Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MH motorsport
    replied
    Originally posted by mrrk View Post
    Mulla oli jossain vaiheessa anturi kuskin puolen reunassa mutta se ei näyttänyt kunnollisia lukemia jos ajoi, tyhjäkäynnillä oli ok.
    Hitsasin öljynsuodattimen koteloon nipat niin toimi ajossakin.
    Tänk juu
    Saisi niitä billet kansiakin mutta luulen että myös hitsaan kylkeen anturin ulkonäkösyistä

Leave a comment:

• mrrk
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Öljynlämpöanturin voisi myös laittaa. Kannattaako sijoittaa öljypohjaan?

Mulla oli jossain vaiheessa anturi kuskin puolen reunassa mutta se ei näyttänyt kunnollisia lukemia jos ajoi, tyhjäkäynnillä oli ok.
    Hitsasin öljynsuodattimen koteloon nipat niin toimi ajossakin.

Leave a comment:

• Bode86
    replied
    No tuo nakutusanturin vaihto on mielessä lähinnä sen takia, että autossa ei tällä hetkellä mene päästöt läpi ja pitäisi leimalla käyttää.
    Ongelmat on se että CO on kierroksilla koholla ja HC tyhjäkäynnillä. Tuo anturi vika on ainut vikakoodi ja mieles käynyt, että käykö kone nyt niin rikkaalla, että siitä johtuisi? Onko ideaa mistä muusta nuo päästö ongelmat voisi johtua?

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Nakutuksesta en tiedä mutta jos nelonen on tosiaan siellä kuskinpuolen nurkalla niin se on siinä vesiputken alla. Pultti ei mahdu kokonaan pyörimään ylös ennenkuin purat sen putken tieltä pois eli purat vesipumpun jotta saat sen putken irti.

Leave a comment:

• MH motorsport
    replied
    Mielestäni 7-8 sylinterin.
    Jos pystyt elämään vikakoodin kanssa niin ei ole välttämätön homma vaihtaa. Kone ei tule nakuttamaan perus 98 pumppubensalla.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎