Originally posted by Bmw Master
View Post
Talvirengaskeskustelu 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Nupe68 View PostNopeusluokaltaan Misukan XI3 on vissiin H kun Nokialaiset on R, mutta talvikumeissa sillä ei liene väliä.
XI3 (nopeusluokka H) on selkeästi kovempi pinnaltaan kuin toisen auton R-nopeusluokan Bridgestone. Ajossa tämä näkyy siten, että XI3 on huomattavasti tarkempi ajettava kuin tuo Bridgestone, voisin väittää jopa hyvin kesärengasmaiseksi.
Onko ajettavuudella tekemistä nopeusluokan kanssa, vai onko muista ominaisuuksista kiinni - en tiedä.
Sivuhuomiona pidän ehkä enemmän tuosta Bridgestonesta, koska näin talviaikaan ei tee mieli liiemmin kanttailla ramppeja. Mukavuus vie tähän vuodenaikaan voiton.Last edited by Dualfun; 12-12-2014, 10:42.
Leave a comment:
-
-
Hakkiksen R2 kitkat 225/45/17 alla E46 ja kyllä on hyvät ajoltaan, pito-ominaisuuksia kommentoin kunhan tulisi jäätä ja lunta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostJaah, että fysiikan lait on sittemmin muuttuneet? Tarttiskos jonkun infota vaikkapa rallikuskeja?
Ja miksiköhän ne eivät aja f1ssa sirkkelinterillä vesisateella?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by teropa View PostKummat E60 alle: Hankookit vai Good Yearit (nastat) ?
edit: kummassa jäykempi runko, 17" koossa
Tero
Ainakin Bridge Noranza 2 vs Hankook niin hankooki selvästi pehmeämpi rungoltaan . E91 tuntuu vähän "leijuva" ajossa
n 2000km kokemuksella.... ostohinta ero kompensoi hieman tuota tuntuma eroa.
Leave a comment:
-
-
Kummat E60 alle: Hankookit vai Good Yearit (nastat) ?
edit: kummassa jäykempi runko, 17" koossa
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hemi View PostTaas tehokasta mielikuvamarkkonointia jotta ihmiset saataisiin nopeampaan kulutuskiertoon.
Todelliset mitatut suorituskykyerot ovat korkeintaan uuden Hakka 8:n ja keskiverto uuden kitkarenkaan verran, eikä sitä uutta kitkaa tuomita ”vaaralliseksi”, vaikka mm.sillä saavutetaan vielä suuremmat pitoerot mm.jääjarrutuksissa?
...Vanha talvirengas ei pidä”.... riippuu tietenkin ihan taas siitä mihin halutaan verrata, mutta toki näin saadaan Pentti Peruskuluttajalle superlatiivejä pureskeltavaksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hemi View PostTaas tehokasta mielikuvamarkkonointia jotta ihmiset saataisiin nopeampaan kulutuskiertoon..
"Huonon renkaan ominaisuuksia ei paikkaa edes hyvä auto" Tällä ilmeisesti tarkoitetaan velttoa hakka kasia joka pilaa hyvänkin auton ajettavuuden.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post...."Vanha talvirengas ei pidä
Pahimmassa tapauksessa auton alle sovitetaan vaarallinen, mutta täysin laillinen yhdistelmä heikkoa pitoa ja hallittavuutta. Huonon renkaan ominaisuuksia ei paikkaa edes hyvä auto”....
Todelliset mitatut suorituskykyerot ovat korkeintaan uuden Hakka 8:n ja keskiverto uuden kitkarenkaan verran, eikä sitä uutta kitkaa tuomita ”vaaralliseksi”, vaikka mm.sillä saavutetaan vielä suuremmat pitoerot mm.jääjarrutuksissa?
...Vanha talvirengas ei pidä”.... riippuu tietenkin ihan taas siitä mihin halutaan verrata, mutta toki näin saadaan Pentti Peruskuluttajalle superlatiivejä pureskeltavaksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostHakkapelitta R2 ja miseliinin XI3 kitkan hintaero on n. 4€ / sarja.
225/45 koossa ottaisin Nokian R2 jos ovat käytännössä saman hintaiset. Nopeusluokaltaan Misukan XI3 on vissiin H kun Nokialaiset on R, mutta talvikumeissa sillä ei liene väliä.
Leave a comment:
-
-
Eilen katselin noita vanteita ja nykyisiä 225 leveitä renkaita, ei siihen kyllä taida oikein viitsiä 205 rengasta lähteä venyttämään, nytkin on jo todella kapean näköiset nuo renkaat vanteelle.
Hakkapelitta R2 ja miseliinin XI3 kitkan hintaero on n. 4€ / sarja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jannmann View PostTiedän, mutta tekis nyt niistä kumeistaan edes kiinalaiset kumit kulutuksessa voittavia. Mukamas markkina johtaja tuotekehityksessä
Toki ei siinä mitään, se markkonointiin investoitu eurohan tuntuu tuottavan paremmin kuin tuotekehitykseen sijoitettu.
Jos maailmalta poimitaan viimeiset 6-7-vuoden testit, niin itse asiassa misukka
on keskimäärin enemmänkin renkaiden keskikastia kuin oikeasti ”premium”.
Heidän huipputehokas markkinointi toki muuta väittää, mutta kyllä todellisuus on toinen kun halvat Kiinalaiset alkaa teknisesti olemaan ”kintereillä” ja jopa jossain kohtaa ohikin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jannmann View PostTekis misukka nyt edes noista normi energy savereistaan kunnollisia.
En tiedä mitä vitun paskaa ne on, mutta ei ne ainakaan gasoa säästä. Niin muijan ex C2:saa kuin siskon 308sw:ssä kulutukset oli/ on pienemmät talvirenkailla kuin noilla misukan ensiasennus paskoilla. Halvoilla kiinan kumeilla / talvirenkailla kummatkin autot on paljon parempia ajaakkin verrattuna ylihintaiseen ylimainostettuun paskaan misukan gason tuhlaajaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: