Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    Jarru+napahuollolla jos kaikki sillä suunnalla on ehjää.
    Navat on uudet fagit, palat ja levyt uudet. Satulat purettu ja putsattu.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Saat korin kossua jos keksit millä korjaantuu.
    Jarru+napahuollolla jos kaikki sillä suunnalla on ehjää.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    No nythän tämä asia selkisi, kyse ei olekaan planeettojen asennosta. E39 vaan on niin tarkka hienomekaaninen laite, että esim. jos kuski käy paskalla, muuttuu alustan korkeus ja tutinat alkaa.
    Off Topic:
    Niin ja osallistuu Rakas, sinusta on tullut pullukka ohjelmaan ja sanoo siellä tippa linssissä, että: "Minun on pakko laihduttaa oman e39:in vuoksi, koska hän on alkanut tutisemaan jalkojeni alla siitä lähtien kun aloin syömään ja nyt pelkään menettäväni hänet"

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Max. 10mm heitto on tehtaanspekseissä joten no prob. Miten se voi täristää? Eli jos kuski painavampi kuin repsikka, autolla ei voi enää ajaa?
    No nythän tämä asia selkisi, kyse ei olekaan planeettojen asennosta. E39 vaan on niin tarkka hienomekaaninen laite, että esim. jos kuski käy paskalla, muuttuu alustan korkeus ja tutinat alkaa.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Max. 10mm heitto on tehtaanspekseissä joten no prob. Miten se voi täristää? Eli jos kuski painavampi kuin repsikka, autolla ei voi enää ajaa?
    Joo jos istutaan pelkästään isakarien päällä edessä.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Sitä tällä hain, että etupää on varmasti symmetrinen, eli vasenman ja oikean puolen mitat ovat yhtä pitkät lokasuojasta vanteen keskelle!? Jos heittää yli sentin niin "saattaa" tärinä johtua siitä!? Itsellä oli joskus näin ja tärisi niin vitusti.
    Max. 10mm heitto on tehtaanspekseissä joten no prob. Miten se voi täristää? Eli jos kuski painavampi kuin repsikka, autolla ei voi enää ajaa?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Vakio on suhteellinen käsite, jousia ja iskareita on vaihdeltu ilman vaikutusta.
    Sitä tällä hain, että etupää on varmasti symmetrinen, eli vasenman ja oikean puolen mitat ovat yhtä pitkät lokasuojasta vanteen keskelle!? Jos heittää yli sentin niin "saattaa" tärinä johtua siitä!? Itsellä oli joskus näin ja tärisi niin vitusti.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Niin, olikos sulla vakio alusta:think
    Vakio on suhteellinen käsite, jousia ja iskareita on vaihdeltu ilman vaikutusta.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kokeiltu n.20 erilaista vannerengas komboa. Aina on hieman tutissut. Nyt alla uusi 18" setti ja vatkaa pahemmin kuin ennen. Tasapainotettiin tänään uudelleen ilman vaikutusta. Pitää vielä kokeilla nämä vanteet toiseen autoon. Varalla on 16" kitkasetti, mutta löysempänä renkaana se antaa anteeksi vipotusta joten...

    Epäilen, että tuo e39 alusta on todella tarkka kaikesta, powerflexit vähentää tuota tarkkuutta joten jatkossa sallii paremmin huonot renkaat yms...
    Niin, olikos sulla vakio alusta:think

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Panokset kovenee

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Saat korin kossua jos keksit millä korjaantuu.
    Tuu käymään.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Korjaa autosi jollain kunnon osilla.
    Saat korin kossua jos keksit millä korjaantuu.

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Taidan tilata powerflexit reaktiotankoihin. Onnistuuko vaihto tankojen nivelpäätä irroittamatta? Millä vanhat ehjänä irti?
    Mies, joka on paasannut vuosia pehmeästä ja mukavasta alustasta, aikoo nyt laittaa tuollaista paskaa autoonsa? Korjaa autosi jollain kunnon osilla.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Kyllä sen nyt pitää orggis puslilla toimia. Läpällä heitin, älä nyt oikeesti laita powerflexei. Joutuu vaihtaa takas vaa orggikset sit
    Heitetään orggikset roskiin niin ei tarvitse laittaa takaisin

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kokeiltu n.20 erilaista vannerengas komboa. Aina on hieman tutissut. Nyt alla uusi 18" setti ja vatkaa pahemmin kuin ennen. Tasapainotettiin tänään uudelleen ilman vaikutusta. Pitää vielä kokeilla nämä vanteet toiseen autoon. Varalla on 16" kitkasetti, mutta löysempänä renkaana se antaa anteeksi vipotusta joten...

    Epäilen, että tuo e39 alusta on todella tarkka kaikesta, powerflexit vähentää tuota tarkkuutta joten jatkossa sallii paremmin huonot renkaat yms...
    Kyllä sen nyt pitää orggis puslilla toimia. Läpällä heitin, älä nyt oikeesti laita powerflexei. Joutuu vaihtaa takas vaa orggikset sit

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎