Pehmeähköt verrattuna mihin? Kuullostaa vähän sille että eivät ole minun renkaat siinä tapauksessa. Tietty jämäkkyys tulisi säilyä :think
Ehkä hieman lisää ja vaikka UNIROYAL RAINSPORT 2:t alle.
Verrattuna kuluneisiin Toyo proxeseihin. Sama juttu täällä tuon valinnan suhteen että eivät olleet ykkösenä, mutta ecsta:t ja evo12:t oli camista loppuneet mitä aluksi ajattelin laittaa
Verrattuna kuluneisiin Toyo proxeseihin. Sama juttu täällä tuon valinnan suhteen että eivät olleet ykkösenä, mutta ecsta:t ja evo12:t oli camista loppuneet mitä aluksi ajattelin laittaa
Mikä malli toyosta? T1R? Nekin olivat omaan makuun turhan pehmeät niin jos nuo ovat vielä huonommat niin saa todellakin unohtaa
Mikä malli toyosta? T1R? Nekin olivat omaan makuun turhan pehmeät niin jos nuo ovat vielä huonommat niin saa todellakin unohtaa
Itsellä on edessä Yokohama C.Drive 235/45/17. Nuo ei ainakaan ole omasta mielestä mitenkään pehmeät tai löysät vaan jämäkät, tiedä sitten minkä hintaluokan renkaat nuo on kun oli valmiina alla, mutta on minusta aika hyväntuntoiset renkaat. Ilmeisesti noista on tullut jo C.drive 2:t myyntiin.
Meteli tuntuu tulevan itsellä takarenkaista, jotka on Nokian NRZI:t 255/40/17.
Mikä malli toyosta? T1R? Nekin olivat omaan makuun turhan pehmeät niin jos nuo ovat vielä huonommat niin saa todellakin unohtaa
Juu juurikin nuo T1R:t... edessä ehti kulua aika sileäksi sisäkantiltaan ja meni todellaan juriseviksi (kulmat oli aika persilleen menny).
Ootko miettiny falkenin FK452:sia?
Itellä oli kerran semmoset, aika liukkaan tuntoset kuluneina mutta hyvä kulutuskestävyys, oisko ne sitten sopivan kovaa sorttia sinun käyttöön...
Hankookin K110 V12Evot on minun mielestä kohtuu pehmeät eli kuluu kans herkästi, mut tosi pitävät kumit märällä.
Juu juurikin nuo T1R:t... edessä ehti kulua aika sileäksi sisäkantiltaan ja meni todellaan juriseviksi (kulmat oli aika persilleen menny).
Ootko miettiny falkenin FK452:sia?
Itellä oli kerran semmoset, aika liukkaan tuntoset kuluneina mutta hyvä kulutuskestävyys, oisko ne sitten sopivan kovaa sorttia sinun käyttöön...
Hankookin K110 V12Evot on minun mielestä kohtuu pehmeät eli kuluu kans herkästi, mut tosi pitävät kumit märällä.
No ei ainakaan falkkeneita. Ne on kanssa löysärunkoiset, oli tuossa ex Alpinassa sellaiset jotka ostin uutena. Varmaan nuo uniroyalit tai hankookit sitten. Kulutuskestävyys ei ole niin määräävä tekijä kunhan on sopivan jämäkät ajaa.
No ei ainakaan falkkeneita. Ne on kanssa löysärunkoiset, oli tuossa ex Alpinassa sellaiset jotka ostin uutena. Varmaan nuo uniroyalit tai hankookit sitten. Kulutuskestävyys ei ole niin määräävä tekijä kunhan on sopivan jämäkät ajaa.
Nuo FK452 on myös aika uraherkät. Minun mielestä nuo Hankookit ei yleisesti ole kyllä olleet mitenkään jäykkiä, aika pehmeitä.
Ja sama homma E60 kanssa tuolla uudella setillä. Ovat hiljaisemmat kuin vanhat ainakin mutu:lla. Ehkä tämä sitten vähentää kestoa, samapa tuo.
onko missä valmistettu? P.R.C ? mulle tuli just 225/35-20 ja 255/30-20 kokoisena uusi setti ja tuntuu vähän äänekkäämmiltä mitä edelliset viime kesänä ostetut.
onko missä valmistettu? P.R.C ? mulle tuli just 225/35-20 ja 255/30-20 kokoisena uusi setti ja tuntuu vähän äänekkäämmiltä mitä edelliset viime kesänä ostetut.
Täytyy vilkaista. Entiset oli siis ihan loppu ja noin 3v vanhat, eli varmaan monikin nakki olisi ollut hiljaisempi. Muistin varassa mennään hiljaisuuden vertailussa muutoin. Ihan tyytyväinen olen ollut, ei ne äänettömät ole, mutta riittävät itselle. Omassa on vielä takakonttikin toistaiseksi ilman eristeitä, eikä silti ota korvaan metelit.
Tottahan tuollaiset matalat aina meluaa ja vanteet jne vaikuttaa miten humisee.
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Nankang NS-II:t alla, ensimmäiset 10 km takana ja tyytyväisenä totean että pyöreät oli, ei täristä ollenkaan 1-100km/h nopeudessa. Tykkään Edellisen omistajan jäljiltä ollut Antyre/Wanli setti vei nimittäin kuskilta hermot, kuulemma 1/4 oli ollut pyöreä...
Comment