaa" joka alkoi tosissaan käymään jossakin vaiheessa hermojen päälle. Sitten lähti kumit vaihtoon.
452 on suht teräväolkainen ja jämäkkä kumi, että kulmat ja alusta pitää olla kunnossa. sama juttu myös monessa premium merkissä. mitkäs kumit tuli tilalle? :think
Comment
-
Tilalle tulivat Goodyearin F1:et tuolloin. Loppui vellonta siihen. Auto oli tuolloin vuoden vanha Accortti ja kulmat kunnossa. Varsinkin osa uusista Misukoista on tehnyt mielestäni samaa kuin mitä nuoi Falkenit tekivät.Originally posted by bemu2000 View Post452 on suht teräväolkainen ja jämäkkä kumi, että kulmat ja alusta pitää olla kunnossa. sama juttu myös monessa premium merkissä. mitkäs kumit tuli tilalle? :think-21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport
Comment
-
Muutama sata km ajettu 19" Nankangeilla (e60 245/35 ja 275/30) ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen. Auto menee kuin juna pohjoisen uraisilla ja routaheittoisilla teillä. Lisäksi on kohtuu hiljaiset kokoisekseen eikä tuntumassa ole moittimista sport-alustalla
F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
Hyvä tietää, 245/35-19" on tulossa E61:een joka kulmaan...Originally posted by Driver22 View PostMuutama sata km ajettu 19" Nankangeilla (e60 245/35 ja 275/30) ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen. Auto menee kuin juna pohjoisen uraisilla ja routaheittoisilla teillä. Lisäksi on kohtuu hiljaiset kokoisekseen eikä tuntumassa ole moittimista sport-alustalla
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Juu mä ajoin vuosi kaks sitten tällasella Focus Rssällä yhden illan yön ja viikonlopunkin..Originally posted by Ishvan View PostOn toki tuttu ohjelma mutta muista että vetely ei tee ohjauksesta tunnotonta. Lisäksi tuo ratin heiluttelu ei sinänsä liity tunnottomuuteen vaan etuvetoisen tapaan puskea mutkissa. Puskeminen ei vie ohjaustuntoa. Bemarissa tai mersussa ei ole ollut koskaan mitenkään tunnokas ohjaus. Jos sinulla ei olisi niitä vaaleanpunaisia BMW laseja päässäsi ja kävisit oikeasti ajamassa joskus esim. Focus RS:ää voisit saada kuvan tunnokkaasta ohjauksesta yli 300hv etuvedossa joka ei sekään mitenkään erikoisesti vetele.
Muistaakseni oli ihan kiva ohjaus, ainut ongelma tosissaan oli kun kiihdytti niillä voimilla mitä autossa oli antaa urasella tiellä niin kaksin käsin sai pidellä ratista, anteeksi siitä..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Kun tuli vasta huomattua eturenkaiden tilauksen jälkeen että hups 285 leveetä nankangia ei ooOriginally posted by bemu2000 View Postmuutaman kympin säästön takia eteen eri merkkiset? :think Falkenilta olisit saanut kohtuulliseen hintaan koko setin. onhan tuo Falkenin kumi aika lähelle vastaavalla kuviolla kuin nankang.
Oon joskus aiemminkin muistaakseni täältä jostain lukenut että falkeneita on haukuttu ura herkiksi, tosta yokohamasta ei oo minkäänlaista tietoa joten taidan kallistua hankookin tai goodyearin puolelle
Last edited by Marko.K; 31-05-2011, 20:22.F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Originally posted by Marko.K View PostKun tuli vasta huomattua eturenkaiden tilauksen jälkeen että hups 285 leveetä nankangia ei oo
Oon joskus aiemminkin muistaakseni täältä jostain lukenut että falkeneita on haukuttu ura herkiksi, tosta yokohamasta ei oo minkäänlaista tietoa joten taidan kallistua hankookin tai goodyearin puolelle
no eipä se uraherkkyys takarenkailla haittaa. näyttää vähän hölmöltä, jos laitat täysin eri mallisella kuviolla olevat renkaat eteen ja taakse.
Comment
-
No eipä ne kuviot näy samaa aikaaOriginally posted by bemu2000 View Postno eipä se uraherkkyys takarenkailla haittaa. näyttää vähän hölmöltä, jos laitat täysin eri mallisella kuviolla olevat renkaat eteen ja taakse.
Ehkä tosin sillon jos auto on nosturin päällä. No sittenpähän se ei vissiin hirveesti haittaa, jos nuo falkenit sitten ottaisi taakse, saa nähä
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Tuli ostettua sika säkissä ja seiskaan Falkenin uudempaa mallistoa ZIEX S/TZ01:t. Jumalavita että on pyöreet renkaat, koneessa ei ollut pysty- eikä sivuheittoa, painojakaan ei tarvittu paljon p*skaakaan. Hiljaisiltakin ja suht uraneutraaleilta vaikuttavat nyt +100km ajon perusteella.
katselin tarkemmin noita merkintöjä, ja nämä on Made in Japan, kun noi aikaisemmat Falkenit on olleet Made in Thailand, lieneekö silläkin merkitystä... :think
Kun vertaa aikaisempiin Vredestein Ultrac Sessanta -kumeihin niin ero on kuin yöllä ja päivällä: niissä oli painoja kohta puolen kehän mitalta eikä siltikään tuntuneet hyvältä, lisäksi noi Vredesteinit oikein haisteli uria maantiellä, tuntui että ne oikein kyttäs että "haa, tuolla kilometrin päässä onkin oikein hienot urat, aloitanpa jo nyt vetelyn ihan vain varmuuden vuoksi".
Toki leveys/profiilisuhde on eri näissä uusissa (tehtaan suosituskoko), mutta ei nuo Vredesteinitkaan nyt aivan metsässä olleet.
Katsotaas kun saa vähän maileja alle että millaisena tuntuma jatkuu, nyt tuntuu ainakin hyvältä!F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Kyllä noissa näkyy olevan pintaa uutenakinOriginally posted by AlpinWeiss View PostKattoppas paljonko tommosissa uusissa Kormoraaneissa on pintaa!
Halpiskumi se vaan aina jaksaa yllättää... Lopettakaa se niiden kanssa pelleily jo!
Pääurassa 7mm ja reunoilla noin 6.8mm
Eli eteen tuli tuommoiset ja pikaisen koeajon perusteella ihan ok kumit.
Tarkempaa raporttia kun saa kilometrejä alle mutta ihan positiivinen ensivaikutelma.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Wtf, tätä en kyllä voi allekirjoittaa mitenkään. Missä koossa sun ultracit oli? mulla on 225/35/19 ja 265/30/19 ja motarilla voi huoletta ajaa ns. yhellä sormella?Originally posted by BeamR View Post
Kun vertaa aikaisempiin Vredestein Ultrac Sessanta -kumeihin niin ero on kuin yöllä ja päivällä: niissä oli painoja kohta puolen kehän mitalta eikä siltikään tuntuneet hyvältä, lisäksi noi Vredesteinit oikein haisteli uria maantiellä, tuntui että ne oikein kyttäs että "haa, tuolla kilometrin päässä onkin oikein hienot urat, aloitanpa jo nyt vetelyn ihan vain varmuuden vuoksi".
Toki leveys/profiilisuhde on eri näissä uusissa (tehtaan suosituskoko), mutta ei nuo Vredesteinitkaan nyt aivan metsässä olleet.
Comment
-
205/45 17 ja 235/40 17 Nankang NS2 alle jo toista tuhatta eikä mitään pahaa sanottavaa
Deutchland uber alles!
Comment


Comment