4x100 -> 5x120?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ei ole tähän hätään. Pultattu takapuolelta pyöränpultiten reikiin ja sorvattu kaikki suoraksi. Voin ottaa kuvan mutta näyttää ulkoapäin ihan tavalliselta umpinaiselta navalta joissa pinnapultit(tosin puolet paksumpana kuin normi napa). Voin pistää vielä kuvan selvennykseksi joku päivä mutta loput saatte pähkäillä itse. Niin minäkin teinOriginally posted by Make H. View PostOisko kuvaa laittaa esille tuosta "kauluksesta" tai muutenkin toteutuksesta:think?
Leave a comment:
-
Navat sopii e30:seen mutta levittävät jonkin verran.Originally posted by m50 turbo View Postonko kukaan kokeillut sovittaa e36 compactin taka akselia/taka kynkkiä/ napoja e30ppiseen? tosin ainakin 316i on rummut takana, muuten näyttää akselisto samalta kuin e30ppisessä
Leave a comment:
-
onko kukaan kokeillut sovittaa e36 compactin taka akselia/taka kynkkiä/ napoja e30ppiseen? tosin ainakin 316i on rummut takana, muuten näyttää akselisto samalta kuin e30ppisessä
Leave a comment:
-
No discohaihan se sieltä kerkeski vastauksen heittää...Originally posted by Discohai View PostKyllä. Itsellä hitsattu se viiste umpeen ja pari milliä lisää halkaisijaan, sorvattu pinnat suoraksi ja lyöty pinnapultit. Mulla on edessä vakionavat sorvatuilla "kauluksilla" jolla halkaisija kasvatettu niin että mahtuu 120x5 jako. Vakiolevyihin porattu vaan 5x120 jako
Jarrulevyt kumminkin kaikki uusittava niin ajattelin, että jos sitä suoraan löytyis sopivat 5x120 jaolla niin ei tarvii turha rueta levyjä porailemaan.
Varaosa liikkeissä lienee kunnon tietokannat levyistä sun muista, jos sen esim. sitä kautta sais näppäristä selviteltyä... :think
Mitä tuli muuten hintaa noiden napojen koneistukselle? Vai oliko mahollisuus itse tehdä?
Leave a comment:
-
Oisko kuvaa laittaa esille tuosta "kauluksesta" tai muutenkin toteutuksesta:think?Originally posted by Discohai View PostKyllä. Itsellä hitsattu se viiste umpeen ja pari milliä lisää halkaisijaan, sorvattu pinnat suoraksi ja lyöty pinnapultit. Mulla on edessä vakionavat sorvatuilla "kauluksilla" jolla halkaisija kasvatettu niin että mahtuu 120x5 jako. Vakiolevyihin porattu vaan 5x120 jako
Leave a comment:
-
Kyllä. Itsellä hitsattu se viiste umpeen ja pari milliä lisää halkaisijaan, sorvattu pinnat suoraksi ja lyöty pinnapultit. Mulla on edessä vakionavat sorvatuilla "kauluksilla" jolla halkaisija kasvatettu niin että mahtuu 120x5 jako. Vakiolevyihin porattu vaan 5x120 jakoOriginally posted by Latvis_ View PostEli takanapoihin voi teettää 5x120 jaon. Eteen saa modattua e36 compactin navat soviteholkilla... :think Onkos jossakin laitteessa levyjä mitkä menee paikalleen sitten "heittämällä" (325:seen), että mahtuu olemaan vakio jarrukamoilla paikallaan ilman mitään adapteri viritelmiä.
Leave a comment:
-
ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä estää eteen teetättämästä myös napaan uudet reijät, samanlailla kun takanakin?Originally posted by Latvis_ View PostEli takanapoihin voi teettää 5x120 jaon. Eteen saa modattua e36 compactin navat soviteholkilla... :think Onkos jossakin laitteessa levyjä mitkä menee paikalleen sitten "heittämällä" (325:seen), että mahtuu olemaan vakio jarrukamoilla paikallaan ilman mitään adapteri viritelmiä.
Leave a comment:
-
Eli takanapoihin voi teettää 5x120 jaon. Eteen saa modattua e36 compactin navat soviteholkilla... :think Onkos jossakin laitteessa levyjä mitkä menee paikalleen sitten "heittämällä" (325:seen), että mahtuu olemaan vakio jarrukamoilla paikallaan ilman mitään adapteri viritelmiä.
Leave a comment:
-
riittää vara takavetoisen navas..Originally posted by Make H. View PostEikö ois helpompi tehdä niin että koneistaa takanapaan uuden jaon (5x120) ja hitsaa vanhat reiät umpeen. Pitäis riittää vara, jos hirvittää niin hitsaa takapuolelta sen reunan viisteen umpeen ja koneistaa suoraks.
. IX:ssä ei takanavas riitä tavara, mutta takavedon navassa pitäis riittää.
Leave a comment:
-
Eikö ois helpompi tehdä niin että koneistaa takanapaan uuden jaon (5x120) ja hitsaa vanhat reiät umpeen. Pitäis riittää vara, jos hirvittää niin hitsaa takapuolelta sen reunan viisteen umpeen ja koneistaa suoraks.
. IX:ssä ei takanavas riitä tavara, mutta takavedon navassa pitäis riittää.
Leave a comment:
Leave a comment: