Ei mene. Takapään kiinnikettä Joutuu muokkaamaan että saa pyörän keskelle..
takapäässä on ihan normaalit kumipuslat
noista kuvista on enemmän apua jos laitat vielä mitat kaaresta napaan tuo etupyörä liikkuu sitä mukaan taaksepäin mitä enemmän madaltaa
mikä yläpää tai millaisilla pyöränkulmillla
Omassa e30:ssä on edessä e36:n osat ja fk:n coilover tolpat ja e46 alatukivarret säädöt pyöritelty alas asti 185/65r15 7tuuman vanteella et35 pyörä asettuu kaarreen tällä tavalla:
Ja takana on e36 323 compactin navat ja levyt 215/45 r18 8tuuman vanteella et35.... huonokuva
en tiedä onko tästä kenellekkään apua mutta kuitenkin
meneekö e46 alatukivarrella nuin keskelle ratas,vai onko sulla epäkeskopuslat takapäässä..
nuita e46 alumiinisiä saattaas saada vähän helpommin käytettynä mut jos uutena pitää ostaa niin on neki uudet kalliit n.180e/puoli..
[QUOTE=afafaf;2754559]
paljonkohan pitäs hitsata lisää et vois laittaa normi pultit,ei pinnapultteja..5mm ympäriinsä,riittääkö?
QUOTE]
Takanavoissa on laidassa n,5mm viiste, niin sen täyttää mahtuu tekee 5-pulttijaon.. edessä kannattaa mitata jarrulevyistä kuinka iso sinne mahtuu, se rajoittaa eniten.. ja sen mukaan täytehitsata...
Omassa e30:ssä on edessä e36:n osat ja fk:n coilover tolpat ja e46 alatukivarret säädöt pyöritelty alas asti 185/65r15 7tuuman vanteella et35 pyörä asettuu kaarreen tällä tavalla:
Ja takana on e36 323 compactin navat ja levyt 215/45 r18 8tuuman vanteella et35.... huonokuva
en tiedä onko tästä kenellekkään apua mutta kuitenkin
mulla on läjä noita holkkeja ja muttereita. muttereista pitää sorvata vielä siivu pois kun ei mennyt kunnolla napaan (vaikka oli ppf:n mitoilla tehty?)
Sorvari vaan on kesälomalla. Laitan myyntithreadin sitten kun nuo on ok.
joko sulle selvis mitä tarkoitin sillä et muutoksella/raide leveyden muuttumisella kun se navan pinta tulee niin paljon ulospäin
mulla on läjä noita holkkeja ja muttereita. muttereista pitää sorvata vielä siivu pois kun ei mennyt kunnolla napaan (vaikka oli ppf:n mitoilla tehty?)
Sorvari vaan on kesälomalla. Laitan myyntithreadin sitten kun nuo on ok.
sitten on tietty vielä e34 m5 navat mutta sitten joutuu vetareita muokkaamaan
eikä varmaan ole pois suljettu että e30:n omiin napoihin tekisi uuden jaon
juu tutkin tuota e34 napojen käyttöä joku aika sitte,mut nehän on ns"2-osaset,menis tosiaan vetaritki uusiks.
ja tehin just kaupat e36 etuhiluista,ja samalla tarttu koko taka-akseli,tutkin ne navat tarkemmin ja mietin sitte...mut luultavasti laitan taakse omat 4-pulttiset,hitsaan lisää tavaraa ympärille ja sit uusjako siihen..tuttu pystyy töissä cnc koneella tekemään tuonki nätisti..
paljonkohan pitäs hitsata lisää et vois laittaa normi pultit,ei pinnapultteja..5mm ympäriinsä,riittääkö?
mut eteen laitan tavalla tai toisella nuo e36 etunavat säädettävillä tolpilla..
roclalta, jouni.325 ja mazalta voinee kysyä noista 1er navoista ne tais olla -5mm
niissä taisi vaan tulla joku muu ongelma esille tuon navan pituuden takia
veikaan että vetarissa ei riitä kierteet joka on kyllä prikalla soviteltavissa mutta sitten käsijarru kamat ei taida mahtua kilven ja navan väliin
juu nissä tosiaan taisi olla joku boorin pituuden riittämättömyys..pitääpä vielä miettiä sitä takapään napahommaa..
Joo eli haaveena on laittaa sinne eteen 8x17 et 20 ja taakse 9x17 et 22
Kaaria saa aina muokattua, mutta se olisi tärkeintä se jaon muutos.
no niin, onhan sullekin sitten aika ratkaiseva tieto se että paljonko nuo levittävät
mutta jos nyt kohtuullisella budjetilla ja helpolla osien etsimisellä haluat selvitä niin e30m3 navat taakse alkuperäisillä levyillä
ja eteen egomanilta holkit+mutterit e36 navoille ja sinne kans alkuperäiset levyt
koneistamaan joutuu levyjä ja etunapoja sen lisäksi tarviit satuloille pidemmät pultit, eteen 8mm spacerin ja taakse 5mm spacerin
Leave a comment: