Joo no mulle ehdotettiiin liikkeessä BF renkaita ja hintakin oli kiva 421,00 € 0 % alv
Empä kyllä renkaista mokomia summia maksa.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
-
Veikkaisin, että noita halparenkaita ei kovin kauan ole enää Euroopan markkinoilla saatavilla järkevään hintaan. EU:n mahdollisesti tuleva "vierintävastusverotus" tullee hoitamaan nuo halpamerkit pois markkinoilta.Originally posted by teropa View PostKannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
TeroG21 LCI 330e xDrive 2022
Comment
-
Olisipa jännä tietää onko kaikissa halpiksissa sitten aina suuri vierintävastus? Mitenkähän semisliksit suhtautuu? Niissä tietenkään ei verotus niin haittaa.Originally posted by JNIJNI View PostEU:n mahdollisesti tuleva "vierintävastusverotus" tullee hoitamaan nuo halpamerkit pois markkinoilta.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Ei kannata, mielestäni paremmat vaihtoehdot on Kumho, Hankook tai Falken.Originally posted by teropa View PostKannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
Tero
Rengas online ei välttämättä ole SE paikka mistä ne parhaimmat renkaat saa. Tarkoitan, että myyvät vanhoja "ylivuotisia" kumeja ainakin näissä halpis merkeissä olen tällaiseen mielipiteeseen tullut. Laita privaa jos Falken kiinnostaa, et tule pettymään.
Ed: Falken Fk-452 on muuten Made In Japan jos se nyt mitään merkitsee, tai no ei ainakaan "samasta" korean tehtaasta mistä moni muu rengas taas saattaa olla..Last edited by Stone; 12-09-2008, 20:12.
Comment
-
Ei ne merkkirenkaatkaan aina ole oikotie onneen. Minulla on tullut omassa käytössä vastaan kudosvaurioita useammassakin Fuldan renkaassa, kuten myös Falkeneissa. Flat spot ilmiö on tuttu myös merkkirenkaista. Selkäheittoa on usein muillakin merkeillä kuin Nankangilla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Tämän nyrkkisäännön kun muistaa että köyhän ei kannata ostaa halpaa ja hyvää. Itse en sijoita halpis kumeihin rahoja vaan valitsen sen pykälää paremman kuitenkaan ottamatta sitä kalleinta merkkia. Hankook on palvellut minua todella hyvin ja niitä on tullut hankittua nyt muutaman viime vuoden aikana 7 sarjaa. Yhdessäkään ei ole selkä heittoa eikä runko vikoja.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
Joo ittel tommoset fk-452:set alla ja ei voi olla ku pirun tyytyväiset. Eessä 235/45/17 ja takana 255/40/17 eikä valituksen sanaa ole ollut kylläOriginally posted by Stone View PostEi kannata, mielestäni paremmat vaihtoehdot on Kumho, Hankook tai Falken.
Rengas online ei välttämättä ole SE paikka mistä ne parhaimmat renkaat saa. Tarkoitan, että myyvät vanhoja "ylivuotisia" kumeja ainakin näissä halpis merkeissä olen tällaiseen mielipiteeseen tullut. Laita privaa jos Falken kiinnostaa, et tule pettymään.
Ed: Falken Fk-452 on muuten Made In Japan jos se nyt mitään merkitsee, tai no ei ainakaan "samasta" korean tehtaasta mistä moni muu rengas taas saattaa olla..
Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90
Comment
-
No juu, eihän sitä voi etukäteen tuomita hinnan perusteella. Mutta EU:n kaavailema mahdollinen 4-portainen luokitus tekee varmasti sen, että kahden alimman luokan rengasvalmistajien on varmasti vaikea löytää markkinoita. Osa valmistajista luopunee jo sertifiointivaiheessa eikä edes hae luokitusta.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOlisipa jännä tietää onko kaikissa halpiksissa sitten aina suuri vierintävastus? Mitenkähän semisliksit suhtautuu? Niissä tietenkään ei verotus niin haittaa.
Mutta tämä verotusasia tosin on vielä spekulointia. Katsotaan, mitä meidän päättäjät keksivät yhteisen hyvän ja luonnon puolesta, veronmaksajien varoja säästämättä...G21 LCI 330e xDrive 2022
Comment
-
Harmi ku et asu lähempänä niin voisit tulla testaamaan ping pongit.. omissa ei ainakaan ole mitään kehumista. Kaikki ominaisuudet mitä tulee mieleen ovat huonot. Ei saatana jos gislaved nf3 renkaissa 195/65/15 ovat kaikki ominaisuudet paremmat kuin nankang ns-2 215/45/17 niin eikö siinä ole jotain outoa? Toiset ovat kuitenkin talvea varten. Saa väittää vastaan mutta näin täällä.Originally posted by teropa View PostKannattaako noita Nankangin paskoja ostaa? Niin moni on jo raportoinut täälläkin, että noita pilallisia renkaita on tolkuttomat määrät. Ihtiään saa kyllä kiusata jos haluaa.
Tero
Comment
-
Originally posted by tumppi$ View PostHyvää asiaa... Ennen kuin ruvetaan haukkumaan renkaita niin kokemuspohjaa pitäisi tosiaan olla...
Joten omiin kokemuksiini vedoten mainittakoon että esimerkiksi "huippurenkaista" Pirellin P7 on täysin sietämätön rengas jo koossa 225/55/16... Vaikka niidenhän PITÄISI olla "upeat"... On nimeä ja mainetta sekä varsinkin hintaa...
HENGENVAARALLISET jo tuossa koossa... En edes uskalla ajatella millaiset olisivat 18" tai 19" kokoluokassa... Huh!!!.
Tämän pohjalta jäämme mielenkiinnolla odottamaan koska esim. Porsche ja Ferrari siirtyvät hengenvaarallisista ensiasennusrenkaistaan turvallisiin ja huippulaadukkaisiin kiinanrinkuloihin.
Eivät ole suunnitteluinssit siellä autotehtaalla älynneet lukea BTCF-palstan asiantuntijoiden tuhansien rengastestien myötä tuomia lähes tieteellisiä faktatietoja jotka perustuvat valtaisaan otantaan ja hyperluokan perstuntumaan joka ohittaa järjestelmälliset muistiinpanot ja tietokoneajot sekä miljoonat moottoriradoilla tehdyt testikilometrit eri ajokeleillä.
Nooh, oma lukunsa on tietysti tämä autoilijakansa joka madaltaa autonsa rata-auton näköiseksi arkiliikenteeseen samalla kun sotkee pyöränkulmat ja auton alustasuunnittelijainssin ajattelemat jousitus- ja ohjausgeometriat. Sisäänjoustovaroja unohtamatta...
Kaikkea ei voi saada.Mikä laulaen tulee, se tulee.
BMW E39 M5, vm. 2002
Comment
-
Oletko muuten ajanut esim.911 Porschea 235/35-19" ja 305/30-19" "testivoittaja" nakeilla Suomen 5cm urautuneilla pääteillä? Lievästi sanottuna....tuntee kyllä urat....ja rengasmelua riittää.Originally posted by jonne View PostTämän pohjalta jäämme mielenkiinnolla odottamaan koska esim. Porsche ja Ferrari siirtyvät hengenvaarallisista ensiasennusrenkaistaan turvallisiin ja huippulaadukkaisiin kiinanrinkuloihin.
Eivät ole suunnitteluinssit siellä autotehtaalla älynneet lukea BTCF-palstan asiantuntijoiden tuhansien rengastestien myötä tuomia lähes tieteellisiä faktatietoja jotka perustuvat valtaisaan otantaan ja hyperluokan perstuntumaan joka ohittaa järjestelmälliset muistiinpanot ja tietokoneajot sekä miljoonat moottoriradoilla tehdyt testikilometrit eri ajokeleillä.
Nooh, oma lukunsa on tietysti tämä autoilijakansa joka madaltaa autonsa rata-auton näköiseksi arkiliikenteeseen samalla kun sotkee pyöränkulmat ja auton alustasuunnittelijainssin ajattelemat jousitus- ja ohjausgeometriat. Sisäänjoustovaroja unohtamatta...
Kaikkea ei voi saada.
Tämä on kuitenkin aivan eri asia kuin päivittäiskäyttörenkaat, päivittäiskäyttöautossa.
Comment
-
Joops, tulipahan ajeltua Contin Sport Contact2 kumeilla kokoa 235/45-17 ja auto oli valitettavasti Audi A4 mutta se siitä. Siis tollasia uraimureita en ole vielä koskaan kohdannut, OK ehkä autollakin on vaikutusta mutta kokemusta on kuitenkin VAG Passatista erilaisilla kumeilla joten kyllä A4 quattro menee suoraan jos alla on oikeasti hyvät kumit. Eli nää hienot Contit on kyllä paskimmat renkaat millä olen ikinä ajellut - ja tämä kaikki siis Suomen urateillä. Nää on oikeasti vaaralliset, auto on kuin käärme jos tiessä on vähääkään uraa.
Jos tie on tasainen niin kaikki on OK, mutta Suomessa - voit vaan toivoa unissaisi tuota. Eli Suomen oloihin toi rengas on ihan perseestä - ainakin A4 alla. Ihmettelen että maahantuoja on tollaset kumit hyväksynyt edes mokoman kopperon alle. Joku pyöreämpiolkainen kumi varmaan toimis sata kertaa paremmin.Last edited by hurtta; 20-09-2008, 10:34.
Comment
-
Mullakin oli tollaiset Seat Leon Cupra4 alla ja ikävä on noita kumeja. Tämän hetkiset Conti Premium Contact2 on myös tosi jees. Molemmissa mieletön märkäpito verrattuna Kiinalaisiin ja runko, eli ohjaustuntuma on jämäkämpi.Originally posted by hurtta View PostJoops, tulipahan ajeltua Contin Sport Contact2 kumeilla kokoa 235/45-17.
Suoraankin menee.
Kitkoista saman suuntaisia kokemuksia. 55 profiilin Nokian RSi on TODELLA jännä ajettava kesänakkien jälkeen.E46 320dAT -02
Comment
-
-
Nankangit pitäisi kieltää lailla...ei millään muulla merkillä voi olla niin suuria laatuheittoja kun ko paskamerkillä...millä paskalla sitä on porukka ajanut jos voi kehua Nankangia hyväksi..kuminpolttoon se kelpaa kun jaksaa sutia heikompitehoinenkin niillä.Originally posted by hurtta View PostNo, meitä on moneksi, omasta mielestä moisia kumeja ei saisi edes myydä katukäyttöön - niin paskat ne on.
Nankang NS-2 hakkaa moiset kumit 10-0.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
Comment