Mulla on kani sun kanssa samoja ongelmia, joten jos olet saanut webastosi jo toimiaan muutenkin kuin lisälämmittimenä niin viitsisitkö soittaa mulle 040-3002266 niin kysyisin vähän neuvoja. Toki joku muukin saa soittaa jos jotain neuvoja asiaan osaa antaa.
Tuntuu ettei koko Suomen maassa löydy tietoa miten 320 d -99 bemarin alkuperäisestä lisälämmitin saadaan toimimaan ajastimella. Itse ostin T100 HTM telestartin, jonka piti laittaa laite toimimaan. Webastoa ei kuitenkaan saanut herätettyä käyntiin..
Kokeile soittaa Klaukkalan Diesel nimiseen yritykseen. Mulla on vahva luulo, että saat apua
Tomi
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
No nyt alkoi omakin e34 orggis Webasto temppuilemaan. Mööpeli konehuoneessa hetken hurisee, n.1min, sitten loppuu kaikki. Ajotietokone vilkuttaa, että muka on toiminnassa. Bensapumppu vaihdettu jokin aika sitten ja toimi loistavasti n.4viikkoa sitten.
Mitä nyt? Mitä seuraavaksi? Mitäs ne 3 sulaketta on siellä takakontissa Webaston akun vieressä? On siinä paikka vielä yhdelle sulakkeelle, kuuluuko siihen jotain?
No nyt alkoi omakin e34 orggis Webasto temppuilemaan. Mööpeli konehuoneessa hetken hurisee, n.1min, sitten loppuu kaikki. Ajotietokone vilkuttaa, että muka on toiminnassa. Bensapumppu vaihdettu jokin aika sitten ja toimi loistavasti n.4viikkoa sitten.
Mitä nyt? Mitä seuraavaksi? Mitäs ne 3 sulaketta on siellä takakontissa Webaston akun vieressä? On siinä paikka vielä yhdelle sulakkeelle, kuuluuko siihen jotain?
Ei varmaankaan ala polttamaan?
sulla on varmaan kontissa Webastolle oma akku?, mittaa webaston käydessä akun napajännite, jos tippuu alle 10,5 voltin niin lopettaa polton nm. kokemusta on.
Jos on pidemmän aikaa käyttämättömänä niin voi vaatia useamman käynnistys yrityksen, siksi webastoo tulisi käyttää kesälläkin vaikkapa kerran kuussa 15 min.
sulla on varmaan kontissa Webastolle oma akku?, mittaa webaston käydessä akun napajännite, jos tippuu alle 10,5 voltin niin lopettaa polton nm. kokemusta on.
Jos on pidemmän aikaa käyttämättömänä niin voi vaatia useamman käynnistys yrityksen, siksi webastoo tulisi käyttää kesälläkin vaikkapa kerran kuussa 15 min.
Pitääkös tollasta webastoa huoltaa kuinka usein, vai ollenkaan jos se toimii?
Muutaman kerran olen nyt kokeillut tota omaa ja hyvin on tullut lämmintä.
Meinaan vaan että kannattaisko se käyttää jossain huollossa, että toimii sit talvellakin. Vai viedä sitten kun se ei enää joskus toimi? :think
Meinaan vaan että kannattaisko se käyttää jossain huollossa, että toimii sit talvellakin. Vai viedä sitten kun se ei enää joskus toimi? :think
Säännöllinen käyttö on parasta huoltoa Webastolle, käyttää vähintään 15 minuuttia että alkaa polttaa puhtaasti, itse käyttänyt maksimin 30 minuuttia, tuon kun toistaa kuukauden tai kahden välein niin välttyy ongelmilta
Noniin, olis pitänyt olla vaan hiljaa. Äsken kokeilin taas sitä webastoa, nyt se pöhisi ihan normaalisti mutta puhalsi vaan ihan viileetä ilmaa. Namiskat oli kyllä lämmöllä
Mikähän sille nyt tuli?
Kokeilin webastoa taas, vinkuu ja humisee konehuoneessa hetken ja lopettaa. Bensapumppu ei naksu, koitin piestä sitä mutta ei auttanut. Ideoita vian hakuun?
mulla oli edellisessä bemaris sillon kun tämän topikin kirjotin,niin webaston polttoaine pumppu sökö sen kun vaihdoin niin rupes pelittää..nykysessä taitaa olla sama vika
mulla oli edellisessä bemaris sillon kun tämän topikin kirjotin,niin webaston polttoaine pumppu sökö sen kun vaihdoin niin rupes pelittää..nykysessä taitaa olla sama vika
Sekin vaihdettu hetki sitten, oiskohan se taas. Se on niin halpa että melkein vitu....
Comment