Nuo blizzak nordicit on jo hieman vanhemmat bridgestonen kitkat. Eikä ne silloin uusinakaan oikein kaksisesti testeissä pärjänneet. Minulla kyllä e39 m-sport alustalla myös yleensä lähti puskemaan kun pitoa ei ollut eli aika aliohjaava sekin oli käytökseltään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by deemu79 View PostAch.. Ok. Hyvin kyllä pärjäsi niillä aikoinaan Norden renkaasta tilatuilla pyöreänastaisillakin e39:ssä, joten nuo kolmio mallit varmaan ajaa asiansa erittäin jees.BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View Posthttp://www.safewintertyre.eu/fi
Tuollainenkin testi tehty missä vain mitattu jarrutusta jäällä.
Ihmetytti vähän kun oli saatu ihan eri tulos Marshallin kw22 ja Kumho Kw22 vaikka on sama rengas
Muutenhan tuo testi on vähän turha kun renkaissa on muitakin ominaisuuksia kuin jarrutus jäällä 20km/h vauhdista.
Melko suuri vaikutus näkyy olevan tuolla nastan muodolla pitoon.Last edited by Antsah; 10-12-2013, 22:46.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostSelvisipä tuokin asia kun tajusi klikata noita eri renkaiden kuvia tuolta testisivulta. Marshalin DOT on 2913 ja Kumhon niinkin vanha kuin 3408. Eli taitaa tuossa Kumhossa olla vielä vanha pyöreä nasta ja Marshalissa se uusi kolmionasta. Mitähän järkeä on testata noin vanhalla päiväyksellä olevaa Kumhoa kun uudempiakin on tarjolla?
Melko suuri vaikutus näkyy olevan tuolla nastan muodolla pitoon.
Marshallissa taas on pyöreä nasta, kuten myös niissä kumhoissa jotka tulevat muualta (esim. Ruotsista). Ja scason valmistaa itse tuon nastan ja se on kehitetty juurikin kumhon kw22, niin ei ne sitä myy muihin nastotettavaks...-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostToyotat, ainakin 90-luvun tekeleet on ihan hirveitä vetelemään/puskemaan jo ihan kesälläkin kun vähän kaasua tarjoaa. Kuinka vanhat/paljon ajetut renkaat oli alla? En tiedä minkälaiset ajokelit on seinäjoella olleet, mutta täällä on ainakin olleet todella liukkaat. DSC vilkuttelee kokoajan omassa e39:ssä jäisissä risteyksissä.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View PostKumhossa on kolmio nasta jos se on scasonin maahantuoma (suomen virallinen maahantuoja). Ja on ollu siitä asti ku kw22 on tullut markkinoille.
Marshallissa taas on pyöreä nasta, kuten myös niissä kumhoissa jotka tulevat muualta (esim. Ruotsista). Ja scason valmistaa itse tuon nastan ja se on kehitetty juurikin kumhon kw22, niin ei ne sitä myy muihin nastotettavaks...
Tiedä sitten mistä nuo renkaat on hankittu.Last edited by Antsah; 11-12-2013, 00:56.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostKolmionastalla tuota Marshaliakin on näkynyt myynnissä. Joillakin on tuota Kumhoa pyöreällä nastalla joten päättelin, että -08 paistetussa olisi pyöreä nasta. Ei oikein muuten selity tuo testitulos, että pyöreänastainen marshall olisi tuota komionastaista kumhoa parempi noin selvästi, tietenkin onhan tuo kumikin ikääntynyt, mutta selittyykö pelkästään sillä?
Tiedä sitten mistä nuo renkaat on hankittu.
"KW22 on Kumhon uusin talvirengas, jossa kolmikulmainen nasta sekä uusi kuvio parantavat ajo-ominaisuuksia ja antavat paremman pidon."G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostAinakin Haaparannassa sijaitseva postimyyntiä harjoittava rengasliike mainostaa omia Kumhojaan näin.
"KW22 on Kumhon uusin talvirengas, jossa kolmikulmainen nasta sekä uusi kuvio parantavat ajo-ominaisuuksia ja antavat paremman pidon."Last edited by Antsah; 11-12-2013, 01:23.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTaisi noi renkaat olla tämän syksyn tuotosta muistaakseni mutta ei varmaan hirveesti ole niillä ajettu. Kyllä täälä oli juuri silloin pirun liukasta, mutta lumessakin sitä puskemista kyllä oli normaalia enempi.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostSelvisipä tuokin asia kun tajusi klikata noita eri renkaiden kuvia tuolta testisivulta. Marshalin DOT on 2913 ja Kumhon niinkin vanha kuin 3408. Eli taitaa tuossa Kumhossa olla vielä vanha pyöreä nasta ja Marshalissa se uusi kolmionasta. Mitähän järkeä on testata noin vanhalla päiväyksellä olevaa Kumhoa kun uudempiakin on tarjolla?
Melko suuri vaikutus näkyy olevan tuolla nastan muodolla pitoon.
Comment
-
-
Melkoisen arveluttava tapa renkaiden testaukseen.Kun ajatellaan,että vuosia tuotannossa olevan renkaan kumiseostakin voidaan muuttaa valmistuskaarensa aikana.(=tuotekehitystä).Joten tämän päivän Kumho voisi antaa erillaisen vertailutuloksen kun joku DOT-08 rengas jo pelkän kumiseoksensa takia.Nastamuutoksista puhumattakaan.Last edited by Heguli 31; 11-12-2013, 15:06.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuota testiä ei tehty yhdella kerralla eikä renkaita verrattu toisiinsa. Renkaat on testattu vuosien kuluessa ja tulosta verrataan referenssi renkaaseen. Tuloset on prosenttia referenssi renkaan tuloksesta.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTaisi noi renkaat olla tämän syksyn tuotosta muistaakseni mutta ei varmaan hirveesti ole niillä ajettu. Kyllä täälä oli juuri silloin pirun liukasta, mutta lumessakin sitä puskemista kyllä oli normaalia enempi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment