Originally posted by Supa
View Post
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En ihan usko noin pieniin kilometreihin.Edelliset NS-2:t meni just vaihtoon ja ajettu n.18tkm.Olisi kestänyt pidempäänkin,mutta narinahelan ja ylätukivarren välyksien takia ne kulahti hieman normaalia nopeammin.Nyt on alusta timmissä kunnossa,joten tuotakaan ongelmaa ei enää pitäidi olla.Originally posted by Driver22 View PostKyllä se saa olla lähellä astetta mikäli haluat että renkaat kuluu tasaisesti, tuolla camberilla takaset on kaljulla sisäreunoista jo 5-10tkm jälkeen...
Comment
-
Pystyykös tilauksen etenemistä seuraamaan...? Minä sain vain vahvistuksen, jossa lukee että maksu välitetty ja tilaus siirretty kuljetettavaksi tms. Eli ei mitään tunnusta mihinkään järjestelmään..Originally posted by Haatainen View PostNoista renkaista en tiedä, mutta Rengaskontin toimitus oli ainakin nopea, kun itselle sieltä mustia pyöreitä tilasin.
Comment
-
Siinä tilausvahvistusmailissa oli linkki rengaskontin tilausseurantasivulle, josta sitten löytyi DPD:n seurantakoodi, kun lähti matkaan. Tosin en ehtinyt lukea maileja kertaakaan, ennenkuin renkaat oli jo pärähtäneet työpaikan lastauslaiturille.Originally posted by jakeluvesimies View PostPystyykös tilauksen etenemistä seuraamaan...? Minä sain vain vahvistuksen, jossa lukee että maksu välitetty ja tilaus siirretty kuljetettavaksi tms. Eli ei mitään tunnusta mihinkään järjestelmään..Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
Miksi pitää? Että pääsee nopeasti rengaskaupoille taas?Originally posted by jumbo View PostPassaamisella tarkoitin juuri sitä että jos taka-akselilla on paljon negatiivista camberia, niin silloin sinne pitää myös laittaa enemmän aurausta vrt. Jos camber on esim. Nollassa.
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Kumit on nyt vaihdettu.On vaan yllättävän liukkaat,jos yhtään yrittää kiihdyttää.Hieman tuli yllätyksenä.Vaikka vertaisi edellisiin huonolla hapella oleviin NS-2:iin.Toivottavasti asettuu,kunhan tulee vähän ajoa ja kumit karheutuu.Muuten ok.Eli ei vetele yhtään ja on ihan hiljaiset (toistaiseksi).Sadekelin pitotestiä vielä pitää odotella.Originally posted by Heguli 31 View PostKohta pajalle vääntämään 275/30R19 Kumho KU31 takanakit alle.Varmasti ihan hyvät kumit.Mietityttää vaan,että kuluukohan hampaille sisäkantti,kun ämmässä on camperit takana -1.50?Aika näyttää.Kokemuksesta tiedän,että melko äänekäs rengas,jos näin pääsee käymään.
Comment
-
Nexenit saapui, 37 ja 38 viikoilla 2012 tehty. Ihan fiilispohjalta muistikuviin vertailtuna nuo tuntuisi pehmeämmiltä kuin Hankookit, siis kumi pehmeämmän tuntuista ja sivuseinä taipuu helpommin ja ihan kuin nuo olisivat kevyemmät. Nuo ovat 95 kantavuudella kun Hankookit taisi olla 97. Asennus varmaankin vasta ensi viikolla.Originally posted by TJJ View PostTilasin Nexen N8000 renkaat eteen, kokeilen vaihteeksi Saksasta tilaamista eli tuolta Goodwheel nimisestä firmasta.
Comment
-
Liekkö sitten ettei ole liikahtanutkaan... Ei siellä koodeja ollut:Originally posted by Haatainen View PostSiinä tilausvahvistusmailissa oli linkki rengaskontin tilausseurantasivulle, josta sitten löytyi DPD:n seurantakoodi, kun lähti matkaan. Tosin en ehtinyt lukea maileja kertaakaan, ennenkuin renkaat oli jo pärähtäneet työpaikan lastauslaiturille.
Toimituksen tila 2013-05-02 07:33:26 Verkkomaksu hyväksytty ja tilitetty Tilaus välitetty toimittajalle
Comment
-
Vaikuttaisiko tähän nyt myös se, että camberia on vähän liikaa 19":lle ja oikeasti vetävä pinta on kapea?Originally posted by Heguli 31 View PostKumit on nyt vaihdettu.On vaan yllättävän liukkaat,jos yhtään yrittää kiihdyttää.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Kaikkihan on mahdollista,mutta samat camperit siellä on ollut jo viime talvesta asti.Mustaa piirtää kyllä koko kulutuspinnan leveydeltä.Ja nämä oli ensituntumalla liukkaammat kuin nuo Nangkangit (ilmojen lämmettyä).Samoilla campereilla siis.Seuraillaan tilannetta...Originally posted by Bomb5 View PostVaikuttaisiko tähän nyt myös se, että camberia on vähän liikaa 19":lle ja oikeasti vetävä pinta on kapea?Last edited by Heguli 31; 07-05-2013, 22:08.
Comment
-
Itsellä kyllä ku31 ei ollut pito-ongelmia 320d:n alla edes vaikka ne oli sakkorajalla. Sinulla tosin on kyllä tuota tehoakin autossa enemmänOriginally posted by Heguli 31 View PostKumit on nyt vaihdettu.On vaan yllättävän liukkaat,jos yhtään yrittää kiihdyttää.Hieman tuli yllätyksenä.Vaikka vertaisi edellisiin huonolla hapella oleviin NS-2:iin.Toivottavasti asettuu,kunhan tulee vähän ajoa ja kumit karheutuu.Muuten ok.Eli ei vetele yhtään ja on ihan hiljaiset (toistaiseksi).Sadekelin pitotestiä vielä pitää odotella.
Comment
-
Tätä minäkin ihmettelin,kun sakkorajoilla olevissa Nakikageissa oli parempi pito,kuin noissa Kumhoissa.Luulisi että homma olisi ollut just päin vastoin.Originally posted by Antsah View PostItsellä kyllä ku31 ei ollut pito-ongelmia 320d:n alla edes vaikka ne oli sakkorajalla. Sinulla tosin on kyllä tuota tehoakin autossa enemmän
Comment
-
Originally posted by Bomb5 View PostVaikuttaisiko tähän nyt myös se, että camberia on vähän liikaa 19":lle ja oikeasti vetävä pinta on kapea?
tässäpä se tärkein. Eli paino on enemmän siellä sisäkantilla, siksi pitoakaan ei ole. Jäykempirunkoinen kumi (kumho vs nangkang?) vielä korostaa tätä. Ja oikeasti vaikka sitä camberia olisi -3 niin vetää se siltikin "lakua" koko renkaan leveydeltä, antaa se runko kuitenkin sen verta periksi.
F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
Näin.Originally posted by Driver22 View Post
tässäpä se tärkein. Eli paino on enemmän siellä sisäkantilla, siksi pitoakaan ei ole. Jäykempirunkoinen kumi (kumho vs nangkang?) vielä korostaa tätä. Ja oikeasti vaikka sitä camberia olisi -3 niin vetää se siltikin "lakua" koko renkaan leveydeltä, antaa se runko kuitenkin sen verta periksi.
Eli rengas toki jättää vielä täyden kosketuspintakuvion isoillakin negatiivisilla cambereilla, mutta eihän siellä ulkoreunassa tietenkään ole tiehen kohdistuvaa pintapainetta kuin joitain prosentteja suhteessa renkaan sisäreunaan.
Nyt tuolla lähes -2.00-asteen negatiivisella camberilla taitaa n.70-80% akselipainosta välittyä renkaan halkaisijan sisäpuolisella osalla, mutta tilanne toki jonkin ajan kuluttua jonkin verran tasoittuu kun rengas kuluu linttaan ja sisäpuolen runko pehmenee.
Nyt käytännössä kuitenkin ajellaan kapeammalla renkaalla kuin niillä jo kuluneilla NS-2:lla.
Comment
Comment