Aika äkkiä kumit sitten ilmeisesti kului "linttaan",koska nyt toimii ihan normaalisti ja pitoa löytyy kuten pitääkin noissa olla.Muutama kymmennen kilometriä nyt vasta ajettu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostAika äkkiä kumit sitten ilmeisesti kului "linttaan",koska nyt toimii ihan normaalisti ja pitoa löytyy kuten pitääkin noissa olla.Muutama kymmennen kilometriä nyt vasta ajettu.
Tosin tuo sisärunkokin "sisäänajaantuu"/pehmenee jonkin verran muutaman sadan kilometrin ajolla, jolloin liiallisella negartiivisella camberilla se hieman armahtaa.
Tosin 19" Kumhohan lopulta halkeaa kokonaan sisäkantin rungon ja kulutuspinnan alueelta liiallisilla cambereilla ja/tai matalilla paineilla(pitäisi näillä cambereilla olla aina yli 3.2bar).
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostPerheautoon tuli syksyllä valittua kiireessä Roadstone N1000. Mitenkäs ne asettuu tuohon merkin valikoimaan?
Tuolta saa varmaan jotain käsitystä kun vertailee noita keskenään, että mitä ominaisuuksia on missäkin painotettu.Last edited by Antsah; 09-05-2013, 17:57.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View Posthttp://int.nexentire.com/product/pro...sp?prod_grp=11
Tuolta saa varmaan jotain käsitystä kun vertailee noita keskenään, että mitä ominaisuuksia on missäkin painotettu.Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis tottahan toki uudessa renkaassa on aina "öljy" pinnassa joka ensin pitää ajaa pois ennen kuin voi mitään johtopäätöksiä tehdä pidosta.
Kattelin tänään,että nuo Kumhot on valmistettu alkuvuodesta 2011.Ei siis mitkään vuosikerta renkaat vielä,mutta pari vuotiaat jo kuitenkin.Ensi fiilis noista oli,että pinnassa on kuin "kova muovi kerros" (varastoinnista?).Kun se höylääntyi muutamalla "viivalla" pois,niin nyt kumeissa on nyt loistava pito.Hiljaiset ovat,eikä vetele mihinkään edes näillä Kouvolan "markettialueen urilla". Edessäkin on monien haukkumat Goodyear F1 Eagle Asymmetric 2:t.
Kulmia en rupea säädättämään pystympään tässä vaiheessa,koska talvinakit on tasaisesti kuluneet.Ja edellisistä kesärenkaistkin oli vain toinen sisäkantilta kuluneempi.Joka taas johtui mielestäni väljästä narinahelasta.Joten seuraillaan Kumhojen runkojen kestävyyttä.Last edited by Heguli 31; 13-06-2013, 19:17.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostHarvemmin ne talvirenkaat kuluukaan toispuoleisesti vaikka ois kulmat ihan metsässä. Niissä on niin pehmyt runko, että antavat anteeksi isotkin heitot pyöränkulmissa.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNäin kyllä osittain.Tosin kyllä ne leveämmät ja matalammat talvinakitkin höylääntyy noilla sulilla asfalteilla.Versus jokin 205/55R16 kottikärry koko.Mutta jos luit tuon kirjoitukseni kokonaan,niin ei nuo leveät kesäisetkään ollut kulunut persiilleen kuin tuosta väljän narinahelan kantilta.Muuten kumit oli yllättävänkin tasaisesti kuluneet.Ja tuon levyisillä renkailla itse pidän kulumista tasaisena,jos kulumat on 1,5mm sisällä koko kulutuspinnan leveydellä.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Nyt on eteen vaihdettu Nexen N8000 renkaat Hankook S1 Evojen tilalle, Hankookeissa oli n. 5mm pintaa jäljellä.
Karkean pinnan melu ja kumina vaimeni selvästi, tiessä olevat terävät saumat tuntuvat pehmeämmiltä ja tien urat "katosivat" kokonaan. On noissa kuitenkin yhä tuo melu ja kumina taustalla, joten saas nähdä miten tilanne muuttuu kun nuo vähän kuluu. Tosin takana on kohta 5mm rajaa lähestyvät Hankookit ja osa melusta kuuluukin selvästi jo auton takaosasta.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostNyt on eteen vaihdettu Nexen N8000 renkaat Hankook S1 Evojen tilalle, Hankookeissa oli n. 5mm pintaa jäljellä.
Karkean pinnan melu ja kumina vaimeni selvästi, tiessä olevat terävät saumat tuntuvat pehmeämmiltä ja tien urat "katosivat" kokonaan. On noissa kuitenkin yhä tuo melu ja kumina taustalla, joten saas nähdä miten tilanne muuttuu kun nuo vähän kuluu. Tosin takana on kohta 5mm rajaa lähestyvät Hankookit ja osa melusta kuuluukin selvästi jo auton takaosasta.
Comment
-
Comment