On kokemusta... sporttirengas varustettuna hyvällä pidolla. Jäykkä runkoinen... kestävyydestä, melusta ja vetelystä eos (koska e36).
Ulkomaisilla sivustoillakin tunnutaan paljon kehuvan pitoa. Melu ja vetely nyt on ehkä tärkeämmässä roolissa siinä mihin autoon nämä tulevat. Tuskin niissäkään silti suurta eroa on muihin preemium renkaisiin verrattuna, varsinkin kun molemmat ominaisuudet on arvostelujen perusteella hyvää keskitasoa.
Falken AZENIS FK510, tommoset mulla on e46:sessa edessä 215/45R17 ja takana 245/40R17.
Hyvä pito, niin kuivalla kuin märälläkin, ihan vauhdilla voi mennä liikenneympyrään, ja myös sieltä pois.
Ilmeisesti hieman taloudellisuuden kustannuksella tehty pitoa, mutta ei sekään ole vielä noussut huoleksi. N. 2vuotta ja 20tkm takana.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Falken AZENIS FK510, tommoset mulla on e46:sessa edessä 215/45R17 ja takana 245/40R17.
Hyvä pito, niin kuivalla kuin märälläkin, ihan vauhdilla voi mennä liikenneympyrään, ja myös sieltä pois.
Ilmeisesti hieman taloudellisuuden kustannuksella tehty pitoa, mutta ei sekään ole vielä noussut huoleksi. N. 2vuotta ja 20tkm takana.
Onko uraherkät, meluisat, hinta, miksi edessä 215 ?
Onko uraherkät, meluisat, hinta, miksi edessä 215 ?
Uraherkät joo, kuten e46 muutenkin normaalisti, hiljaisemmasta päästä ei varmaan kaikkein hiljaisin kuitenkaan, n. 92 -125€/kpl , edessä 215 koska en halunnut että edessä on vähääkään korkeammat kuin takana, sattuu silmään parkkipaikalla.
Verrokkina e87:ssa on GoodYear:it 205/55r16 koossa ja e46 on herkempi urille, mutta en välttämättä syyttäisi siitä Falken:ia, aikoinaan edellisessä e46:sessa oli Hankook evo S1:set (205/55r16) ja kyllä siinäkin ratista kannatti pitää kiinni uraisella tiellä ajaessaan.
aikoinaan edellisessä e46:sessa oli Hankook evo S1:set (205/55r16) ja kyllä siinäkin ratista kannatti pitää kiinni uraisella tiellä ajaessaan.
Sinulla on alustassa jossain väljää,kulmat persiillään tai liian alhaiset rengaspaineet. Tai kaikki nuo yhdessä. Ei tuon kokoluokan renkaat ole uraherkkiä.
Sinulla on alustassa jossain väljää,kulmat persiillään tai liian alhaiset rengaspaineet. Tai kaikki nuo yhdessä. Ei tuon kokoluokan renkaat ole uraherkkiä.
Jotain väljää olen hieman epäillyt, mutta katsuri päästi sen läpi ilman mainintaa, eli ei välitöntä paniikkia, mutta kuten sanoin, ei syytä epäillä että rengasmerkki aiheuttaisi.
Jotain väljää olen hieman epäillyt, mutta katsuri päästi sen läpi ilman mainintaa, eli ei välitöntä paniikkia, mutta kuten sanoin, ei syytä epäillä että rengasmerkki aiheuttaisi.
Minulla F36:ssa Falken AZENIS FK510, edessä 225, takana 255, enkä ole huomannut mitään uraherkkyyttä...
Mielestäni nuo ovat aika hiljaiset, vertailukohteena Bridgestone runflat kesärengas ja normaalit nastarenkaat, nastarenkaiden nimeä en nyt edes muista mutta nekin olivat Bridgestonea hiljaisemmat.
Minulla F36:ssa Falken AZENIS FK510, edessä 225, takana 255, enkä ole huomannut mitään uraherkkyyttä...
Itsellä E91ssä 235/30 ja 285/25-20 falkenit. Yhellä kädellä saa ajella, eikä kimpoile mihin sattuu vaikka nää kehätiet mitä itse ajelen on ihan karmeessa kunnossa. Kohiseehan nuo hieman, mutta näillä asfalteilla kohisee kaikki kun ei ole ku sepelit jäljellä
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
18" PS4 setti olisi minullakin ostoslistalla, en taida alkaa tilailemaan eli mistä saisi edullisimmin alle laitettuna pk-seudulta?
Hankalaksi meni Isommista paikoista ilmoittivat että 255/35 18 kokoisen Pilot Sport nelosen toimitusaika on tuntematon, eli voi mennä viitisen viikkoa. Muutamassa paikkaa sanoivat jo eturenkaistakin eli 225/40 koosta ei oota ja että voi kestää.
Ei pysty odottamaan noin kauaa, mikäs olisi hyvä vaihtoehto noille? Nelikutoseen tulossa alle, on tosi herkkä urille.
Itselläni on nyt alla 'isoimmat koskaan' renkaat ja koossa 245/40 - ja 275/35/19 , ovat Hankook Evo1 S2 laatua niinpä olen ihmeissäni menon mukavuudesta !!! Ei voi kuin kehua !!! Kulutuskestävyydestä en tiedä vielä mitään.
Comment