jos takana on löysemmät kumit kuin edessä niin se korostuu aivan älyttömästi nimenomaan nopeissa väistöissä :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by TJJ View PostMutta tutkin nyt rengaspaineet ja nehän oli (taas) laitettu miten sattuu, takana oli toisessa 2,7 ja toisessa 2,9. Tuo saattaa selittää osan oudoista tuntemuksista. Testailen asiaa...
Täytyy kokeilla 3,0-3,2 bar ja jos nuo ovat yhä samanlaiset surkeat lötköt, niin sitten lähtee Nexenit laiturin reunaan ja tilalle tulee Hankookit. Hankookeilla ei ollut mitään tuollaista ongelmaa edes 2,6 barin paineilla, joten taitaa se Nexenien pehmeysetu kadota jos/kun paineet pitää nostaa noin ylös.
Hemin kommentti kiinnostaisi. Mitkä renkaat laitan jos haluan tunteettomuutta urille, hiljaisuutta ja silti täsmällliset reaktiot väistöissä? Hankook K107, K110 vai K117 vai jotain ihan muuta?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostLaitoin 2,7 molempiin Nexeneihin ja perän viive ja tuntuma on nyt aivan hirveä. Tuntuma on niin epämääräinen, että alkaa jo pelottamaan jos tekee nopean ratin heilautuksen 100km/h nopeudessa. Ajamisen ilo on kadonnut...
Täytyy kokeilla 3,0-3,2 bar ja jos nuo ovat yhä samanlaiset surkeat lötköt, niin sitten lähtee Nexenit laiturin reunaan ja tilalle tulee Hankookit. Hankookeilla ei ollut mitään tuollaista ongelmaa edes 2,6 barin paineilla, joten taitaa se Nexenien pehmeysetu kadota jos/kun paineet pitää nostaa noin ylös.
Hemin kommentti kiinnostaisi. Mitkä renkaat laitan jos haluan tunteettomuutta urille, hiljaisuutta ja silti täsmällliset reaktiot väistöissä? Hankook K107, K110 vai K117 vai jotain ihan muuta?
Kaikkia hyviä ominaisuuksia et saa millään renkaalla...
Comment
-
-
Pari tonnia suhaillut jonkin aikaa sitten mainituilla Linglongin Greenmaxeilla ja kyllähän nuo hintaansa nähden (280 euroa sarja, 215/45R17) ovat rauhallisessa arkikäytössä mainiot, joskin äänekkäät ja tiukemmissa väistöissä tahtoo muljahdella ikävästi.
TM:n testiraportissa mainittua kulutuksenlisäystä tosin en ole huomannut, aika näteillä lukemilla kulkee.1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi vaan e39:ssä ratti tärisee kuunasennon, nousuveden ja pimeänvoiman vaikutuksesta. E36:sen alla ei vatkaan Nexen koskaan. E39 vatkaa toisinaan olipa mitä tahansa alla ja vaihtaa mitä tahansa osia alustaan. Ihme vehje.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMikä malli? Miten se suhtautuu noihin Hankookeihin?
NS2 on aika tunnoton urille ja tukeva, mutta ei hirveän pitävä varsinkaan sateella, eikä ehkä hiljaisin...
Mikäs rengaskoko sulla oli takana?
Comment
-
-
onko NS-20 mallilla kukaan ajellut? kuviosta päätellen voisi epäillä että hampaalle kulumista ei esiintyisi ainakaan niin paljoa :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNS2 on aika tunnoton urille ja tukeva, mutta ei hirveän pitävä varsinkaan sateella, eikä ehkä hiljaisin...
Mikäs rengaskoko sulla oli takana?
Rengaspaineiden nosto 3,1 bariin auttoi aika paljon, nyt Nexenit eivät enää ole yhtä vetelät (siis tunnu taittuvan alle/lähtevän vanteelta), mutta palautusliike on yhä hidas. Huomaa muuten selvästi miten vetelät nuo ovat kun työntää/liikuttaa autoa takakontin kohdalta sivuttain, keulassa samoin tekemällä ei saa aikaan samanlaista heiluriliikettä. Täytyy kokeilla vaihtaa nuo takaisin eteen.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostMillos niitä on jossain muualla tehty? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMuistikuva että oisin nähny maininnan Made in Taiwan. Mutta hämärä semmonen muisto. En oo jaksanu kattoa edes missä valmistettu vaikka molemmissa autoissa keväällä ostetut NangitF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment