Mahdollisimman hiljaista rengasta hakusessa, järkevässä hinnassa. Jos vaan näitä ilmoitettuja lukemia vertaa niin Goodyear tuntuisi olevan paras valinta.
Kellään kokemuksia ovatko olleet hiljaiset renkaat verrattuna aiempiin ja ovatko olleet vielä kohtuu seoksella etteivät häviä 10tkm alle
Kannattaa pitää mielessä että noissa EU-merkinnöissä ilmoitettu melu on ohiajomelu, eikä välttämättä kuvasta paljoa sisälle kantautuvaa melua. Osvittaa voi antaa, mutta korkeamman ohiajomelun rengas voi olla hiljaisempi sisälle ajossa.
Mahdollisimman hiljaista rengasta hakusessa, järkevässä hinnassa. Jos vaan näitä ilmoitettuja lukemia vertaa niin Goodyear tuntuisi olevan paras valinta.
Joo, alla on ja hyvin pyörii. Kuluneisiin runflätteihin nähden hiljaisemmat, mutta silti liikaa melua. Omassa käytössä oleva VW Touareg on paljon hiljaisempi 20" Minervoilla...
Vaihdoin myös E90 M-Sportin ensiasennusrenkaat pois tänä keväänä, ja tilalle valikoitui Michelin PS4:t vakiokoossa 225/40R18 & 255/35R18. Täytyy kyllä sanoa, että en ole ikinä ajanut noin hyvillä renkailla. Nyt on E90 ajettavuus niin täydellinen kuin olla ja voi, hiljaiset, mukavat, ei vetele, ja todella looginen käytös kovemmassa ajossa. Tiedän mitä tästä lähtien laitan alle.
Mulla on PS4 M5:ssa, parhaat renkaat mitä siinä koskaan ollut vaikka monenlaista kokeillut. Ajettuvuus huippuluokkaa ja ero muutaman satasen halvempiin on isompi kuin voisi kuvitella. Pikku rahalla iso ero.
Minä tuumin kanssa että ostaako 10vuotta vanhojen ensiasennus continentalien tilalle hankookit tai jotkut vielä halvemmat, mutta kun hintaero on muutaman satasen ei ole järkeä pilata hyvää ajajan autoa huonoilla renkailla. Kyllä voi tuota pilot sport nelosta todellakin suositella ihan varauksetta.
Mulla on PS4 M5:ssa, parhaat renkaat mitä siinä koskaan ollut vaikka monenlaista kokeillut. Ajettuvuus huippuluokkaa ja ero muutaman satasen halvempiin on isompi kuin voisi kuvitella. Pikku rahalla iso ero.
Minulla on nyt ollut kuukauden alla Michelin Pilot Sport 4 koossa 215/45/17, eikä ole minkäänsortin moittimista. Erittäin hyvät ajaa, hiljaiset ja mukavat.
Pito on kaikissa tilanteissa kohdallaan ja ohjaustuntuma erittäin tarkka. Minkäänlaista vetelyä ei ole näillä urasilla teillä missä on ajeltava. Nämä ovat minulla toiset michelinit, toisessa clio rs oli joskus michelin pilot exaltot, ne oli myöskin hyvät ajaa. Mutta väittäisin että pilot sport neloset on vielä paremmat. No, tietää jatkossa ainaski renuissa millä renkaalla ajelee.
225/50-17 olisi hakusessa, Continentalin Premium Contact 6:t listalla ensimmäisenä. Jos joku näkee hyvää tarjousta pk-seudulla, niin saa ilmoittaa. Rengas-gurussa n. 136€/kpl toimituskuluineen.
Leave a comment: