Originally posted by Hemi
View Post
Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen
Collapse
X
-
Off Topic:Originally posted by TJJ View PostNo nythän tämä asia selkisi, kyse ei olekaan planeettojen asennosta. E39 vaan on niin tarkka hienomekaaninen laite, että esim. jos kuski käy paskalla, muuttuu alustan korkeus ja tutinat alkaa.
Niin ja osallistuu Rakas, sinusta on tullut pullukka ohjelmaan ja sanoo siellä tippa linssissä, että: "Minun on pakko laihduttaa oman e39:in vuoksi, koska hän on alkanut tutisemaan jalkojeni alla siitä lähtien kun aloin syömään ja nyt pelkään menettäväni hänet"
Leave a comment:
-
No nythän tämä asia selkisi, kyse ei olekaan planeettojen asennosta. E39 vaan on niin tarkka hienomekaaninen laite, että esim. jos kuski käy paskalla, muuttuu alustan korkeus ja tutinat alkaa.Originally posted by Bmw Master View PostMax. 10mm heitto on tehtaanspekseissä joten no prob. Miten se voi täristää? Eli jos kuski painavampi kuin repsikka, autolla ei voi enää ajaa?
Leave a comment:
-
Max. 10mm heitto on tehtaanspekseissä joten no prob. Miten se voi täristää? Eli jos kuski painavampi kuin repsikka, autolla ei voi enää ajaa?Originally posted by janke View PostSitä tällä hain, että etupää on varmasti symmetrinen, eli vasenman ja oikean puolen mitat ovat yhtä pitkät lokasuojasta vanteen keskelle!? Jos heittää yli sentin niin "saattaa" tärinä johtua siitä!? Itsellä oli joskus näin ja tärisi niin vitusti.
Leave a comment:
-
Sitä tällä hain, että etupää on varmasti symmetrinen, eli vasenman ja oikean puolen mitat ovat yhtä pitkät lokasuojasta vanteen keskelle!? Jos heittää yli sentin niin "saattaa" tärinä johtua siitä!? Itsellä oli joskus näin ja tärisi niin vitusti.Originally posted by Bmw Master View PostVakio on suhteellinen käsite, jousia ja iskareita on vaihdeltu ilman vaikutusta.
Leave a comment:
-
Vakio on suhteellinen käsite, jousia ja iskareita on vaihdeltu ilman vaikutusta.Originally posted by janke View PostNiin, olikos sulla vakio alusta:think
Leave a comment:
-
Niin, olikos sulla vakio alusta:thinkOriginally posted by Bmw Master View PostKokeiltu n.20 erilaista vannerengas komboa. Aina on hieman tutissut. Nyt alla uusi 18" setti ja vatkaa pahemmin kuin ennen. Tasapainotettiin tänään uudelleen ilman vaikutusta. Pitää vielä kokeilla nämä vanteet toiseen autoon. Varalla on 16" kitkasetti, mutta löysempänä renkaana se antaa anteeksi vipotusta joten...
Epäilen, että tuo e39 alusta on todella tarkka kaikesta, powerflexit vähentää tuota tarkkuutta joten jatkossa sallii paremmin huonot renkaat yms...
Leave a comment:
-
Saat korin kossua jos keksit millä korjaantuu.Originally posted by kaol View PostKorjaa autosi jollain kunnon osilla.
Leave a comment:
-
Mies, joka on paasannut vuosia pehmeästä ja mukavasta alustasta, aikoo nyt laittaa tuollaista paskaa autoonsa? Korjaa autosi jollain kunnon osilla.Originally posted by Bmw Master View PostTaidan tilata powerflexit reaktiotankoihin. Onnistuuko vaihto tankojen nivelpäätä irroittamatta? Millä vanhat ehjänä irti?
Leave a comment:
-
Heitetään orggikset roskiin niin ei tarvitse laittaa takaisinOriginally posted by Supa View PostKyllä sen nyt pitää orggis puslilla toimia. Läpällä heitin, älä nyt oikeesti laita powerflexei. Joutuu vaihtaa takas vaa orggikset sit
Leave a comment:
-
Kyllä sen nyt pitää orggis puslilla toimia. Läpällä heitin, älä nyt oikeesti laita powerflexei. Joutuu vaihtaa takas vaa orggikset sitOriginally posted by Bmw Master View PostKokeiltu n.20 erilaista vannerengas komboa. Aina on hieman tutissut. Nyt alla uusi 18" setti ja vatkaa pahemmin kuin ennen. Tasapainotettiin tänään uudelleen ilman vaikutusta. Pitää vielä kokeilla nämä vanteet toiseen autoon. Varalla on 16" kitkasetti, mutta löysempänä renkaana se antaa anteeksi vipotusta joten...
Epäilen, että tuo e39 alusta on todella tarkka kaikesta, powerflexit vähentää tuota tarkkuutta joten jatkossa sallii paremmin huonot renkaat yms...
Leave a comment:
Leave a comment: