Originally posted by Petteri75
View Post
Misukka, Conti, Pirelli ja muut premiumkumit
Collapse
X
-
Tyhmä kysymys, mutta mistä saa viimeisen varmuuden siitä, että esim. kalliit Continentalin PremiumContact 6:et eivät missään nimessä ole RF-renkaat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMulla on PS4 M5:ssa, parhaat renkaat mitä siinä koskaan ollut vaikka monenlaista kokeillut. Ajettuvuus huippuluokkaa ja ero muutaman satasen halvempiin on isompi kuin voisi kuvitella. Pikku rahalla iso ero.
Leave a comment:
-
-
Mulla on PS4 M5:ssa, parhaat renkaat mitä siinä koskaan ollut vaikka monenlaista kokeillut. Ajettuvuus huippuluokkaa ja ero muutaman satasen halvempiin on isompi kuin voisi kuvitella. Pikku rahalla iso ero.
Leave a comment:
-
-
Minulla on nyt ollut kuukauden alla Michelin Pilot Sport 4 koossa 215/45/17, eikä ole minkäänsortin moittimista. Erittäin hyvät ajaa, hiljaiset ja mukavat.
Pito on kaikissa tilanteissa kohdallaan ja ohjaustuntuma erittäin tarkka. Minkäänlaista vetelyä ei ole näillä urasilla teillä missä on ajeltava. Nämä ovat minulla toiset michelinit, toisessa clio rs oli joskus michelin pilot exaltot, ne oli myöskin hyvät ajaa. Mutta väittäisin että pilot sport neloset on vielä paremmat. No, tietää jatkossa ainaski renuissa millä renkaalla ajelee.
Last edited by Antti O; 04-06-2017, 10:42.
Leave a comment:
-
-
225/50-17 olisi hakusessa, Continentalin Premium Contact 6:t listalla ensimmäisenä. Jos joku näkee hyvää tarjousta pk-seudulla, niin saa ilmoittaa. Rengas-gurussa n. 136€/kpl toimituskuluineen.
Leave a comment:
-
-
Jania Komppaan, mulle tuli uudet kesikset koossa 225/45/7" siis sama rengas, ihanan hiljaista edellisiin puolikuntosiin Contin RF:in verrattuna....
Leave a comment:
-
-
Viime kesänä oli E46touringissa kiinan ihmeet, tälle kesälle valitsin tutut GY Efficientgripit. Ah kun on ihanan hiljaista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostTuli kerran koeajettua F30 19-tuumaisilla PS3:lla ja ei se ollut yhtään meluisampi tai uriin hakeutuvampi kuin 17-tuumaiset runflatit.
Sporttia siinä ei ole lainkaan. Ohjauksesta tulee tunnoton ja pitoa on huonosti varsinkin sateella. Lisäksi kuluvat tosi nopeesti.
Vertailun vuoksi Barum 3HM on vähän pitävämpi ja pehmeempi mutta kovaäänisempi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostUskoisin,että tuossa Laku:n koko luokassa alkaa kyllä olemaan. Vai onko toisenlaista omakohtaista kokemusta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View Postpilot sportit on kai muutenkin tosi epämukavat renkaat, joskin taitaa kestää aika hyvin ajaa vähän kovempaakin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pexodus View Postpilot sportit on kai muutenkin tosi epämukavat renkaat
Leave a comment:
-
Leave a comment: