Voikohan noi olla orkkis BMW vanteita vai onko sittenkin replikaa? Käytettyä styling 93 settiä myydään foorumillakin 870e hintalapulla... Onko noissa keskiön soviterengas vai onko suorasovitteella?
Voikohan noi olla orkkis BMW vanteita vai onko sittenkin replikaa? Käytettyä styling 93 settiä myydään foorumillakin 870e hintalapulla... Onko noissa keskiön soviterengas vai onko suorasovitteella?
Olen 2 satsia tuolta tilannut, ja kaikissa on penarin leimat. Keskireikä on 72.6, eli juurikin seiskoihin sopiva.
Niinhän tuo näyttää kestävän. Emailia laitoin viime viiikolla ja vastaus tuli samoin tein ja heti perään trackingcode. Huomenna pitäisi postilaatikossa olla isopaketti ellei DPD jemmaa renkaita jossain välivarastossa kevääseen ...
Niinhän tuo näyttää kestävän. Emailia laitoin viime viiikolla ja vastaus tuli samoin tein ja heti perään trackingcode. Huomenna pitäisi postilaatikossa olla isopaketti ellei DPD jemmaa renkaita jossain välivarastossa kevääseen ...
Mä tilasin/maksoin 14.10. ja tänään toivat himaan tuossa vitosen jälkeen. KW22 235/45/17 97T XL ja leimakin oli tuore eli 14/11. Vieläkö ehtis pyöräyttää noi vanteille...
ite tilasin 2.9 nordenrenkaalta kumhot, vklp pistin aika vihasävytteisen mailin nii heti maanantaina tuli viestiä takas että lähtee 2 päivän sisällä, sit tunnin päästä tuli uus viesti että lähtee nyt toimitukseen
Itse tilasin 27.10 ja nyt näkyis olevan lähetetty tulemaan eli varmaan tällä viikolla saapuvat. Ovat varmaan saaneet toimitukseen isomman erän kerralla...
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Olen 2 satsia tuolta tilannut, ja kaikissa on penarin leimat. Keskireikä on 72.6, eli juurikin seiskoihin sopiva.
Käytettyjä?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment