Kannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
Tero
Veikkaisin, että noita halparenkaita ei kovin kauan ole enää Euroopan markkinoilla saatavilla järkevään hintaan. EU:n mahdollisesti tuleva "vierintävastusverotus" tullee hoitamaan nuo halpamerkit pois markkinoilta.
EU:n mahdollisesti tuleva "vierintävastusverotus" tullee hoitamaan nuo halpamerkit pois markkinoilta.
Olisipa jännä tietää onko kaikissa halpiksissa sitten aina suuri vierintävastus? Mitenkähän semisliksit suhtautuu? Niissä tietenkään ei verotus niin haittaa.
Kannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
Tero
Ei kannata, mielestäni paremmat vaihtoehdot on Kumho, Hankook tai Falken.
Rengas online ei välttämättä ole SE paikka mistä ne parhaimmat renkaat saa. Tarkoitan, että myyvät vanhoja "ylivuotisia" kumeja ainakin näissä halpis merkeissä olen tällaiseen mielipiteeseen tullut. Laita privaa jos Falken kiinnostaa, et tule pettymään.
Ed: Falken Fk-452 on muuten Made In Japan jos se nyt mitään merkitsee, tai no ei ainakaan "samasta" korean tehtaasta mistä moni muu rengas taas saattaa olla..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Ei ne merkkirenkaatkaan aina ole oikotie onneen. Minulla on tullut omassa käytössä vastaan kudosvaurioita useammassakin Fuldan renkaassa, kuten myös Falkeneissa. Flat spot ilmiö on tuttu myös merkkirenkaista. Selkäheittoa on usein muillakin merkeillä kuin Nankangilla.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Tämän nyrkkisäännön kun muistaa että köyhän ei kannata ostaa halpaa ja hyvää. Itse en sijoita halpis kumeihin rahoja vaan valitsen sen pykälää paremman kuitenkaan ottamatta sitä kalleinta merkkia. Hankook on palvellut minua todella hyvin ja niitä on tullut hankittua nyt muutaman viime vuoden aikana 7 sarjaa. Yhdessäkään ei ole selkä heittoa eikä runko vikoja.
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
Ei kannata, mielestäni paremmat vaihtoehdot on Kumho, Hankook tai Falken.
Rengas online ei välttämättä ole SE paikka mistä ne parhaimmat renkaat saa. Tarkoitan, että myyvät vanhoja "ylivuotisia" kumeja ainakin näissä halpis merkeissä olen tällaiseen mielipiteeseen tullut. Laita privaa jos Falken kiinnostaa, et tule pettymään.
Ed: Falken Fk-452 on muuten Made In Japan jos se nyt mitään merkitsee, tai no ei ainakaan "samasta" korean tehtaasta mistä moni muu rengas taas saattaa olla..
Joo ittel tommoset fk-452:set alla ja ei voi olla ku pirun tyytyväiset. Eessä 235/45/17 ja takana 255/40/17 eikä valituksen sanaa ole ollut kyllä
Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90
Olisipa jännä tietää onko kaikissa halpiksissa sitten aina suuri vierintävastus? Mitenkähän semisliksit suhtautuu? Niissä tietenkään ei verotus niin haittaa.
No juu, eihän sitä voi etukäteen tuomita hinnan perusteella. Mutta EU:n kaavailema mahdollinen 4-portainen luokitus tekee varmasti sen, että kahden alimman luokan rengasvalmistajien on varmasti vaikea löytää markkinoita. Osa valmistajista luopunee jo sertifiointivaiheessa eikä edes hae luokitusta.
Mutta tämä verotusasia tosin on vielä spekulointia. Katsotaan, mitä meidän päättäjät keksivät yhteisen hyvän ja luonnon puolesta, veronmaksajien varoja säästämättä...
Kannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
Tero
Harmi ku et asu lähempänä niin voisit tulla testaamaan ping pongit.. omissa ei ainakaan ole mitään kehumista. Kaikki ominaisuudet mitä tulee mieleen ovat huonot. Ei saatana jos gislaved nf3 renkaissa 195/65/15 ovat kaikki ominaisuudet paremmat kuin nankang ns-2 215/45/17 niin eikö siinä ole jotain outoa? Toiset ovat kuitenkin talvea varten. Saa väittää vastaan mutta näin täällä.
Hyvää asiaa... Ennen kuin ruvetaan haukkumaan renkaita niin kokemuspohjaa pitäisi tosiaan olla...
Joten omiin kokemuksiini vedoten mainittakoon että esimerkiksi "huippurenkaista" Pirellin P7 on täysin sietämätön rengas jo koossa 225/55/16... Vaikka niidenhän PITÄISI olla "upeat"... On nimeä ja mainetta sekä varsinkin hintaa...
HENGENVAARALLISET jo tuossa koossa... En edes uskalla ajatella millaiset olisivat 18" tai 19" kokoluokassa... Huh!!!.
Tämän pohjalta jäämme mielenkiinnolla odottamaan koska esim. Porsche ja Ferrari siirtyvät hengenvaarallisista ensiasennusrenkaistaan turvallisiin ja huippulaadukkaisiin kiinanrinkuloihin.
Eivät ole suunnitteluinssit siellä autotehtaalla älynneet lukea BTCF-palstan asiantuntijoiden tuhansien rengastestien myötä tuomia lähes tieteellisiä faktatietoja jotka perustuvat valtaisaan otantaan ja hyperluokan perstuntumaan joka ohittaa järjestelmälliset muistiinpanot ja tietokoneajot sekä miljoonat moottoriradoilla tehdyt testikilometrit eri ajokeleillä.
Nooh, oma lukunsa on tietysti tämä autoilijakansa joka madaltaa autonsa rata-auton näköiseksi arkiliikenteeseen samalla kun sotkee pyöränkulmat ja auton alustasuunnittelijainssin ajattelemat jousitus- ja ohjausgeometriat. Sisäänjoustovaroja unohtamatta...
Tämän pohjalta jäämme mielenkiinnolla odottamaan koska esim. Porsche ja Ferrari siirtyvät hengenvaarallisista ensiasennusrenkaistaan turvallisiin ja huippulaadukkaisiin kiinanrinkuloihin.
Eivät ole suunnitteluinssit siellä autotehtaalla älynneet lukea BTCF-palstan asiantuntijoiden tuhansien rengastestien myötä tuomia lähes tieteellisiä faktatietoja jotka perustuvat valtaisaan otantaan ja hyperluokan perstuntumaan joka ohittaa järjestelmälliset muistiinpanot ja tietokoneajot sekä miljoonat moottoriradoilla tehdyt testikilometrit eri ajokeleillä.
Nooh, oma lukunsa on tietysti tämä autoilijakansa joka madaltaa autonsa rata-auton näköiseksi arkiliikenteeseen samalla kun sotkee pyöränkulmat ja auton alustasuunnittelijainssin ajattelemat jousitus- ja ohjausgeometriat. Sisäänjoustovaroja unohtamatta...
Kaikkea ei voi saada.
Oletko muuten ajanut esim.911 Porschea 235/35-19" ja 305/30-19" "testivoittaja" nakeilla Suomen 5cm urautuneilla pääteillä? Lievästi sanottuna....tuntee kyllä urat....ja rengasmelua riittää.
Tämä on kuitenkin aivan eri asia kuin päivittäiskäyttörenkaat, päivittäiskäyttöautossa.
Joops, tulipahan ajeltua Contin Sport Contact2 kumeilla kokoa 235/45-17 ja auto oli valitettavasti Audi A4 mutta se siitä. Siis tollasia uraimureita en ole vielä koskaan kohdannut, OK ehkä autollakin on vaikutusta mutta kokemusta on kuitenkin VAG Passatista erilaisilla kumeilla joten kyllä A4 quattro menee suoraan jos alla on oikeasti hyvät kumit. Eli nää hienot Contit on kyllä paskimmat renkaat millä olen ikinä ajellut - ja tämä kaikki siis Suomen urateillä. Nää on oikeasti vaaralliset, auto on kuin käärme jos tiessä on vähääkään uraa.
Jos tie on tasainen niin kaikki on OK, mutta Suomessa - voit vaan toivoa unissaisi tuota. Eli Suomen oloihin toi rengas on ihan perseestä - ainakin A4 alla. Ihmettelen että maahantuoja on tollaset kumit hyväksynyt edes mokoman kopperon alle. Joku pyöreämpiolkainen kumi varmaan toimis sata kertaa paremmin.
Joops, tulipahan ajeltua Contin Sport Contact2 kumeilla kokoa 235/45-17.
Mullakin oli tollaiset Seat Leon Cupra4 alla ja ikävä on noita kumeja. Tämän hetkiset Conti Premium Contact2 on myös tosi jees. Molemmissa mieletön märkäpito verrattuna Kiinalaisiin ja runko, eli ohjaustuntuma on jämäkämpi.
Suoraankin menee.
Kitkoista saman suuntaisia kokemuksia. 55 profiilin Nokian RSi on TODELLA jännä ajettava kesänakkien jälkeen.
No, meitä on moneksi, omasta mielestä moisia kumeja ei saisi edes myydä katukäyttöön - niin paskat ne on.
Nankang NS-2 hakkaa moiset kumit 10-0.
Nankangit pitäisi kieltää lailla...ei millään muulla merkillä voi olla niin suuria laatuheittoja kun ko paskamerkillä...millä paskalla sitä on porukka ajanut jos voi kehua Nankangia hyväksi..kuminpolttoon se kelpaa kun jaksaa sutia heikompitehoinenkin niillä.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment