Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen
Collapse
X
-
Paska firmakoskaan ei kunnon suuntaus lappua ole tullut. No suoraan menee sentäs....
Leave a comment:
-
-
Kyllähän kunnon suuntauksesta pitää saada se raportti ja siinä olla arvot ennen suuntausta, sen jälkeen sekä ohjearvot. Tuollaiset "suunnattiin vanhan lapun perusteella" nyt ei kerro mitään, koska mitään mittaustuloksia ei ole, joista voisi päätellä onnistuiko se suuntaus vai ei.
Leave a comment:
-
-
Vanhan lapun löysin jonka mukaan suunnattiin kuulemmaota tuosta liikkeestä nyt enää selvää...
Ja siellä casterit vas. +0.8 ja oik. +0.9
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matuh View PostJepvasen jarruttaa enemmän kun sinne kerran ampuu:think
Anyway tehään nyt jarruremppa eteen ja taakse kunnostetuilla satuloilla. Niin pääsee siitäkin huolesta pois
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostNo tota.. Melkosessa asennossa saa taivaankappaleet olla että randomilla vaihtelee jumittava puolivasen jarruttaa enemmän kun sinne kerran ampuu:think
Anyway tehään nyt jarruremppa eteen ja taakse kunnostetuilla satuloilla. Niin pääsee siitäkin huolesta pois
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matuh View PostSiitähän Se johtuu että jarrua painaa niin ratti kääntyy jompaan kumpaan suuntaan. Tällöin jumittaa suurella todennäköisyydellä jompi kumpi mäntä, kun ei jarruta tasaisesti. Vaan väntää rattia
E: Voi ne levyt olla suoratkin, kun ei ole täristänyt enään renkaiden vaihdon jälkeen Männät vaan jumittaa sylintereissä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostKyllä mä noilla oireilla hakisin vikaa ihan muualta kuin jarruista...
E: Voi ne levyt olla suoratkin, kun ei ole täristänyt enään renkaiden vaihdon jälkeen Männät vaan jumittaa sylintereissäLast edited by Matuh; 03-03-2014, 21:06.
Leave a comment:
-
Leave a comment: