Misukka, Conti, Pirelli ja muut premiumkumit
Collapse
X
-
Onko Hankookit rungoltaan miten leveitä verrattuna vaikka Nankangiin joka on kapeimpia? :think
-
-
Originally posted by Midas View PostOnko kukaan bongannut jotain taulukkoa, jossa olisi ilmoitettu eri kumien painoja? Hakusessa olisi mahd kevyet renkaat. Tällä hetkellä olen katsellut Michelinin pilot super sportteja tai sitten pilot sport cuppeja.
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan bongannut jotain taulukkoa, jossa olisi ilmoitettu eri kumien painoja? Hakusessa olisi mahd kevyet renkaat. Tällä hetkellä olen katsellut Michelinin pilot super sportteja tai sitten pilot sport cuppeja.
Leave a comment:
-
-
Itse pääsin testaamaan tuota CrossClimatea tuoreella lumella uuden Skoda Superbin alla, ajoin toiset renkaat ajetulle lumelle ja toiset koskemattomalle lumelle (n. 2-3cm). Luistoneston otin pois päältä ja lähti ihan talvirenkaan veroisesti liikkeelle kovalla kaasujalalla ja jarrutuksessa ihan sama vaikutus.
Todella hiljaisetkin olivat asfaltilla, ja ainakin Michelin kertoo olevan kestävämpi kuin esim. Energy Saver+, mielenkiinnolla odotan miten ihmiset kokemuksia jakaa tähän pitkässä juoksussa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 205/65-15H View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 205/65-15H View Post
Leave a comment:
-
-
Kyllähän se pidoltaan lumella ei varmasti mahdottoman häävi ole, mutta tänne pohjoiseen se on suunniteltu, nimenomaan kesärenkaaksi. Jolla voita aikasin aloittaa ja ajaa pitkälle syksyyn.
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään tietoa paljonko on GY Eagle f1 asymmetric 2 tai 3 renkaiden urasyvyys uutena?
Vertailuna Hankook k125 camskills ilmoittaa 7,9 mm ja nyt e61:n alla on 245/40 18 kormoranin gamma 2:t joissa oli 6,5 mm.
Gammat todennäköisesti sulaa alta ennen kesän loppua ja uusien hankinta edessä. Tuo 6,5mm aiheutti pientä ihmettelyä kun sain renkaat.
Tokihan kulumiseen vaikuttaa moni muukin tekijä kuin urasyvyys, mutta kuitenkin kiinnostaisi seuraavaksi hankookit tai GY:t
Leave a comment:
-
-
Originally posted by A.S View PostItsekkin vilkuilin tuossa ämmäläiseen käyttörenkaiksi misukan pilot sport 3, mitä saisi 225/45 17 koossa 120e/kpl rengas-onlinesta.:
Leave a comment:
-
-
Itsekkin vilkuilin tuossa ämmäläiseen käyttörenkaiksi misukan pilot sport 3, mitä saisi 225/45 17 koossa 120e/kpl rengas-onlinesta.
Luin kuitenkin tuossa jotain vajaa 10v vanhoja postauksia noiden PS2 paskuudesta mm. Hemiltä ja tarinoita siitä miten semiagressiivisella katukäytöllä oli noita saatu kankaille alle 10000km matkalla.
Pysyy vain tuossa omassa suosikki halpisrenkaassa eli Federalin 595SS vai pitäisikö kokeilla jotain Nokialaista? Oli 8v sitten perus Hakkat 320i alla ja ne pitivät helvetin hyvin märällä ja tykkäsin muutenkin niistä. Saako Nokian blackkiä mistään halvalla? Onlinessa lähtee 17 Hakka Blackit siitä 200e/kpl
Leave a comment:
-
-
No niin elikkäs 245/40 kumit tarviin ja ajatellut lähinnä tässä, GY Eagle f1 AS2 tai Yokohama AVS V105.
Yokohamasta ei ole kokemuksia, mutta eaglesta löytyy.
Pilot Supersport känyt mielessä myös.
Kellään kokemuksia????:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hunt View PostMikähän se olisi se mukava mutta ei niin hengenvaarallinen rengas?
Pointti on kuitenkin siis siinä että rengas on AINA ominaisuuksiensa kompromissi. Silloin kun painotetaan mukavuutta, se on aina automaattosesti pois reagoinnista, muista käyttäytymisominaisuuksista(ratakierros aina heikompi), sekä näkyy hieman pidempänä jarrutusmatkana.
Kun kuitenkin näitä terävyys/ratakierros/reagointi ominaisuuksia haetaan ja painotetaan eri rengastestien pisteytyksessä suhteessa paljon enemmän, niin mukavuuspainotteiseksi ”viritetyt” renkaat eivät pärjää testeissä.
TM testeissään sitten tuomitsee tällaisen mukavuuspainotteisen, mutta laiskemmin reagoivan ja hieman pidemmän jarrutusmatkan tuotteen ”hengenvaaralliseksi” ja se jää kuluttajalta ostamatta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hunt View PostMikähän se olisi se mukava mutta ei niin hengenvaarallinen rengas?
Nyt alla varmaan jotain 5 vuotta vanhat ja 4 mm kulutuspinnalla olevat nakit ja niilläkään ei ole henki lähtenyt. Testeissä testataan yleensä uusia renkaita. Oli mielenkiintoista kun testissä olisi mukana myös pari vuotta vanhat käytetytkin. Meinaan, että tuskin kukaan hankkii jika kaudeksi uusia renkaita. Oiskohan ne pari/3 vuotta vanhat 6-8 mm renkaat millä jengi enimmäkseen ajelee myös hengenvaarallisia...?
Lukisit enemmän juttuja täällä, niin tietäisit mistä puhutaan
Hengenvaarallisuudella hemi tarkoittaa jäykkärunkoisia leveitä/matalia/teräväolkaisia "premium" renkaita mitkä vetelee rajusti urista, varsinkin kuluneena. Tuo Hankook on aika hyvä kompromissi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: